Miten juot kahvisi?

Back to häröily O

vain viskin kanssa, muuten en juo.

harvoin juon, mutta kun juon niin mustana

Joisin esim. nyt kahvia maidon ja sokerin kera, mutta automaatti ei toimi

edit: no nyt se korjattiin ku valitin :)) *glung*

[muokattu 28.5.2004 10:02]

espressona.

Yäk, en juo..*igor*

Irvistellen
Kokikseni juon kyllä mustana.

Kahvia juon ensinnäkin liikaa, tarvis vähentää ja sen huomaa kun alkaa illalla särkeen päätä ellei ole iltapäivällä juonut viimeksi. Mutta juon tällä hetkellä maidon kanssa, välillä kausia jolloin mustana. Sokeria ei enään ikinään kahviin

Pitäs päästä kyl kahvista eroon 3 kuppia päiväs pitää vähintään saada tai muuten on päänsärky

[muokattu 28.5.2004 10:45]

x_0 en ole vielä oppinu kahvii juomaan. Ja sitä paitsi: se värjää hiukset. :)

Enpä juurikaan koskaan kaffia juo. Koffarit + tauriini yhdistelmä itse muokattavina annoksina kelpaa mulle.

värjää hiukset??

[q]a:
---
Mellu-:
värjää hiukset??
---


Joo ja pimppi haisee ja sperma maistuu pahalta ja tulee finnejä, verenkierto heikkenee ja diabetes iskee, hampaat kuluu ja muutenki tekee pahaa.

Ts. ilman kolmee kahvikupposta ei aamul pääse edes ylös :p
[/q]
Eikös jonkun tuoreen tutkimuksen mukaan kahvinjuonti vähennä riskiä sairastua aikuisiän diabetekseen?

[q]Mozquito:
Pitäs päästä kyl kahvista eroon 3 kuppia päiväs pitää vähintään saada tai muuten on päänsärky *grr*[/q]

Kannattaa kokeilla kahvitonta elämää joku pari kk - sen jälkeen ei ole enää yhtään niin varmaa että haluaa palata vanhaan. Itse rupesin yksinkertaisesti nukkumaan paremmin, ja mulla on vaan parempi olo.

Nykyään vedän sen pari espressoa viikossa, enemmästä tulee kumma, epäaito ja tärisevä olo.

[muokattu 28.5.2004 11:34]

mustana ja ilman sokeria, yleensä ½ litraa kerralla no, joskus pistän vähän kevytmaitoa sekaan...

Laitan iha liikaa sokerii kahvii, mutt erikois kahveihi en lisää mitää

mustana kahel sokeripalalla...

Ennen en juonut kahvia ollenkaan, vaan keskityin pelkkään teehen. Mutta pikkuhiljaa opin juomaan kahvia, en tosin mitä tahansa kitkerää sumppia, vaan lähinnä erikoiskahveja tai hyvää tavallista kahvia.

Nyt olen edennyt jo niin pitkälle, että ostin kotiin espressoa ja mochapannun. Tällä hetkellä juon espressoa lähinnä latte-tyyppisenä; usein teen siitä Frezza Mocha -tyyppistä juomaa. Itse teen sitä suunnilleen näin:

5 cl vahvaa espressoa
1-2 tl kaakaojauhetta
tiraus vaniljasokeria tai vaniljauutetta
sokeria tai makeutusainetta maun mukaan (aika paljon)
kylmää kevytmaitoa

Sekoita kuumaan espressoon kaakaojauhe ja sokerit (imeytyy helpommin). Anna espresson jäähtyä (voit laittaa myös hetkeksi jääkaappiin). Pidennä kylmällä kevytmaidolla.

Passelin vahvana, laihasta kahvista menee vaan pakki sekaisin ja maistuu pahalle.
Tosin joskus sillointällöin jos joutuu valvomaan tehden jotain, niin keitän pannullisen ”tervaa” eli niin töpäkkää tavaraa kun vaan mahdollista...

Paljon sokeria ja kermaa ehdottomasti.. jos kermaa ei oo, ni sininen maito käy korvikkeena..

2 palaa sokeria, 1/3 osa maitoo...

-

O