Sanonnat / lauseet joita kukaan muu kuin sä ei ymmärrä

Back to häröily O

Puhun ja kirjotan ittestäni välil kolmannes persoonas...niiku englannin kieles kirjotetaa...oon saanu kuulla siitä monesti, varsinki koulussa äikänmaikat tykkäs hyvää

no en mie tiiä ymmärrättekö työ jos joku sanoo ”ennenkunneka” tai ”smönkkö” nää kuuluu miun perus sanavarastoon, päätelkää jos ette ymmärrä

[muokattu 16.4.2004 22:47]

”puurrrrrrr” sitä mä sanon liian usein^_^

heh.. ja ihan just on yksi mistä ainakaan mutsi ei pidä...

[q]Etya:
Puhun ja kirjotan ittestäni välil kolmannes persoonas...niiku englannin kieles kirjotetaa...oon saanu kuulla siitä monesti, varsinki koulussa äikänmaikat tykkäs hyvää
[/q]

Sama juttu
Mulla lienee myös sellanen ihana tapa puhua kaikista asioista ja esineistä saalla ”kuka, ketkä” sanan ”Mikä ja minkä” sijaan Siinä sitä sit ollaan ku kaikki kelaa et oon joku saakutin kannibaali vaikka sillä asialla ei oo mitään tekemistä mun puhumisen kanssa. Mut joo, monet naurut oon siitä saanu.. Parhaita heittoja (jotka ovat siis jokapäiväisiä) on esimerkiksi ”Kenet me syödään tänään?” tai ”Kehen me mennään?” tai ”kuka sun pitää vielä tänään tehdä?”
Voi kyllä.. Moni katsoo hyvin pitkään

Sit pohjat vetää mun verraton huumorintaju Usein sit naureskelen yksinäni, koska tuntuu että joskus edes minäkään en ymmärrä vitsejäni Voisin sanoa itseäni vallan huvittavaksi persoonaksi tällaisissa asioissa.. muahah

[q]Anime:
---
pinkki:
mul on tapana tervehtiä ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa sanomalla ”huomenta”. Yleensä jengi vaa jää pällistelee suu auki et ”heräsiksä vast ny??”

---

Hihhii, mul on muuten sama juttu
[/q]

Mä taas tervehdin kaikkia sanomalla: ”Hyvää iltaa!” kellonajasta riippumatta...

[q]pinkki:
mul on tapana tervehtiä ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa sanomalla ”huomenta”. Yleensä jengi vaa jää pällistelee suu auki et ”heräsiksä vast ny??”
[/q]

hehe tulee kaytettyy myos mun sanoissa hyvin useesti oikeestaan melkee aina... ja pelkastaan aina sillee et huomenta... tosin johtuneeko siita etta sita sanotaan mulle aina... varmaa siks ku naytan aina nii unesta heranneelta =D

joo toinen on et kylvan hyvin usein myos poistuessani seurasta esim kesalla hyvaa joulua tai sitte talvella hyvaa juhannusta... en tie miks mul on vaa aina kovasti hauskaa =DDD

Jos puheessaan käyttää sekaisin englantia, ruotsia ja suomea, niin ei kovinkaan moni aina ymmärrä.

[q]pinkki:
mul on tapana tervehtiä ihmisiä tilanteessa kuin tilanteessa sanomalla ”huomenta”. Yleensä jengi vaa jää pällistelee suu auki et ”heräsiksä vast ny??”
[/q]

Join da club. Itse viljelen samaa tervehdystä vuorokaudenajasta riippumatta. Ihmeellistä kuinka noinkin banaalihtavalla heitolla saa ihmiset hämilleen ja huvittuneiksi.

Hauskoi juttui jengil! Mä taas yleensä sanon ”Mitä sanoit syönees?”, ku en kuule mitä toinen sano... Se on jännä miten jotkut ei sitä ymmärrä... Frendit heittää kyl ain hyvää läppää takas!

aika legendaarinen kavereitten kesken on ollut että ”lähetäänkö kaataa?” ja tällä tarkoitetaan yleensäkin että ”lähetäänkö juomaan?” ja ne jotka ei tiedä tätä juttuu on aina ollut et ”häh?” :] *täh* ... ...

Mulla tää rajoittuu vaan ”väärin kuulemiseen” eli kun kuulen jotain mitä joku toinen sanoo ja keksin siitä 1/2 sekunnissa hassun väännöksen sanon että ”..ai mitä ...että niinkö et sanoit jotain ....”

Yleensä tervehdyksenä on (ollut) ”päivää” oli kello mikä tahansa.

Kyl niitä juttuja tulee sanottua aika paljon niinq kaikki muutkin.. mut yleensä tervehdykset on erikoisia...
esim.
- Triii
- Moss.... Ron Moss
jne.

[q]nomic:
aika legendaarinen kavereitten kesken on ollut että ?lähetäänkö kaataa?? ja tällä tarkoitetaan yleensäkin että ?lähetäänkö juomaan?? ja ne jotka ei tiedä tätä juttuu on aina ollut et ?häh?? :] *täh* ... ...
[/q]

onko oikeest ihmisii jotka ei tota tajuu?

[q]flygfisk:
Jos puheessaan käyttää sekaisin englantia, ruotsia ja suomea, niin ei kovinkaan moni aina ymmärrä.
[/q]

paitsi ne jotka itsekin sekottaa... *joo*se on sit hauskaa huomata ku yrittää jotain noista kielistä puhua et onki vaan puolkielinen tai jotain...*taputapu**hahjust*

[q]Displacer:
---
nomic:
aika legendaarinen kavereitten kesken on ollut että ?lähetäänkö kaataa?? ja tällä tarkoitetaan yleensäkin että ?lähetäänkö juomaan?? ja ne jotka ei tiedä tätä juttuu on aina ollut et ?häh?? :] *täh* ... ...

---


onko oikeest ihmisii jotka ei tota tajuu?
[/q]
Mietin iha samaa! Kyl tollai mulle viesti perille tulis oikein ymmärrettynä*ding*

erinäisistä tilanteista tarttuneita fraaseja on paljon ja ne nykyään sitten tunkee joka väliin.. eniten hämmennystä ehkä on herättänyt tää joka tilanteeseen käyvä

”I poop on your _____”

Ainiiiin... Sanon myös aika usein : ..ihme kookos tai ihme pönttis jostain henkilöstä..
Moni on kysynyt että mikä pönttis on.. se on tuttavallinen sana joka ei ole koskaan pahalla tarkoittettu!

”Let's not go to Camelot [korvaa: millä tahansa paikalla], it's a silly place”
*sydän*

Tapaus ”Örre”
Kutsun lähes kaikkia örreiksi. perusmuoto on örre. käyttö esim. ”Hei örret! mitäs tehää?” Sanaa voidaan myös jatkaa kuten esim. örremummot, örrepäät etc.

”Joo-o, sådant är livet ja sehän on muuten ruottia ja meinaa,että mitä kello” - Toinen kertoo jonkun jutun ja et keksi mitään parempaakaan niin tuo toimii aina. Tuon ”sådant är livet”-osuuden voi myös korvata oikeastaan millä tahansa muullakin ruotsinkielen lauseella. Tärkein on tuo kello-osuus.

Lähes poikkeuksetta tiedustelen sen hetkistä kellonaikaa ihmisiltä sanoin ”How much is the fish?”

”Funky fish has a smelly belly” - random oneliner jonka voi heittää missä vaan, milloin vaan.

”Waga waga” - kts. em. kuunt. Rotterdam Terror Corps - Tu Tu Tu (Gabber Mix)

Joku tekee jotain vähemmän älykästä/käyttäytyy mielestäni idioottimaisesti tmv. tilanne, kysyn yleensä ”Mihin sua sattuu?”

”Yougoddamnmothafuckahillybillyniggashit” - Lausu erittäin nopeasti ja nauti toisen osapuolen kasvoille leviästä hämmenyksen ja ihmetyksen välimaastoon sijoittuvasta ilmeestä :)

[muokattu 18.4.2004 01:33]

Esim. kun meen bussiin ja ostan lipun, sanon yleensä aina ”yksi aikuinen lapsi”. Yleensä katsotaan kieroon (ikäänkuin ei muuten jo katsottais *nauru*) tai ruvetaan ärisee ”kumpi lippu sulle nyt sit oikein tulee???!!”.. Pariin otteeseen kuski on revenny nauraa ja lyönyt oikean lipun käteen, propsit niille

Onx muilla jotain tälläsiä?

O