Milloin näit viimeksi vanhempiesi suutelevan toisiaan?
[q]Tres:
Kyllähän toi ny väkisinki vaikuttaa
ihmiseen, jos se pienestä pitäen
saa kuulla olleensa pelkkä erehdys
[/q]
kasvattaa huumorintajua ainakin
ja epäilenpä, että tuskin kukaan meistä vahingoista saa jatkuvasti kuulla: vittu ku sunki piti mennä syntymään tai voi yy-yy ku elämä on pillalla ku sä perkeleen äpärä paukahdit maailmaan tai hähää, oot vahinko ei me sua haluttu, mee pois
Vahinko ja erehdys on eri asioita
[q]JustinSane:
Vahinko ja erehdys on eri asioita
[/q]
Joo, toi oli hyvin sanottu. Meikä on samassa pulkassa - sain kuulemma alkuni jossain siivouskopissa ruokatunnilla...
Ja vastaten topicin kysymykseen: en koskaan (vanhemmat eros kun mä olin jotain neljä, ja siitä ajasta en muista mitään). Mut ei haittaa... onnellista on elämä ollut.
[q]Tres:
[/q]
Mutsi sano kyl mulle ton jutun vast joskus muutama vuos takaperin eli ei se vaikuttanut muhu millää lailla. Siin oon kyl iha samaa mielt et jos sillee negatiivisel taval painotetaa et oot vahinko, kyl se vaikuttaa omaan minäkuvaan ja itsetunnon rakentumiseen.
Muute mutsi myös sano mulle, et abortti oli mun kohdalla aika hilkulla...
En tarkkaan muista mutta taisi olla joskus 3-4 vuotiaana.
EDIT: itsekin kuulema vahinkolaukaus, tiedä sitten onko totta.
[muokattu 4.6.2004 19:05]
kiinnostavaa että topic on jo kolmannella sivulla eikä edes häröily palstalla.. ja se on vieläkin avoin.. voinko olettaa että minua syrjitään? jos tää ois mun tekemä topic niin ois suljettu aikoja sitten...
[q]Dives:
kiinnostavaa että topic on jo kolmannella sivulla eikä edes häröily palstalla.. ja se on vieläkin avoin.. voinko olettaa että minua syrjitään? jos tää ois mun tekemä topic niin ois suljettu aikoja sitten...
[/q]
Kaikki ovat tasa-arvoisia, jotkut ovat vain tasa-arvoisempia kuin toiset...
[q]Tres:
[/q]
Niin no. Jos tarpeeksi paljon kuulee, niin teho häviää.
[q]Individual:
---
Dives:
---
[/q]
aivan samaa mieltä
[q]Dives:
---
Individual:
---
Dives:
---
---
aivan samaa mieltä, ehkä klubituksen mainoslause pitäisi olla.. kaikki täällä ovat tasa-arvoisia ja tasa-arvoisempia.
[/q]
[q]Dives:
[/q]
Tulkintakysymys. Oma moderointini
perustuu lähinnä siihen, millaisia
vastauksia topikkiin on tullut (ts. jos
suurin osa vastaajista on sillä kannalla
että onpa paska topikki, eikä kukaan
vastaa itse aiheesee, on sulkeminen
todennäköisempää kuin nyt, kun ihmiset
kuitenkin puhuvat ihan aiheesta).
Siinä olet toki oikeassa, että ehkä häröily
olisi tälle oikeampi osoite. Siirrän tämän
nyt sinne. Aihe sinänsä kuitenkin
on omasta mielestäni kiinnostava
ja antaa jopa ajateltavaa - ainakin itse
hahmotan nyt parikin juttua vähän eri
tavalla.
Edelleen: kaikki palaute moderoinnista, puolesta
tai vastaan, klubituksen kehitystopikeihin
tai moderaattorreille privana jne.
Hmm .. taitaa olla about 9-11v aikaa moisesta .. lähinnä vittuilevat toisilleen .. tosin vielä yhdessä .. en ymmärrä mix
[muokattu 5.6.2004 01:08]
Nyt kun oikein mietin, niin oonkohan nähny koskaan?
On siitä varmaan vuosi tai pari ainakin. Joskus silloin taisi olla kun asuin vielä kotona. Mut lähinnä oon nähny niiden pussaavan, mutta mitään kauniit ja rohkeat-tyyppisiä imutteluajen kyl ole päässyt todistamaan.
[q]JussiS:
Nyt kun oikein mietin, niin oonkohan nähny koskaan?
[/q]
Samaa juttu. Kummallista siinäkin mielessä, että porukat on edelleen yhdessä ja niiden kanssa tuli asuttua 21vuotta.
No mun vanhemmat eros kun mä oli 7v mutta kyllä ne nykyään, isäni uuden vaimonsa kanssa ja äiti uuden avio miehensä kanssa, pussailevat. ihan mukavaa se on, että ovat löytäneet uudet kumppanit
Viimeksi kun kävin vanhempien luona..viikko sitten..
Hmm. Liityn tässä kerhoon porukat-erosivat-x-vuotta-sitten. Eli olinkohan about
7 vuotta kun alettiin rikkaiks ja vanhemmat hankki molemmat omat asunnot ;)
Tosin sitä aikaisemmaltakin ajalta mä muistan lähinnä huutoa, itkua ja väittelyä. En onneksi väkivaltaa. Alkoholi rok rok.
porukat eros kun olin 7v, eli enpä muista koska olisin niiden nähny suutelevan.
tos pari kk sitte. Kyllä ne pussailee ihan avoimesti monestiki, mut ku en oo käyny himas kovin usein viime aikoina. Kävisin kyl useemmin, jos ehtisin. (välit siis kunnossa)
En oo koskaan nähny...*ding*