Milloin näit viimeksi vanhempiesi suutelevan toisiaan?

Back to häröily O

Aika konservatiiviset ennakko-odotukset tällä topicilla. Siis ottaen huomioon nykyiset avioeroluvut. Munkin vanhemmat on eronnut ennen kuin täytin yksi, että en kyl muista nähneeni niiden pussailevan.

Se vanhempien suubakteerien vaihtaminen mitä on tapahtunut, on tapahtunut ennen kuin täytin
neljä. Joten jos sitä ei muisteta, ja sitähän ei muisteta, kun niin nuori sälli olin silloin, niin tuskin sitä lasketaankaan.

[q]kilobitti, 8.7.2004 12:04:
---
Jonulih:
Tuskin ovat koskaan pussanneetkaan..
---

Mun vanhemmat on harrastanu seksiä tasan 3 kertaa (meitä on kolme veljeä), okei?*nauru*
[/q]

keskenään?

no ei vanhemmat pussaa!

Hyi helvetti, en kyllä tahtois edes nähdä...

[q]satumetsä, 15.5.2006 20:51:
no ei vanhemmat pussaa!
[/q]

ni, pippeli menee vaa pinppii ja sit tulee siskoja

Jaa a. Mites tähän nyt sanois.. Joskus ennenkuin ne eros.. tai ehkä joskus tässä nyt jotain poskipusua "iso ehkä" joskus nyt kun ne on jossain tilantees nähneet.

Onhan se semmonen asia, ettei sitä välttämättä halua ajatella mitä vanhemmat duunaa illalla kumpaneineen.. tai milloin nyt puuhailevatkaan. Mutta toisaalta, en mä nyt vois ajatella, ettei ne puuhailiskaan.

VAi onko maailma sellanen, että kun lapset on tietyn ikäsiä tai ihminen tulee tiettyyn ikään ni ei voi puuhailla enää mitään, ettei muut ällöty kun ne ajattelee "jos" ajattelee asiaa.

Yks syy lisää miksei ikinä hankita lapsia jotta voi puuhastella aina ja minkä ikäisenä vain =P

Vastaukseni. Ei voi muistaa tollasta.

[q]Saarre, 30.5.2006 19:09:
---
satumetsä, 15.5.2006 20:51:
no ei vanhemmat pussaa!

---

[/q]

niih

Joskus kun minä olin vielä alle yhden vanha. Eikä vanhemmat ollut vielä eronnut. Että ei mun muistiini mahdu se koska ne olisi viimeksi toisiaan suudellut.

Kyllä mun porukat o kiinni toisissaa aina ku meen kotii! Ja sellasen suhteen mäki haluun isona

En muista ikinä nähneeni.

[q]Saarre, 30.5.2006 19:09:
[/q]

:D

O