Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

[q]Juki54:
Samoin
[/q]
Jee, samixii*aplodit*

kokonaan sheivattu

Karvoja en tue.. Karvainen aromipesä on kyl hirveintä mitä vois kuvitella.. Viiva.. noh, on vielä jotenkin hyväksyttävissä

[muokattu 6.4.2004 17:01]

NAD-karvanpoistovaha TV-SHOP *piis*... ja lopult ei kasva karvoja enaa missaan ;)

[muokattu 6.4.2004 17:36]

Posliini on pop
Karvat on tosiaan vaan tiellä ja yäk

vähempi parempi.

[q]Optik:
Viiva.. noh, on vielä jotenkin hyväksyttävissä
[/q]
Ja miltei sexikästä*justjoo*

[q]BlueWind:

Ja sitten sheivauksen haittapuoliin: se *itun kutina karvojen kasvaessa takaisin. Allekirjoittaneella on vielä kohtis herkkä iho
[/q]

joo se on ihan kiva muurahaispesä. eikä mun iho ainakaan siihen totu.

Leuan alla oleviin karvoihin en ole koskaan tottunut. Tosin kaikki tyttöystävistäni ovat aina tykänneet karvaisista miehistä, Hassua.

[q]BlueWind:
Mä kannatan kanssa sellaista siistiä viivaa >:) Ihan kokonaan karvattomana on.. hmm.. aika lapsekas olo

Miehille kannatan trimmausta sopivassa määrin. Olen useammankin kerran saanut kärsiä isosti peniksen varressa kasvavasta sängestä -> Jos sheivaat, pidä se sänki myös kurissa, jos et halua vahingoittaa partneriasi!

Ja sitten sheivauksen haittapuoliin: se *itun kutina karvojen kasvaessa takaisin. Allekirjoittaneella on vielä kohtis herkkä iho
[/q]

Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä!

kiksukarvat omasta takaa on kyl aika irstaita*eiei* parempi ilman tai irtokarvat*hih* tuntuu partneristakin paremmalta,sekä jätkästä että muijasta (!!)*jiihaa* mut toisaalt jos ei sheivaa voi lähtee bileisiin ilman housuja*ding* köö!

[q]William-78:
Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä!
[/q]

Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti

[q]Leppäkerttu:
kiksukarvat omasta takaa on kyl aika irstaita*eiei*
[/q]

korjaus: kiksukarvat on kyl aika irstaita.

Bluewind:
Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti


Voi pikkuista.....*lohduttel*

[muokattu 6.4.2004 23:31]

[q]BlueWind:
---
William-78:
Terve, tiedätkö että kutisee vain ensimmäisillä kerroilla? parinkerran jälkeen iho tottuu, eikä kutise enää.....ekalla kerralla kun iho menee rikki, sitähän tulee näppylöitäkin! Mutta pianhan paikat karaistuu....jos ei toimi, älä helkutissa höylää, silloin iho haljoaa kuitenkin vähän aina, ja pakteerit innostuu! Terveys ennen älyttömyyksiä!

---


Mulla ei kyllä ikinä totu _hyvin_. Silloin kun ajelee useammin kutittaa hieman vähemmän.. mutta kutittaa silti
[/q]

Juuri tämän takia kannattaa käyttää vahaa eikä ”partakonetta” tai vaahtoja...
Karvat pysyy 2-3 viikkoo poissa ja se takasinkasvu ei kutise yhtä pahasti ku ne kasvaa herkempinä takasin..

T: vaha-asiantuntija

Nyt kun kerran vahauksesta alettiin puhua, niin: Antakaa vinkkejä miten se kannattaa tehdä. Että tulee nättiä jälkeä. *täh*

vahasta tulee hirveet ihottumat mulla.. ihot ärtyy huolella eteenkin herkät kohdat.. eli ne kaks pikkuveitikkaa.. saa olla vereslihalla oikein kunnolla...

Vahassa on vaan se miinus, että pitää antaa sen karvan kasvaa ”suht pitkäks” ennen kun voi taas uusiks poistaa.

EDIT: itte en oo kyllä käyttänyt vahaa, mutta kait sitäkin pitää kokeilla joskus ihan kokeilemisen vuoks, mutta ihan jonnekin muualle kun dives käyttää...

[muokattu 6.4.2004 23:45]

Kylläh *joo**joo**joo*... trimmattu!!!

nyppiminen vie aikaa, mut takaa hyvän tuloksen.. mulla ainaki iho huutaa armoa jo jos shaverin näkee.. että semmosta.. enempää en kommentoi

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O