Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*

Back to häröily O

En.. ikinä tajunnut ns.kotipileitä tai muitakaan.. Aina hävettänyt jossain kaveripileis tehdä jotain saati nyt himassa..
Tottakai mä koneella kun tulee hyväämusaa niin saatan hytkytellä, kuten kaikkialla kadulla, autossa, ihan sama, mutta en mä sitä sanois joraamiseks.

Eli en harrasta.

Tottakai! *nauru**hihu*

no mie oon ainaki sellane et ku kuulee jonku hyvän biisin nii rupeen joraan siin samantie oli paikkana melkeen mikä tahansa

Kyllähän kämpillä tulee jorailtua ihan päivittäin... Tulee aivan loistavat fiilarit kun saa päästää itsensä aivan täysin valloilleen Ei tarvii miettiä et töniiks joitain.. ja ei tarvii miettii kattooks joku, ja mitä ne ajattelee musta (HUOM! Olen erittäin itsekriittinen).

Mut siis joo...yksin jorailu on jo muodostunut elämäntavaks..

En tiedä oonko jo vastannu tähän. Eli vastaanpa (uudestaan): Aina ku pistän HardTrancee soimaan ni kyl alkaa jalka vipattaa ja välil tulee noustuu tuolista ja pistettyy tanssiks Ja varsinki jos on bilehousut jalas, ni mua ei voi estää mikään Tanssiminen on niin kivaa hyvän musiikin tahdissa

Minä minä.. *jiihaa**jiihaa* eli siis aina kun on mahdollista..

Joka päivä!

paremminki joka yö...(unirytmi kohdillaan*hihu*)

Mmh, itse asiassa lähinnä silloin kun on joku kaveri kans paikan päällä... Taikka jos on lähdössä bileisiin. Muutoin jää jorailut vähemmälle

no Jalkahna taputtelee tahtia vaikka ei muusiikki soiskaan ..päässä meinaa soi välillä ihan kiitettävästi .. siis juu bilettelen yksinään himassa *jiihaa**aplodit**jiihaa*

Paljon tulee kotona tulee myös jammailtua , jos esim. siivoo tai häröilee jotain muuta kotona

Mä taisin jorauttaa äsken pikkasen

Ei ehkä ihan jokapäivä mutta todella usein joskus sitä vaan kertakaikkiaan ei pysty lopettamaan ja polkkaa pohkeet ihan kipeiksi.. pakko vaan jatkaa. Todellinen addiktio tuokin

jorauttelin just tossa hiukkasen...

Pitääpäs mennä jatkamaan

välil tulee tampattuu aamuun asti.. nyt ei kyl oo ollu vähään aikaan sellast fiilistä..harmi

just siivotessa tulee tanssahdeltua-viimeksi eilen*hymy*

Aina, niin siivottessa kuin muuten vain koneella *jiihaa**jiihaa*

Naapureiden iloksi KOKOAJAN! Joka päivä..aina vaan kun yksin

24/7! Myös koulussa, ja siinäpä luokkatovereilla on ihmettelemistä..*iloinen*

*jiihaa*Tunnustan!!*jiihaa* kun hyvä biitti pauhaa niin se ei todellakaan katso aikaa eikä paikkaa..Toinen aika yleinen mut ei vältsyyn niin turvallinen , on auton ratissa jamittelu.Ihme et kukaan ei vielä oo soittanu miliisejä ku on liikennevaloissa tsekannu et mitä **tua toi sekopää duunaa*piis*

O