Oletko posliini vai et?

Back to tunkio O

team veet.

Karvaton rok. Gillette Venus rok.

[q]anqqa:
team veet.
[/q]
Mä oon Team Väth
Paitsi että ne kasvaa pirun nopeasti takaisin, ei niitä jaksa jatkuvasti ajella. Eli uhkaavasti taas lähestytään ”rumble in da jungle”-osastoa...

Ei kyl noita karvoja jaksa nyt ajella kun ei mitään vakituista mimmiäkään ole joka siitä välittäisi ja kun ei se jesseteippikään toiminu toivotulla tavalla

Mitä, mitä! eiks Sisu oo tosiaankaa päässy viel pätee tänne topikkiin... Sisu, missä oot? Missä on meiän pakollinen slicksi keskustelu..?*ding*

Mietiskelin vaan et minkä helvetintakia munan ja pimpinkarvat ylipäätään on olemassa...

if u don't shave at least , please trim it !!!!!

Kerran olen ajellut kokonaan posliiniksi, kerran pelkän varren ja kerran pelkät pallit. Se sänki vituttaa siinä määrin että tyydyn vain lyhentämään ja trimmaamaan.

Haha!!! Katoin ku tossa Patiksen sigussa on toi ”kuvia”, että olet laittanut itsestäsi esimerkkikuvia..!!

[q]patis:
Kerran olen ajellut kokonaan posliiniksi, kerran pelkän varren ja kerran pelkät pallit. Se sänki vituttaa siinä määrin että tyydyn vain lyhentämään ja trimmaamaan.
[/q]
Tuo ”Kuvia” tuon tekstin alapuolella on aika pelottava
edit: ai kerettiin jo mainita...

[muokattu 5.4.2004 11:24]

[q]tulppaani:
---


---
Chainboy:
if u don´t shave at least , please trim it !!!!!

---

There, done & done...*iloinen*
[/q]

cool..... i guess ???

Tytöt voisivat kyllä laittaa esimerkkikuviaan Eihän kukaan nyt miesten slaikkoja haluu kattoo

http://www.funpic.hu/ad2/ad5251.jpg

AJAKAA NAISET PUSKANNE! ;)

On tääkin puheenaihe *släp*


en todellakaan kerro...

[q]hallucinogen:
Tytöt voisivat kyllä laittaa esimerkkikuviaan
[/q]

[q]Tytöt voisivat kyllä laittaa esimerkkikuviaan [/q]

no niin varmaan....

no joo, kyllä karvaton on aina parempi :p

filosofinen kannanotto:

kaikkien viihtyisyyden vuoksi molempien pitäisi ainakin välillä käyttää puskaleikkuria itseensä.. ihan vain sen takia että ei tarvitsisi toisen käyttää sitä sinuun..

lisäksi suosittelen karvatonta oleskelua kesäisin jo hikoilun takia..

pojille sellainen näkökulma asiaan.. pikkuveitikkasi näyttää paljon isommalta karvattomana kuin karvaisena...

naisille sen verran että jos meinaa suuseksiä saada niin kyllä se karvattomuus on melkein pakko.. tupakoimattomuus kuuluu kans asiaan..

miettikää asiaa syvällisesti ja pitkään.. mietiä kuka sinä olet ja mitä sinä haluat olla.. haluatko sinä kuulua karvattomien joukkoon haluatko SINÄ olla POSLIINI onko se SINUA?

Tästäkin topicista huomaa millaiset asiat vetävät poikien kiinnostuksen puoleensa kun yli 44% vastaajista ovat ”poikia ja luonnonlapsia” Jäitte kiinni kundit*hahjust**pahis*

Nii ja sitten vielä plussataan toi 14% posliini poikia

Sarjassamme \”Klubituksen älyttömimmät topikit\” Eli näyttääkö sinun jalkojen yhtymäkohta amatzoonasin rottinkiviidakolta ja henkevää keskustelua aiheesta.

O