Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]purrr-:
Musta miehilläkään ei pitäis olla karvoja kaulan alapuolella.

Kyllä, kuulitte pojat oikein, ajakaas ne kainalokarvatkin pois.
[/q]

mulla ei oo kainaloissa karvoja ^^ eika liiemmin muuallakaa... rastatki lahtee kuha suomeen takas paasee..

eiku oho sori xD on mulla saarissa karvoja ^^

[q]purrr-:
Musta miehilläkään ei pitäis olla karvoja kaulan alapuolella.

Kyllä, kuulitte pojat oikein, ajakaas ne kainalokarvatkin pois.
[/q]

Jos sä tuut vetää mun kainalokarvat niin joo

[muokattu 9.4.2004 00:04]

onhan toi tietty vähän epäkäytännöllinen Mutta luulisin, että moni koskee sillä höylällä mieluummin vähän ylemmäs kun sinne itse pääkallonpaikalle... Sinne kun on aika ikävä saada mitään haavoja.

[muokattu 9.4.2004 09:11]

Mjooh.. trimmattu ollaan.. aika perseestä sellanen ”luonnollisuus”, ellei se sitten tarkota sitä, ettei karvat todellakaan kasva :)

tuli sit eilen esiteltyä tätä poslaria ympäri halluja ja hesaria nyt kun muistaa tarkemmin... noh, nyt kutittaa jo vähän. pitäis ajaa uudestaa ihanaa käydä salin suihkus, kun muutenki siel miehet kattelee kyrpiä kuolat suun pielis... heh...

[q]purrr-:
Kyllä, kuulitte pojat oikein, ajakaas ne kainalokarvatkin pois. *joo*[/q]

ilman kainalokarvoja on vaan niin paljon mukavampaa*joo*

Karvat on yököttäviä!
Kaikki paitsi hiukset, kulmakarvat ja silmäripset voi mun mielestä täysin tuhota!!!

ja, joo Alien esitteli poslaria kovin innokkaasti

[q]Viola81:
Yks juttu on aina mua ihmetyttänyt..Miehet vaatii usein trimmattua tai jopa posliinia naisilta, mut mitä niiltä iteltään housuista paljastuukaan..Karsea viidakko mistä itse asian löytää vasta pitkällisen etsimisen jälkeen..!

Mä en vaadi mieheltä posliinia, mutta siistikää nyt edes vähän..herran jumala!!! Mikään ei ole niin ällöä ku karvaset pallit!!! Ja joku täällä jo mainitsikin, et muistakaa hyvät miehet, et ilman karvoja tai vähemmällä karvoituksella se teidän veitikkakin näyttää suuremmalta!!

Itselläni pidän hyvin niukaksi trimmattua viirua.. Mun mielestä se on just hyvä..En mäkään ehkä ihan koko posliini linjalle lähtis..se on vähän hassun näköinen..*ding*


Jaahas..olen taas puhunut!!

[muokattu 5.4.2004 20:18]
[/q]


mä oon huomannut et genitaalialueiden siistinä pitäminen aiheuttaa varsin ikävää kutinaa, ja tää kutina ei katso aikaa saati paikkaa (esim. keskustas alkaa syyhyttään niin tajuttomasti..) tän takia ainakaan mä en enää kehtaa ajella karvoja, se on noloa raapia jalkoväliä ruuhkabusissa tai kaupassa, tai vaikka bileissä. Sorry Girls..*vink*

[q]La Petite:
ja, joo Alien esitteli poslaria kovin innokkaasti
[/q]

joo, onhan tää aika kiva jutska

Hei, niin tyypit, nyt sitä vinkkiä kehiin että mistä kaupasta/netistä saa hommattua vahat/tarrasysteemit, ja mitä ne mahtavat kustantaa? kesä tulee ja nyt pitää äkkiä päästä läpi talven lämmittäneistä takuista *nauru*. muut vanhanaikaisemmat konstit vie aikaa ja tekee tosiaan extrakutinaa ja typerää sänkeä hyh ja pah

Muistan kerran ostaneeni sellasta karvanpoisto-”tahmaa” yhestä kemikaaliosta/ joku kauneussalonki - kuitenkin - myymässä oli kaksi sellaista parikymppistä misua ja voi helvettan kuinka saivat pitää nauruaan.....varmaan repesivät kahtia kun lähdin naama punaisena karkuun......kuitenkin ”tahma” messissä. Toiste en sinne mennyt.

[q]dizzyli:
Sitä veetin karvanpostovoidetta (ei siis vaha) en ainakaan suosittele kellekään, sisältää samoja aineita kuin permanenttiaineet, ei kauheen hyvä juttu iholle, varsinkaan herkimmille alueille.[/q]

Siitäkin on olemassa versiot herkille ihoalueille, jolla pystyy trimmaamaan myös alapäätä. Ja kasvava sänki on paljon pehmeämpi kuin terällä leikattu.


[q]hequ:
aika perseestä sellanen ”luonnollisuus”, ellei se sitten tarkota sitä, ettei karvat todellakaan kasva :)
[/q]

Niin, ihmisten karvankasvu vaihtelee aika paljon. Erityisesti meillä vaaleilla suomalaisilla on usein aika olematon karvankasvu, ainakin verrattuna eteläeurooppalaisiin tummaveriköihin. ;)

aika pitkään ollut, tosin nyt tämän vuoden puolella laiskistunut mach3:n kanssa leikkimään.... Pitäs taas pitää kivat sessiot mach3:n ja kassien kans

[q]sts:
aika pitkään ollut, tosin nyt tämän vuoden puolella laiskistunut mach3:n kanssa leikkimään.... Pitäs taas pitää kivat sessiot mach3:n ja kassien kans
[/q]


EII. En haluu tietää :D

Body Shopista hain joskus Sugaring -vahaa, jossa ei ole mitään lisäaineita. Puuvillaliuskat mukaan.

Voi tsiisus, oot sit oikeen duuni tehny homman eteen*nauru*

[q]Luminescent:
Body Shopista hain joskus Sugaring -vahaa, jossa ei ole mitään lisäaineita. Puuvillaliuskat mukaan.
[/q]

Toimiiko se oikeasti, ja kuinka hyvin? Osaako joku muu suositella sopivia vahamerkkejä?

[q]a:
SUURI POSLIINITUTKIMUS
[/q]

Tästäpä voisitkin vielä kirjoittaa jonkun artikkelin tieteelliseen lehteen, niin avot. :)

Toivottavasti tieteellinen uutteruutesi ei kokonaan lyö luuta kurkkuun posliinikeskusteluun osallistujille ja tyrehdytä tätä topikkia. Mä kun vielä kaipailisin niitä suosituksia sopivista vahoista...

[q]William-78:
Jaa, näist on hyvä tehä yhteenveto....lataa tän ja ton sinkkupalstan accessiin, ni on oikein tietokanta vapaista kissoista joilla hmmn....*hih*

Tehäänkö viellä palstat lempi asennot, ja puhelin numerot niin kaikki valmiina?


[muokattu 5.4.2004 21:38]
[/q]

*voimakasta repeilya niin etta aasialaiset luokkatoverit hairiintyy*
joo loistava idea _o/

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O