Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*
[q]ee102:
---
Daverian:
Kyllä sitä joka päivä jalka vatkaa ja joskus innostun oikeen tanssahtelemaankin. Pakko sitä yli jäävää energiaa on johonkin purkaa.*jiihaa*
---
Siks kai sitä syöki ku hevonen...
[/q]
En minä syö paljoa. Mutsi koittaa saada mut jopa syömään enemmän.
Kyl vaa....jos ei päivittäin niin ainaskin melkein...mikä lienee rupee hypyttää ku osuu biisi kohilleen..
Juu, tai jos ei kotona nii duunissa tai autossa tai kadulla, tai tai... Mut joo melekinpä joka päivä tulee pari tanssiaskelta otettuu
ainakun jotain kunno meno musaa laittaa soimaan himassa ni kyllä sitä kummasti alkaa jalka vipattamaan tekipä sitten mitä tahansa :P
istuin koulussa eräänä päivänä ja heiluin tavalliseen tapaan siinä tuolilla. opettaja karju mulla et nappikuulokkeet pois olin sit ei mulla mitään kuullokeita ole opettaja sano et sulla soi sit muuten vaan päässä ja olin et no joo. eli vois sanoo et mä jammailen koko ajan jokapaikassa
Hyvien hardtrance settejä kuunnellessa kyllä joraan Eikä se ole mitenkään hullua, tuskin ketään ees haittaa (varsinkin kun yksin asuu), korkeintaan alanaapuria
[edit] Kyl sitä tekis mieli julkisillaki paikoilla jorata ku kuuntelee musaa, mut ei ny sentään
aina ja ikusesti aina tanssijalka vipattaa ku tulee hyvää musaa ^___^
itse asiassa joka päivä. jopa verhot auki&valot päällä (näkyy hyvin sisään hämärässäkin) oon pistänyt parastani hyvän psyken tahtiin ja sit vasta tajunnut että tossa pysäkillä on 20 ihmistä kokoajan venaamassa ja busseja menee 5minuutin välein.
tätä tää on tää keskusta-asuminen. ja sit joskus nolostuttaa
[q]p3T0:
istuin koulussa eräänä päivänä ja heiluin tavalliseen tapaan siinä tuolilla. opettaja karju mulla et nappikuulokkeet pois olin sit ei mulla mitään kuullokeita ole opettaja sano et sulla soi sit muuten vaan päässä ja olin et no joo. eli vois sanoo et mä jammailen koko ajan jokapaikassa
[/q]
Joo huomattu on....sua ei oo vaikee huomata! joko punanen letti viuhuu tai muija ite pitkin käytäviä tilanteesta huolimatta
Päivittäinen liikunta annos, mistäs muusta sitä liikuntaa saisi ja hyvänolon päälle.
Tottakai, ja töissä kanssa...
Every fuckin' day *jiihaa**joo*
[iso]S L E E P Y S L E E P E R S - P E E N I S K A T E U S [/iso] *PLUR* *JIIHAA* Tämä pistää heilumaan
[q]KittysDead:
[iso]S L E E P Y S L E E P E R S - P E E N I S K A T E U S [/iso] *PLUR* *JIIHAA* Tämä pistää heilumaan
[/q]
Eiks toi ollu Turo's Hevi Gee?
MIE
Tietty! *sydän**sydän**sydän**hih*
´kylhän sit tulee pikkasen jalkaa ain nostettuu hyvän musan tahis..*hymy*
Silloin tulee jorailtua kun ketään ei ole kotosalla.. Tosin vaikka joku olisikin ei se minua haittaa.. *nauru**sydän*
[q]Nacu:
---
KittysDead:
---
Eiks toi ollu Turo's Hevi Gee?
[/q]
On.
Ja ainahan se tanssijalka ainaki vähä väpättää*jiihaa*
sillon ku tuntuu siltä et pitää bauzata ni sillon mennään.*nauru* kerra reviteltiin auton katolla keskellä päivää litiksen pihas..sekoo!*nauru*