Milloin näit viimeksi vanhempiesi suutelevan toisiaan?
ihmisistä tulee ajan myötä laiskoja...
Varsinkin kun on asunut jo useamman vuoden poissa kotoa, niin ei vanhempiaan niin usein nääkään. Muistaakseni viime kesänä mökillä näin niiden pussaavan
edit: käsikädessä ne kyllä kulkee usein
[muokattu 3.6.2004 17:15]
Mun vanhemmat eros kun mä olin 9v
Ja mun mutsi on delannu niiin ei tuu ees näkemäänkään sellasta
Noi eros kolmisen vuotta sit... mut en kyll muista koska ne ois viimeks pussannu tai suudellu, enne eroo. Isin ja sen uuden vaimon oon kyll nähny suutelevan.
[muokattu 3.6.2004 17:19]
Kyllähän ne halailee ja pitää kädestä ja suukottelee tämän tästäkin..
Asuvat vaan nykyään eri kaupungissa niin harvemmin näen enää. Mutta meidän suvussa isovanhemmatki pussailee välillä niin että tekarit vaan kolisee!
Pussailu on kivaa ja lujittaa sosiaalisia suhteita..
Mm. keskieurooppalaisten tapaa tervehtiä poskisuudelmilla vierastan hieman, mutta muuten ihmiset vois kyllä pussailla enemmän.. Muakaan ei oo kukaan muiskinu piiiiitkään aikaan! Tai no viikkoon, mutta sekin oli vaan tyttökaveri, joka lähti kesäksi muualle..ni sitä ei lasketa!
Viimeks ku kävin ite himas.
Hävyttömät.
en oo koskaan nähny et mun vanhemmat pussailis...tai edes olis halannu...*ding*
Mä olin varmaan vauva sillon... Mun vanhemmat eros kun mä olin 5, ja sitä ikävuotta edeltäviä muistikuvia on harvakseltaan
Vanhemmat eronnu 5 vuotta sitten. Ei voi muistaa...
[q]Tres:
Viimeks ku kävin ite himas.
Hävyttömät.
[/q]
Oikein!
Joku 12 v. sitte...
Uusperheet rokrok
En koskaan, ne erosi silloin ku olin tosi pieni.....ei ne varmaan ees pussaillu ennen/jälkeen mua
en kyllä muista... kaauan sitten. äidistä on tullu nihkis
Orkkis vanhempia en ole nähnyt koskaan tekemäs moisia.
Sanovat että minäkin olin vahinko! No ompa suuri vahinko ;)
[q]diffas:
Sanovat että minäkin olin vahinko! No ompa suuri vahinko ;)
[/q]
Hihuuu!! Kohtalotoveri.. mutsi höpis mulle kännipäissää et mut pistettii alulle Saab 96 takapenkil enkä todellakaa ollu mitenkää suunniteltu. Mieltä oikein ylentää!
04.1990 :*
Milloin näit vanhempasi viimeksi naimassa pesukoneen päällä?*ding**lmao*
[muokattu 3.6.2004 20:11]
Onpas synkkää luettavaa
joo ne tykkäs erota tos 18v sitten eikä sen koommin oo kyl nähny moista..
Tuli tuossa mieleen että millo olen viimeks nähny vanhempani pussailevan toisiaan ja totesin EI VOI MUISTAA.... nykysin ne vaan kälättää toisilleen taino äiskä huutelee iskälle.. :D
mites teillä? millon viimeks näit omien vanhempiesi pussaavaan? varmaankin sekin on että jaa-a