Miten juot kahvisi?

Back to häröily O

Reilusti maitoa pohjalle, n.1/3 kuppia ja sitten vasta kaadetaan kahvi.

[q]5thSaint:
Reilusti maitoa pohjalle, n.1/3 kuppia ja sitten vasta kaadetaan kahvi.
[/q]

Englantilaisittain...

Maitoa kahvin kanssa

Tilkka kahvia ja loraus toffee vodkaa :)

Monen monta vuottu join sitä litkua ja nyt olen päässyt siitä vihdoinkin irti...

Nykyään juon aamuisin alkoholi nimistä juomaa, tulee ihan outo olo... Kokeilkaa tekin joskus...

Paljon kermaa ja sokeria. Yleensä ei vain ole kermaa, mutta menee maidonkin kanssa hyvin. Mutta näistä kahdesta, jos tajolla on, niin aina kermaa!*slurps*

mustana, mustasta kahvikupista.

Kahvia juon harvemmin, koska tee on yksinkertaisesti parempaa*joo*. Ja nyt en puhu mistään pussiteestä. Mutta jos kahvia juon (silloin kun kunnon teetä ei ole saatavilla), niin sokeria on laitettava. Maitoa tai kermaa käytän silloin tällöin...

Yff, en juo.

Sokerin ja maidon kera isosta kupista*slurps*

kaikkea sekaan ja paljon..

aamuespresso mieluiten kiireettömästi ikkunalaudalla auringosta nauttien*joo*

[q]Leppäkerttu:
aamuespresso mieluiten kiireettömästi ikkunalaudalla auringosta nauttien*joo*
[/q]
Kaikki muu kuulostaa hyvältä, paitsi se kahvi.

Juon yleensä kahvia vaan silloin kun täytyy valvoa, eli usein ennen bileitä Ja muitaki energiajuomii tulee usein nautittuu, ku en pahemmin tykkää ryypätä. Mut siis kun juon kahvia niin joskus pelkän maidon kanssa ja joskus maidon ja sokerin kanssa. Mut teetä rakastan! Ja vielä mainittakoon, että yritän pysyä erossa kaikista päihteistä mahdollisimman pitkälle. Eli tämän takia en kahvia halua juoda.

Kaks sokeripalaa ja maitoo. Yleensä isosta kupista ja vahvana. Toistetaan 10 kertaa päivässä.

Voiskin mennä keittämään pannullisen :)

[q]anthocyan:
Mut teetä rakastan! Ja vielä mainittakoon, että yritän pysyä erossa kaikista päihteistä mahdollisimman pitkälle. Eli tämän takia en kahvia halua juoda.
[/q]

Tee on ihan yhtä päihde ku kahvikin, sisältää kofeiinia jne. ja ne energiajuomat.. Ihan yhtä hyvin mä voisin sanoa, että mä yritän pysyä erossa päihteistä mut ennen bileitä tulee juotuu pullo leijonaa aina*nauru* meni vähän off topic..

Maitoa ja sokeria kahvin kera*nauru*

Ei juma mä en ymmärrä miten semmosta p***lta maistuvaa mustaa mömmöö voi juoda vapaa ehtoisesti

Jos ei lattea tai au laittia ole saatavilla, niin isohko, mielellään keltainen tai vaalean ruskea kuppi puolilleen kahvia. jos mahdollista niin brasilia... 4 palaa sokuria ja päälle vähän kermaa ja loput maitoa. siis täyteen asti... NAM!

2-3 sokeri biittii sinne. Ennen join maidon kanssa, pilas kahvin maun.
Tota sokerin käyttöä oon koittanu rajottaa kun tuo hammaslääkäri vähän kertoi faktoja..*nyyh*

-

O