Miten juot kahvisi?

Back to häröily O

Kuumana, heh, ja toki maidolla terästettynä

En juo kahvia laisinkaan, en.

en juo

Yleensä maito + sokeri mutta ”hätätapauksissa” miten vaan =)

en juo ainoastaa kokkelia siis vrvoitusjuomaa

Juon maidon kahvin kanssa.
Eli reilusti maitoa ilman sokeria.*hih*

maidon (tai kerman jos on) ja sokerin, runsaasti molempia

Mustana.*hihu*

Maitoa ja kaks teelusikallista sokeria.

maitoa täytyy olla ja sit ihan ripaus sokerii.. mut kyl \”pystyn\” juomaan myös mustana tilanteen vaatiessa.. kahvi on hyvää!!

Kahvia en juo (pahaa), eikä ole edes kiinnostusta opetella. Jos kofeiinia haluan otan kofarin tai energiajuoman.

Latet on aika jees...muuten sekaan tippuu kermaa ja sokeria*joo*

Harvemmin tulee juotuu mut yleensä lattena. Kahvi on ihan okei, mut en haluu jäädä riippuvaiseks

aikoinaan piti opetella juomaan mustaa kahvia sen takia että olin muuttamassa omaan asuntoon. mietin että jos ei ole rahaa ostaa maitoa niin se ei saa olla esteenä kahvin juomiselle :) sokerin olin jättänyt pois jo aikaisemmin puolivahingossa. nykyään voisi sanoa että jos kahviin pistää maitoa ja sokeria, on tuloksena jotain aivan muuta kuin kahvia..

Pillereinä.

Macchiato freddo on mun kahvi..eli suomennettuna espresso kylmällä maidolla ja tietty sokerilla, tai cappuccino..!*joo*
mut tavallinen suomalainen kahvi maidolla ja sokerillakin käy..

Aaa.....tuollaisen capuccinon olen joskus kaatanut kurkkuuni, ei ole muodostunut traditioksi, mutta oikein oli maistuvaa!

ps. yritin joskus duunissa opetella juomaan kahvia kun en kerran poltakkaan niin on tekemiset tauoilla vähissä, mutta ei vaan jäänyt päälle.....en ymmärrä koko jujua, maistuikin aika kyseenalaselle, varsinkin murukahvit!

Mustana, ei sokeria.

Ja sitten espresso

Kevytmaidon kanssa, kiitos. Tosin mustanakin menee jos on ihan pakko. (usein on, kun maito aina ehtii kummasti hapantua ennen käyttöä)

-

O