Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]CryOniC:
pehmee ku vauvan beba*piis*
[/q]

Ainoa oikea tyyli*pihkassa*

[q]CryOniC:
pehmee ku vauvan beba*piis*
[/q]

Eiku se on sileä kuin peltohiiren pylly

[q]bonfire:
Jumalauta sanon mä...
Mikä teitä ihmiset vaivaa, Ei muka karvoja!
...
Ymmärrän kyllä jos ihmiset trimmaa alapäänsä (lukeudun itse myös niihin)
onhan se siistimpää todella.
...
Ja naisilla saa olla myös pimpsakarvoja kuhan kriittinen alue on siistitty!
mukava katsella (ennemmin kuin täysin ajeltua)
[/q]
Samaa mieltä. Trimmausta saa ja on suotavaa harrastaa, mutta täysin posliiniksi ajeltu on mun mielestä sekä miehillä että naisilla lähinnä epäkiihottava. Tulee mieleen pikkulapset. Siispä: trimmausta tiettyyn rajaan asti.

Enmä tiedä, mä voisin laskea itseni luonnolliseksi naiseksi trimmatulla
pojan asenteella sekoitettuna posliinisiin kalleuksiin. errr. :/

[muokattu 5.4.2004 19:06]

.mulla on niin nätit portinvartiat hakattu ihoon niin turha niitä on karvoilla peittää :>
.kuvat löytyy bodymodificationista..

[q]JussiS:
Mut siis kuin nopeesti vahan jälkeen ne kasvaa takas?
[/q]

Vahalla kun poistat siinä menee noin 2-3 viikkoa ennenkuin alkaa karvaa tulemaan uudestaan esiin. Hyvä puoli vahassa on myös se että ne karvan kärjet ovat pehmeitä eikä samanlaista kuten kello viiden sänki. Itse käytän vahausta kun se myös jonkin verran hillitsee tuota karvan kasvua. Eli vahaus helpottuu joka kerta kun vähemmän karvaa kasvaa.
En ole posliinin kannattaja..mielestäni se on todella typerän näköistä mutta jos on siistitty hyvin, se on loistava. Ja vahalla ehdottomasti. Jos nainen ajaa karvansa terällä ja saa suuseksiä, itselläni on ainakin mennyt iho helläksi eikä sitä huvita pitkään tehdä. Toista on nykyään kun puolisko vahaa kuten minäkin. Kapeita kaistoja kun poistaa, n. 5cm, se ei satu pahemmin ollenkaan ja parin kerran jälkeen siihen tottuu jo täysin. Eikä tarvitse joka päivä poistaa sitä karvaa

tyttö ja puhas posliini ollu aikojen alusta

[q]meow:
.kuvat löytyy bodymodificationista..
[/q]

Löytyykö suoraa linkkiä kuviin

trimmattu vähiin, mut kyl mä tykkään naisella semmosesta pienestä ja siististä karvoituksesta - posliini menee, mut ei se oo paras mahdollinen.

Yks juttu on aina mua ihmetyttänyt..Miehet vaatii usein trimmattua tai jopa posliinia naisilta, mut mitä niiltä iteltään housuista paljastuukaan..Karsea viidakko mistä itse asian löytää vasta pitkällisen etsimisen jälkeen..!

Mä en vaadi mieheltä posliinia, mutta siistikää nyt edes vähän..herran jumala!!! Mikään ei ole niin ällöä ku karvaset pallit!!! Ja joku täällä jo mainitsikin, et muistakaa hyvät miehet, et ilman karvoja tai vähemmällä karvoituksella se teidän veitikkakin näyttää suuremmalta!!

Itselläni pidän hyvin niukaksi trimmattua viirua.. Mun mielestä se on just hyvä..En mäkään ehkä ihan koko posliini linjalle lähtis..se on vähän hassun näköinen..*ding*


Jaahas..olen taas puhunut!!

[muokattu 5.4.2004 20:18]

Usein ... sillon kun on ajellut. Tosin karvoitus pitää pitää kurissa, jopa miesten. Ei naisilla tarvitse posliinia tai ihan trimmattua olla, mutta mukavempaa jos on hoidettu

tässä sitten henkilökohtaista mielipidettä.. mä oon karvanen jätkä ja ylpee siitä.. mutta muistakaa kaikki hyvä on hyvää niin pitkään kun se on kohtuudella elikkä jos tarvii jotkut extreme puskanleikkurit et sult löytyy pallit niin ei välttämättä jaksa.. kandee trimmaa tai ajaa...

mennäänpäs sitä nyt henkilökohtasiin..*vink*

nooh...voin paljastaa et moon pari kertaa ollu kokonaan posliini ja sekin vaan sen takii et tykkään käyttää vahaa ja myöskin kokeilumielessä piti testata et miltä tuntuu olla täysin karvaton.
Mut muuten yleensä on sellanen siisti viiva edessä..

Brasilialaiseen pitäs suunnata kesän alus..siis kaikki taas pois..
Ei kesäl tarvita karvoja..?
Tosin aina fiilis et oon 11v ku ei karvankarvaa..mut toisaalta: olenhan TEINI.

Ja ei kaikki miehet oo karvasii..
Mun mies (onneks) pitää huolen siit et ei oo häiritsevii karvoja.*jiihaa*

Ja vielä:
Jos tääl on joku mies jolla on karvoja selässä ni suoraan kosmetologille vahaamnaan ne pois..
Voin sanoo et melkeen kaikki naiset inhoo sitä ku miehel karvoja seläs..!!!

tun apinat..*hih*

[q]ice-angel:
Mut muuten yleensä on sellanen siisti viiva edessä..
[/q]
...mulla kans*piis*

Mä kannatan kanssa sellaista siistiä viivaa >:) Ihan kokonaan karvattomana on.. hmm.. aika lapsekas olo

Miehille kannatan trimmausta sopivassa määrin. Olen useammankin kerran saanut kärsiä isosti peniksen varressa kasvavasta sängestä -> Jos sheivaat, pidä se sänki myös kurissa, jos et halua vahingoittaa partneriasi!

Ja sitten sheivauksen haittapuoliin: se *itun kutina karvojen kasvaessa takaisin. Allekirjoittaneella on vielä kohtis herkkä iho

Jaa, näist on hyvä tehä yhteenveto....lataa tän ja ton sinkkupalstan accessiin, ni on oikein tietokanta vapaista kissoista joilla hmmn....*hih*

Tehäänkö viellä palstat lempi asennot, ja puhelin numerot niin kaikki valmiina?


[muokattu 5.4.2004 21:38]

Trimmattu*joo*

[q]BTB:
---
meow:
.kuvat löytyy bodymodificationista..

---


Löytyykö suoraa linkkiä kuviin
[/q]

.ha, U wish

[q]meow:
.ha, U wish
[/q]

onneksi ize olen neuvokas, enkä tarvitse suoria linkkejä.

*piis**sars**piis*

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O