Milloin näit viimeksi vanhempiesi suutelevan toisiaan?
en muista viime kertaa mut ne pusuttelee aina ku pääsee hassulle tuulelle
Ei kyllä muistu mieleen että oisin tällasta tapahtumaa nähny, vaikka salettiin jossain vaiheessa oon ollu sitä todistamassa...
Voi tosin johtuu siitä että vanhemmat eros kun mä olin 5v ja sitä ennen oli pari vuotta väittelyy, riitelyy ja huutoo, hiljattain yhä enemmän.
Eipä silti, jottei turhan synkkää tulis niin mutsi on aina jaksanu käydä duunis ja elättää & kasvattaa mut ja broidin. Ja faija ei oo missään vaiheessa unohtanu, tähän mennessä kai joka toinen vkloppu oltu sitä morjestamas.
Aikamoista vuodatusta tuli näköjään, mut ehkä toi helpotti.
Kyllähän ne aina silloin tällöin pussailevat vaikka kovin väkinäisesti joskus sen tekevätkin, mutta tekevät kuitnekin... ja hyvä niin...
[q]antiguru:
Ei kyllä muistu mieleen että oisin tällasta tapahtumaa nähny, vaikka salettiin jossain vaiheessa oon ollu sitä todistamassa...
Voi tosin johtuu siitä että vanhemmat eros kun mä olin 5v ja sitä ennen oli pari vuotta väittelyy, riitelyy ja huutoo, hiljattain yhä enemmän.
Eipä silti, jottei turhan synkkää tulis niin mutsi on aina jaksanu käydä duunis ja elättää & kasvattaa mut ja broidin. Ja faija ei oo missään vaiheessa unohtanu, tähän mennessä kai joka toinen vkloppu oltu sitä morjestamas.
Aikamoista vuodatusta tuli näköjään, mut ehkä toi helpotti.
[/q]
mulla on sama juttu... ihan samoin.. paitsi molin sillo 6v ku ne eros, ja olin sivust kattonu ku isä petti meijä äiskää (siis mulla on 2v nuorempi sisko)...
Meillä on kyllä monesti niin, kun oon vanhempien luona mennyt käymään, että ne heittää vieläkin hyvää läppää keskenään ja nauraa ihan kipeenä. Niiden oon monesti lapsuuteni aikana nähnyt antavan suukkoja toisilleen ja halailevan. Nykyään sitä osaa katsoa ihan toisella silmällä ja ihailen kyllä, että heidän liittonsa on vieläkin noin hyvässä kunnossa kaikkien hankaluuksienkin jälkeen :)
Suutelevan en koskaan, pussaavan nopsaan kyllä. No, en kyllä ihmettelekään...
Ehkä 7 vuotta sitten jos en ihan väärin muista...
joskus 80-luvulla.
20-vuotta sitten, ja sekin oli todella vaivaantunutta! Eikä ne muutenkaan edes koskettele :(
En muista koskaan nähneeni. Lähinnä ainaista nalkutusta.
Hetkonen.. olin varmaa 11 ku ne eros.. Oisko siitä jo kohta kans joku 17 vuotta?
eilen
En varmaan koskaan
2 minuutti sitten....*tirsk*
joskus ku olin pieni kai....
vaik siis ovat viel yhes
mut toisaalta niit tulee muutenki nähtyy korkeintaan 2 kertaa vuodessa,
ulkomailla ku sattuvat asumaan...
täytyy muuttaa niiden peräs nii vois ehkä nähäki niiden pussaavan
Tänään.
En muista. En oikeesti muista :(
Ois kyllä kiva nähä, että vielä lempi kukoistaa. Noi on kyllä niin taantuneita jo, että ohhoh
Mä näin eilen, Ja tosin oli kyl aika hauskan näköstä kateltavaa,kun vanhat pierut vaihto räkää*nauru*
En ikinä.
No yleensä aina ku mä käyn siellä, niin kyllä ne pusuttelee. Iska yleensä tulee äiten luokse huulet törröllään
Ei ne kyllä mitään kielareita vaihda. Ainaskaan siis muiden nähden.