Sanonnat / lauseet joita kukaan muu kuin sä ei ymmärrä

Back to häröily O

[q]MaSari:
Mulla lienee myös sellanen ihana tapa puhua kaikista asioista ja esineistä saalla ”kuka, ketkä” sanan ”Mikä ja minkä” sijaan [/q]

mulla on toisinaan ihan sama tapa!! kaupasta tullessa \”ketä ostit\”, joku kaivaa laukkua \”kuka sul on mukana\” ..jne...

[q]pinkki:
mul on tapana tervehtiä ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa sanomalla ”huomenta”. Yleensä jengi vaa jää pällistelee suu auki et ”heräsiksä vast ny??”
[/q]
joo näin käy mullekin.. varsinkin vanhemmat ihmiset ei tajuu.. mut kaverit on jo tottunu ja ilmeisesti tää on sit aika yleinen juttu..
sit systerin kans viljellään ”palataan astialle” - sanontaa kun siis tietenkin palataan asiaan.. ja ”suits you sir” on kans kovas käytös edelleen.
mut yks mitä kukaa ei koskaa tajuu on ku tervehdin frendejäni kovaäänisellä ”what\'s up bitch” tai ”what\'s up white niggers” -huudolla.. outoo..
ainii, yks, mil saa jengin putoon ihan täysin on jostai kummelist tms aikoinaan lainattu ”tiri tiri, kana paistuu..” jonka voi sanoo missä tilanteessa vaan..

[q]UnityF:
yksi jota ei tajuu kuin ihan muutama... niin on: POMMI..!
enkä edes paljasta mitä se meinaa...
[/q]

Sulatejuusto

Ennen jaksoin aina tervehtii kamuij kohteliaasti tyyliin: Hyvää huomenta, iltaa, päivää yms, mut sittemmin olen laiskistunu sen verta etä sanon nykyään vaan Hyvää. Sopii joka tilanteeseen, suosittelen muillekin....

Sittemmin toij ”hyvää”- tervehdys saij seuraa sanoista ”nam” sekä ”ei kiitos”, jotka käy vastaukseksi oikeestaan ihan mihan tahansa kysymykseen.
Esim: - Mitä kello on? - Nam.
Tai: - Mitä kello on? - Ei kiitos.

Kaverit on jo aika tottuneita tähän, mut muuten ko. ilmasut herättää ihmisissä hämmennyksensekaista hilpeyttä...*nauru*

Yksi hauska sanonta, mitä voisi viljellä, mutta ei vain koskaan muista on kaverin yhdessä vaiheessa lanseeraama ”Ei kiitos, yritän lopettaa”. Lanseeraus tapahtui kun tämmöinen hihhulimummo yritti vuosia sitten tarjota kyseiselle kaverille jotain uskonnollista propagandaa sisältävää flaieria. Sanonta soveltuu kuitenkin mihin tahansa tilanteeseen, missä Sinulle tarjotaan jotain - jopa poliisiratsioihin. ”Ja puhallus siihen...”

Menee tosin off-topiciksi, koska kaikkihan tuon lausahduksen ymmärtävät.

[q]Epailija:

Elokuvista ja sarjoista on tarttunut monia sanontoja, mutta näitä tulee yleensä lauottua lähinnä niitä ymmärtävässä porukassa. Esimerkiksi seuraavanlaisia:

”Because it\'s a net, and it\'s TINY!”
”ARSE!”
”Let\'s not bicker on about who killed who... This should be a happy occasion!”
”Well... I got A note...”
”...but not today.”
”No, mia jocko.”
[/q]

Leffoista/sarjoista tarttunutta:
\”... which was nice\”
\”... but then again, I was Very, Very drunk\”
[keskustelua autoista] \”choosing a car is just like making love to a beautifull woman...\”[pitkä quote, en jaksa kirjoittaa kokonaan]
\”Oh! Did She want it? Oh! Did You want it? Oh! Did you do it from behind? Oh, SUITS YOU SIR, OH!\” [yleensä kuorossa kaverien kanssa jotka tietää homman juonen, kääntää yleensä katseita naapuripöydistä *hih*]
\”you\'re ten seconds away from the most embarasing moment of your Life\”
\”hvvvvmmm! I\'m on the top of the world Mom!\”
\”Why have you come to my planet?\”

... lisäksi repertuaariin kuuluu tietyllä kaveriporukalla yhteislauluna \”I\'m the only Gay eskimo\” ... which is nice

[q]Epailija:
Yksi hauska sanonta, mitä voisi viljellä, mutta ei vain koskaan muista on kaverin yhdessä vaiheessa lanseeraama ”Ei kiitos, yritän lopettaa”. Lanseeraus tapahtui kun tämmöinen hihhulimummo yritti vuosia sitten tarjota kyseiselle kaverille jotain uskonnollista propagandaa sisältävää flaieria. Sanonta soveltuu kuitenkin mihin tahansa tilanteeseen, missä Sinulle tarjotaan jotain - jopa poliisiratsioihin. ”Ja puhallus siihen...”

Menee tosin off-topiciksi, koska kaikkihan tuon lausahduksen ymmärtävät.
[/q]
Väännäppä ensi kerralla jonkun sinulle jotain tarjotessasi: ”Ei kiitos, olen autolla!” Tepsii myös aika hyvin...*iloinen*

Meen aina toisinaa humalassa kysyy tuntemattomilta : ”nooo, onkos äitis ollu vihanen?” Aika hämmentyneitä ilmeitä.... Mut oon tehny tutkimutsa aiheesta ja yli 90% on sitä mieltä että niillä on kiva äiti.

”må aller preike”, ”inbille katta”, ”mi thalast”

”punanen valkosii pilkkui - ei syö” Ei mitään hajua mistä tuo on tullu, mutta tiettyinä kausina sitä tulee viljeltyä ympäriinsä.

Jos on selittänyt jollekulle jotain enemmän tai vähemmän tärkeää, eikä henkilö ole syystä tai toisesta kuullut/kuunnellut, saattaa vastauksena olla ”nuku sä vaan, mä tiskaan” tai ”mättäitä ja marjanvarsia”. Noiden avulla on irronnu ihmisistä aika veikeitä ilmeitä

Porukat ei myöskään ymmärrä kun aletaan puhua Niistä (ai niin mikä salaliittoteoria?)

\”Teepä se, hernekeitto\” Folke West -tyyliin tavutettuna.
\”Vai mitä, Rosamunda? (ni-hi-hi-hiii)\” ihan minkä toteamuslauseen perään tahansa.

jtn tällaista tulee mieleen mitä pikkubroidit mulle opettaa:
möyhee = suhteellisen siisti
keuhee = kiva, siisti, älytön

ja onha noita muitaki mut noi 2 tuli ekana mieleen..*justjoo* niille on aina hyvä heittää, että yrittäkää nyt edes puhuu suomee..*iloinen*

[q]caitrin:
Joskus muinoin mulla oli tapana tervehtiä etenki puhelimessa ihmisiä lauseella ”Mitä mies?” sukupuolesta riippumatta. [/q]
Mul on melkee sama juttu, mut sanon ”mitä jäbä/t ” onneks en enää pahmmin käytä tota koska jengi katto aina vähän `w00t´ tyylii. Joskus joku jopa vastannu ”ei täs mitää. mitäs mimmi ite”

[q]lostgone:

You stupid woman...
tai Listen me very carefully I shall tell you this only once..

Varsinkin toi ensimmäinen lähtee hyvinkin helposti sukupuolesta riippumatta ja sit pääsee taas selvittämään..
[/q]Heittelen itse aivansamoja.Noihin kahteen täytyy lisätä vielä gyyd möyning..vai miten se ranskalainen poliisi sanokaan...huhhuh..Aivan loistavasarja oli kyllä *hymy**nauru*

[muokattu 19.4.2004 17:50]

[muokattu 19.4.2004 17:50]

ölrke yorio8h45o hoh roy45j
yoöjk0pu 50j o04y3 0h09u53
gojerojreoj lhrloejtoöjt rohjye
oöyjij oij.

[q]lostgone:


Aivan ehdoton.*aplodit* odottelen että saan joskus ostettua ton dvd-boxina.
[/q]Filmifriikistä löytyy *aplodit**joo*

[q]Dave:
---
lostgone:
---
Filmifriikistä löytyy *aplodit**joo*
[/q]

Kiitos tiedosta.*joo* nyt täytyy vielä löytää rahaakin..*hmph*

isdfjghiiehdbjnpdjhop jeah tkisakisökipökiöki öö tota noin tsewk tsek tsekidouttiapauttiadauttia ooh aaah uuu u uu u aa come oooon and shine ja sitä rataa kohta kuusamo rockcity..jeah!*plush*

[q]shine:
isdfjghiiehdbjnpdjhop jeah tkisakisökipökiöki öö tota noin tsewk tsek tsekidouttiapauttiadauttia ooh aaah uuu u uu u aa come oooon and shine ja sitä rataa kohta kuusamo rockcity..jeah!*plush*
[/q]

Jälleen yksi osoitus siitä, että osaat käydä kokonaisia keskusteluja (monologeja oikeastaan), joita kukaan muu kuin sinä ei ymmärrä. ; )

Esim. kun meen bussiin ja ostan lipun, sanon yleensä aina ”yksi aikuinen lapsi”. Yleensä katsotaan kieroon (ikäänkuin ei muuten jo katsottais *nauru*) tai ruvetaan ärisee ”kumpi lippu sulle nyt sit oikein tulee???!!”.. Pariin otteeseen kuski on revenny nauraa ja lyönyt oikean lipun käteen, propsit niille

Onx muilla jotain tälläsiä?

O