Ketkä jorailee yksin kotonaan lähes päivittäin *^__^*
jooh..usein jopa huomaamattani..*blush*ainoo paha juttu on et oon hieman liian usein huomannut jonkun lenkkeilijän pällistelevän ikkunasta sisään just ku oon vetämässä jotain mastermovea...*ding**nauru*
Juu kunhan löytyy sopiva hetki... niin ja töissä pyörii tietty biisit päässä*piis*
Tuli muuten taas aamulla jorailtua kotona hieman spykettä samaan aikaan ku valmistelin aamupalaa <3
Ihan varmasti!! Tai nykyään vähän hiljasemmin kun on kämppis... Eeva soittaa joskus Sponge Bobin tunnaria mun teknojen päälle, Helsingintien kämppä kuulostaa niinä päivinä aika kummalliselta*nauru*
Meillä on ostoskärryt eteisessä, jotka on kokenu jo monta "koroketanssihäröilyä" yleisimpinä bilepäivinä
joskus kyllä tulee tanssahdeltuu, mut ei niin älyttömästi kuitenkaan. usein on niin paljon muuta meneillä ettei ajatus harhaile niin paljon että alkaisi jorailemaan, tosin joskus sitäkin sattuu.
Tanssahtelen usein pitkin kämppää. Sessiot silloin tällöin saattavat loppua äkillisesti tajutessani vastapäisen talon asukkaiden tuijottavan kummastuneina touhuani isojen, verhottomien ikkunoitteni läpi, pohtien mahdanko tarvita ammatti-apua.*blush*...mutta se ei minua pitkäksi aikaa lannista! Pian jatkuu samat kuviot...
Aina*iloinen* musiikki saa fiilikseen*hymy*
Mikä ettei*jiihaa* jos taustalla sattuu soimaan hyvä biisi, niin silloin ei mikään estä tanssijalkoja vipattamasta*nauru*
Välillä tulee hypittii ympäri kämppää ja välillä taas ei jaksa edes jalkaansa heiluttaa. Mutta yleensä se on
Juu,juu..kyl,kyl..Joka päivä..ja lapset tamppaa mukana*jiihaa*
Minäminä!!
Oli sitte päivä tai yö niin mä bilettelen jos siltä tuntuu..Niin harvoin pääsen mihinkään kunnolla joraamaan ni täytyyhän sitä jollain tapaa yrittää tyydyttää tanssitarve
Naapurit ei vaan ehkä tykkää ihan hirmusesti..
autossa jorailu on myös yks. tosin vauhti saattaa kiihtyä liiaksi
[q]Gleba, 14.7.2005 12:35:
autossa jorailu on myös yks. tosin vauhti saattaa kiihtyä liiaksi
[/q]
Tottis, ja se kyllä kiihtyy lähes aina :)
Tietenkin!!*iloinen*
Tottakai.. Ja autossa katto auki jorailu on helvetin siistiä*plur*
luultavasti liianki moni ohikulkija on päässy ihmettelee, kuka hullu pomppii ja heiluu yksinään ikkunan takana...*iihhih*
Minäkin tunnustan. Vahvistan vielä fiilistä strobolla
En nyt ihan tietoisesti joraile, mutta välillä huomaamatta jos soi joku hyvä laulu alkaa pakkoliikkeet: jalka tamppaa, pää nytkyy ja kädet heiluu. Sitte nolottaa ku kaikki naapurit kattoo ikkunasta että mikä v*ttu totaki vaivaa..*blush*
MINÄ!!!
Minä, aika usein kissan kanssa