Sanonnat / lauseet joita kukaan muu kuin sä ei ymmärrä

Back to häröily O

[q]TR3OX:
Tai sitten; *kännissä etenkin toimii* Mä ooon muuten rahamies... JOOO!!! Rahaa löytyy, ku oon rahamies!!!

Premis pääs repeilee... Kide, kyl se siitä!
[/q]

Löytyiski vielä!! Velaks asti taisin dokaa...

Toteen nykyään aika useesti ”vai soo” ,josta joku on kysyny ”ootko sää vihanen” ja katon hetken pitkään, etten...vaan totesin tolleen johonkin asiaan.

Tossa jotai mitä oon ruvennu käyttään satunnaisesti...

eekkerbyy = euro

”no voi faagerholm” = joku asia menee päin peetä

däämerö = vähän erilainen sanonta vaan sille, jos kaikki ei mee ihan nappiin

[muokattu 14.6.2004 01:56]

[q]TR3OX:

viihteellä = ylitse pääsemätön humala tai muiden tuotteiden aiheuttama sekava olotila

[muokattu 5.6.2004 02:18]
[/q]

kyllähän tuo menee siihe joukkoon mun mielest jonka kaikki ymmärtää

[q]Sbanc:
Kari= tyhmä tyyppi/ idiootti/ juntti
[/q]

Mul on tapana kutsuu spessu tyhmii/vajait/idioottei Juusoiks \”vähän sä oot juuso\” :D

kari ja juuso ne yhteen soppii jne

”Pyöksähtäminen ” on sellanen termi mikä saa jengin sekoomaan ku en mä sitä oikeen osaa selittääkään järkevästi,se on sellanen puhevirhe mikä tuli kaverin kaa jutellessa pari vuotta sitten ja jääny siitä mulle ja tälle kyseiselle taskupeikolle käyttöön...

[q]Rubicon:
”Pyöksähtäminen\”
[/q]
no on kyllä siinä teillä sana!!

Aika useasti saattaa suusta tulla useitakin lauseita peräkkäin mistä ketään ei ota tolkkua mutta se on sitten taas asia erikseen. ;)

hehe mun veli kyseli tos joku päivä sit ku laitoin sille netin et mitä toi ”emt” tarkottaa?? ja sit viel mitä toi ”duunii” tarkottaa

mut täälläpäin suomea jos ei oo nettiä niin oikeestaa ei paljoakaa tuosta nettipuhekielestä/muista murteista tajua

[muokattu 18.6.2004 00:58]

Lahnat on perseestä . .vai mikä silakka se oli .. (sisäpiirin juttu *iloinen*)

[q]Pablo:
Aika useasti saattaa suusta tulla useitakin lauseita peräkkäin mistä ketään ei ota tolkkua mutta se on sitten taas asia erikseen. ;)
[/q]

Ai vähä niinq Fisu *vink**wirn*

[q]Howdy:
Ai vähä niinq Fisu *vink**wirn*
[/q]

Hähää! Fisupa hyvinkin. Lahnaa vaan poskille vai mitenkä?

Matka lupausten polulla on lyhyt..

”koitetaan nyt saada aikaan jonkunnäkönen ultimate kompuusi”
-koitetaan nyt päästä johonkin ratkaisuun/tehdä jonkunlainen kompromissi

Ei suoranaisesti mitään salakieltä tai mitään, mutta yhdessä joskus ala-asteella ja ylä-asteen ensimmäisillä luokilla mun kaverin kanssa suurin osa keskustelusta muodostui Simpsons anekdooteista.

This should provide adequate sustinence for the Dr. Who marathon.
Har har, this is a remorseless eating machine! Hahaha har har.

Terveisiä vaan herra Haralle, jos joskus tänne eksyt (ei sitä koskaan tiedä) :)

Selvinpäin sanottua:
”mun tärykarvojen korvakuulo meinas just mennä...”
”mun keuhkot kuplii!!!”


[muokattu 24.6.2004 17:33]

toi teki melkein nessit.

”kyllä mä sua rakastan, mut en varmaan sit yhtä paljon mitä sä mua (jos oon saanu oikeen käsityksen)...”

ite huomasin mikkelissä et jos kysyn ”Mennääx jonnee?” kukaan ei tajuu mitään sit pitää korjata siis mennäänkö johonkin*hmph*.....sit intissä jos kerroin jotain mun tavaroista niin kuusaalaisena käytän omaa murrettani ja sanon esim min auto, tai min limsa....ei ne siel sitä tajunnu...ois pitän sanoo miun limsa tai siun paita on väärin päin....

kukaan ei oo viel tähän asti tajunnu sanaa ”texaa”? ”onks sul texaa”? = tekemistä

Esim. kun meen bussiin ja ostan lipun, sanon yleensä aina ”yksi aikuinen lapsi”. Yleensä katsotaan kieroon (ikäänkuin ei muuten jo katsottais *nauru*) tai ruvetaan ärisee ”kumpi lippu sulle nyt sit oikein tulee???!!”.. Pariin otteeseen kuski on revenny nauraa ja lyönyt oikean lipun käteen, propsit niille

Onx muilla jotain tälläsiä?

O