Ketkä dokailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*
noh en mä ihan joka pvä dokaile mut joka pvä tulee yritettyä juoda ainakin yksi jääkylmä sidukka*slurps*
joku pelaa lentopalloa, joku harrastaa muuta, bissee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Tällai kisojen aikaan kyl tulee dokailtuu aika huomaamattomasti kisastuodio-olutta melkein sixeri päiväs.
[q]greenie:
Oh dear! :D
Ei, en dokaile kotona yksin.
Näitä postaa ku oot kännissä topiceja löytyy aina ulkomaita myöten. Outoa. Onkohan se vaan kulttuurinen juttu? :)
[/q]
kesän aika on aika petollista ;)
[q]juice:
Kyl!
Olen kuulunut DYKLP-kerhoon jo vuosia. Sen jälkeen kun muutin kämppiksen kanssa asumaan harrastuksenin on hiukan kärsinyt, mutta onneksi se hengaa nykyään paljon tyttöystävänsä luona. Olen myös systemaattisesti pyrkinyt pilaamaan kaverisuhteeni, että saan nauttia olueni rauhassa.
[/q]
voi hele! tähän tulee muutos... tai sit ei *sydän*
tänäänpäs dokasin kaapelitehtaalla!! *sydän*
[q]alien:
tänäänpäs dokasin kaapelitehtaalla!! *sydän*
[/q]
No taisit lähteä sitten aika aikaisin pois... Kuin myös
Dokaan aina, kuin on taloudellisesti ja logistisesti mahdollista.
Joskus tuli dokailtua joka päivä kolmesta kuuteen kaljaan päivässä mut onnex en enää. Nykyään en juo viikolla yhtäkään kaljaa vaik jääkaappi olis täynnä, no tietenki joskus jos käy terassilla ottamas muutaman mut siihen se sit jääki.
Kyll aina voi kaljan tai pari ottaa mutta en kyll mitään ryyppää kotona yksikseni 0_o
[q]alien:
muistakaa maan olennot! alkoholi on ollut teidän veressänne jo vuosi satoja!!!
[/q]
Sikalogiaa
Öö... en dokaile pahemmin yksin kotona, enkä läheskään päivittäin.
Viime viikolla tuli tissuteltua (vähintään) siideri-pari lähes päivittäin vaikka töissäkin kävin, ja oli kyllä hauskaa :) rupesikin tekemään vähän viinaksia mieli :P mutta nyt ei taida kaapeista löytyä...
just hetki sitten korkkasin oluen...
hmm tänä kesänä vähemmän mut aina silloin tällöin muuta bishe työn jälkeen tekee kutaa. viime kesänä ja talven kyl tuli maisteltuu luvattoman paljon.
Siis enhän mä dokaa..kun olen absolutisti *iihhih**enkeli*
[q]Dave___:
Siis enhän mä dokaa..kun olen absolutisti *iihhih**enkeli*
[/q]
(kuin myös)
juoppoja kaikki!
Päivittäin?
Ajattelimpa tämmösen gallupin repästä ihan vaan huvikseni, ja tossa juuri yksin dokaillessa tuli mieleen vaa^__^
edit1:
yksin dokailu kunniaan *känni*
(*nauru**känni**lmao*)
edit2:
tännehän voisi samalla kertoa hassuja kokemuksia, sekä plussia ja miinuksia yksin dokaamisesta
Itse en henkilökohtaisesti tätä harrasta (ainakaan vielä)*hih*
[muokattu 18.6.2004 22:38]