Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]Howdy:
Voi dääm teidän kanssa nää on näitä ruohonjuuritason juttuja
[/q]

Eipäs vaan alapäätason juttuja

[q]Howdy:
Voi dääm teidän kanssa nää on näitä ruohonjuuritason juttuja

[muokattu 7.4.2004 00:41]
[/q]

jos nää ruohonjuuritason juttuja olis ni en haluis kyl tietää/nähdä/kokea enempää

[q]NextAce:
Kelpaiskos? --> linkki
[/q]

Hehe.....*hih**hahjust**igor*

[q]JussiS:
Ei niit nyt sentään niin vähää oo. Mut siis kuin nopeesti vahan jälkeen ne kasvaa takas?[/q]
Riippuen siitä onks ne koskemattomia vai ootko ajellu niit aikasemmin. Ja BTB tuolla jo aikasemmin vastasikin eli pari kolme viikkoa, mut jos oot ajellu/trimmannu karvoja aiemmin (toki jo jonkin aikaa), niin tulee kyllä takasin sen siliän tien.

tänään vedän poslariks

Noh .. kaikki asian omaiset sitten vaan kuvia laittamaan tänne täytyyhän kun on niin paljon puheita niin näyttääkkin sitten *joo**nauru* kuva teksti tyyliin: Me and my Sweety

[muokattu 7.4.2004 13:04]

[q]Howdy:
Noh .. kaikki asian omaiset sitten vaan kuvia laittamaan tänne täytyyhän kun on niin paljon puheita niin näyttääkkin sitten *joo**nauru* kuva teksti tyyliin: Me and my Sweety

[muokattu 7.4.2004 13:04]
[/q]

Hehhhe....miten olis: Rate My Hairy? nuo ratetys sivuthan tuntuvat olevan ”muodissa”
Mielipuolisin niistä on varmasti: Rate by poo *iloinen**iloinen**iloinen*

[q]William-78:
Hehhhe....miten olis: Rate My Hairy? nuo ratetys sivuthan tuntuvat olevan ”muodissa”
Mielipuolisin niistä on varmasti: Rate by poo *iloinen**iloinen**iloinen*
[/q]
Hyh, mä oon nähny sen. Ihan v***n hirveetä kateltavaa... Sieltä löytyy mun mieltestä sellainen ”rate my kitten”-juttukin. Laittaa niitä kuvia vaan sinne söpöjen pörröisten kissanpentukuvien joukkoon...*nauru*

Mitä vahoja käytätte? Ennen kuin opiskelin kosmetologiksi, en löytänyt kuluttajien saatavilla olevaa hyvää vahaa.

[q]dizzyli:
Mitä vahoja käytätte? Ennen kuin opiskelin kosmetologiksi, en löytänyt kuluttajien saatavilla olevaa hyvää vahaa.
[/q]

veet nyt ei ainaskaan toimi.. hirvee ihottuma

[q]Dives:
---
dizzyli:
Mitä vahoja käytätte? Ennen kuin opiskelin kosmetologiksi, en löytänyt kuluttajien saatavilla olevaa hyvää vahaa.

---


veet nyt ei ainaskaan toimi.. hirvee ihottuma
[/q]

Sitä veetin karvanpostovoidetta (ei siis vaha) en ainakaan suosittele kellekään, sisältää samoja aineita kuin permanenttiaineet, ei kauheen hyvä juttu iholle, varsinkaan herkimmille alueille.

kukaan ei haluu ees tietää....pelästyy vielä hengiltä...mut ei sillä et mul olis mitää salattavaa mut kerron tällee varoen et saa melekei varautuu pahimpaan......*hahjust*

[q]Cassu:
saa melekei varautuu pahimpaan......*hahjust*
[/q]

onko tää jotenkin verrattavissa amazonin sademetsään tms pöheikköön?

En suostu ajelemaan mitään muuta paikkaa kuin kainaloita (okei, jos alkaa kasvaa viikset niin sitten pitää harkita). Eipä ole kyllä koskaan tullut minkäänlaista valitusta, päinvastoin.

[q]DiamonDie:
En suostu ajelemaan mitään muuta paikkaa kuin kainaloita (okei, jos alkaa kasvaa viikset niin sitten pitää harkita). Eipä ole kyllä koskaan tullut minkäänlaista valitusta, päinvastoin.[/q]
”Mediahipit”...

luonto valtaa alaa ja tyttö kehrää kainalossa hypistellen rintakarvoja

[muokattu 8.4.2004 20:49]

[q]Howdy:
Noh .. kaikki asian omaiset sitten vaan kuvia laittamaan tänne täytyyhän kun on niin paljon puheita niin näyttääkkin sitten *joo**nauru* kuva teksti tyyliin: Me and my Sweety

[muokattu 7.4.2004 13:04]
[/q]

Mä en näytä mun pilluu ku Veskulle ja Pipalle.*igor*
Näin..=)

mites toi vahaus luonnistuu aremman ihon alueilla? esim vois kuvitella että kulkuset lähtee mukana ku kunnon teipillä riuhtasee.. ?

[q]ezzy:
luonto valtaa alaa ja tyttö kehrää kainalossa hypistellen rintakarvoja
[/q]

omiaan?

Trimmattuu tulee. Posliiniks oon peri kertaa aatellu vetää, mut en oo viel kokeillu.

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O