Klubituksen kilonpudotus
[q]AnderS, 20.1.2009 15:12:
---
Wiko, 20.1.2009 11:53:
Nyt ei kyl paino saa tippua enää yhtään...pikemminkin sais nousta, ettei tuuli ihan riepottelis. Joulun ja uudenvuoden aikana paino pääs hieman tipahtamaan - 1,5 viikossa yhteensä 7,5kg FAK!
---
Soot tuulennussima vinkuheinä!!*pepsodent*
[/q]
Pian alkaa kyl pahasti näyttään siltä
hmm mietin vähän jotain muutaman viikon atkinsiä ja jonku 10 kg poistamista... se voi kyllä jo vaatia kk tai 2.
voiskos joku hätäseen sanoo missä kaikessa on hiilihydraatteja... perunaa enkä leipää syö, mutta ainakin riisi ja makaronit pitää jättää väliin.. ja ikävä kyllä olut... mutta mitäs esim kahvi? paljonkos siinä on hiilihydraatteja? ilmeisesti jos vetää kahvin mustana tai maidolla ja ilman sokeria niin se on ok?
[q]Skenemursu, 20.1.2009 15:17:
hmm mietin vähän jotain muutaman viikon atkinsiä ja jonku 10 kg poistamista... se voi kyllä jo vaatia kk tai 2.
voiskos joku hätäseen sanoo missä kaikessa on hiilihydraatteja... perunaa enkä leipää syö, mutta ainakin riisi ja makaronit pitää jättää väliin.. ja ikävä kyllä olut... mutta mitäs esim kahvi? paljonkos siinä on hiilihydraatteja? ilmeisesti jos vetää kahvin mustana tai maidolla ja ilman sokeria niin se on ok?
[/q]
http://www.fineli.fi/
[q]ianna ei anna!, 20.2.2009 08:40:
Onneks oon oppinut jo vähän päästämään irti tästä ulkonäkökeskeisyydestä menee elämä ihan hukkaan jos stressaa tollasista pikkujutuista, mulle pääasia on kuitenkin se että liikunnasta tulee hyvä olo, mieli ja jaksaa muutenkin paljon paremmin.
Ja mitä ryppyihin tulee niin mä ainakin tykkään mun naururypyistä silmäkulmissa kaikki me vanhetaan se asia on vaan hyväsksyttävä :)
[/q]
Hyvin sanottu!
Oon myös huomannu, että ihminen on onneksi sen verran sopeutuvainen, että ajattelee olevansa yleensä "parhaimmillaan just nyt", jos ei fyysisesti niin vähintäänkin henkisesti. :)
Lainasanoin voimme siis todeta, että "Elämä on ihmisen parasta aikaa!". ;)
[q]Super-Kerttu, 19.2.2009 13:09:
---
wiwi, 19.2.2009 13:05:
Onks tässä mystisessä 25:n vuoden rajapyykissä perää? Krapulat mulla ei voi juuri nykyisestä pahentua, mutta kilojen kertymistä odotan mielenkiinnolla. Onko loppuelämä vääjäämätöntä alamäkeä? :(
---
On siinä! Itse koin olevani parhaimmillani just 25 vuotiaana. Nyt kolme vuotta sen jälkeen, niin alaspäin on tultu. Ennen niin siloinen otsa, on nyt täynnä ryppyjä. Aurinkoa ei kauheasti voi enää ottaa, koska viime kesän reissun jälkeen tajusin, kuinka kamalalta mun naama näyttää paljon auringon oton jäljeen. Ei tarvitse edes hymyillä niin ryypyt näkyy silmäkulmissa! HUH! Ja painosta jo kerroinkin..
Eli tervemenoa alamäkeen..*vink*
[/q]
Tottahan se on että enemmän saa tehdä töitä laihtumisen ja kiinteytymisen eteen kun ikää kertyy. Mäkin treenaan kun hullu mutta silti tuntuu että leviän kuin jokisen eväs. Tosin nyt oon onnistunut tiputtamaan painoa 1,5 kg alku vuodesta jee
Onneks oon oppinut jo vähän päästämään irti tästä ulkonäkökeskeisyydestä menee elämä ihan hukkaan jos stressaa tollasista pikkujutuista, mulle pääasia on kuitenkin se että liikunnasta tulee hyvä olo, mieli ja jaksaa muutenkin paljon paremmin.
Ja mitä ryppyihin tulee niin mä ainakin tykkään mun naururypyistä silmäkulmissa kaikki me vanhetaan se asia on vaan hyväsksyttävä :)
[q]UnityF
Mikä olis sellainen kalorimäärä joka kannattais olla minimi päivässä ja mikä maximi?
Kun tahon kuitenkin laihtuu enkä jankkaa täs paikoillaa tän painon kanssa.
[/q]
http://www.kalorilaskuri.fi/
Tuo osoittautui hirveen hyväksi, kun itse laskeskelin kulutuksia ja muita saliohjelmaa varten. :)
[q]niomic, 20.1.2009 14:11
Eli ei päästä lihaksia jatkuvasti aliravittuun tilaan vaikka vetäiski miikalla. [/q]
en käsitä, lihaksethan on aliravittuna aina kun olet miinuksella.
syömällä runsaasti protskua voi kyllä säästää lihaksia dieetin aikana, mut kato käy aina silti.
Olen siis lievästi lihava, mut täähän olikin jo tiedossa :D pitänee kai vähentää tota salilla riehumista.
Tossa vuosia sitten kun olin viela pullamossoa vedin vuoden ajan Paleo-kuurilla. 6kk ja 20kg oli lahtenyt. Siina vaiheessa oli aika reippaasti xtra-energiaa ja aloin juoksemaan / urheilemaan. 6kk lisaa ja 10kg pois. Pitaa sanoa, etta vaikka paino putosi 30kg, niin lihasmassaakin tuli lisaa.
Pitäis kyl itsekin laihtua tai oikeastaan kiinteyttää. Ku en halua mikään kukkakeppi kuitenkaan olla treenii treenii.. ja juoksuu juoksuu.
No, kohta salille
..pitäis vaan jstn saada lisä-innostusta.
[q]Wiko, 20.1.2009 15:15:
---
AnderS, 20.1.2009 15:12:
---
Wiko, 20.1.2009 11:53:
Nyt ei kyl paino saa tippua enää yhtään...pikemminkin sais nousta, ettei tuuli ihan riepottelis. Joulun ja uudenvuoden aikana paino pääs hieman tipahtamaan - 1,5 viikossa yhteensä 7,5kg FAK!
---
Soot tuulennussima vinkuheinä!!*pepsodent*
---
Pian alkaa kyl pahasti näyttään siltä
[/q]
Noh noh*lohduttel*
Mun mielestä toi sun nykyinen olotila on paras mitä oon sulta nähnyt. Ja liika massa haittaa sitäpaitsi reivaamistaki:D
Uskokoon jokainen mihin haluaa. tärkeitä on että tulokset näkyy.
ohessa before/after kuva mun etumuksesta, eli painoa lähti tuolloin -28kg.
treenasin salilla 3-4kert/vko välipäivät lenkkeilin.
vedin dieetin ruokani punniten ja kalorit laskien. -500kcal/pvä makroravinteet jotakuinkin p 30% hh 40% r30% protskua tuli 2-3g per painokilo.
läskiä lähti paljon ja varmasti myös lihasta!
No nyt on massaa hankittu noista kuvista 8kg lisää ja nyt mennään kohti kesää ja ibizan rantoja, -6kg ois tarkotus kiristyä
[q]T-Justice, 20.1.2009 19:08:
[/q]
Missä ajassa noin paljo oot pudottanu? Itsellä vielä noin 15kg pitäs lähtee.. saa nähdä lähteekö ennen kesää :)
Täällä(kin) o/ Viitisen kiloa pitäs tiputtaa. Nyt oon menny suht vähähiilarisella ruokavaliolla ja nesteet on ainaki lähteny liikkeelle ja vaaka näyttää kivempia lukemia ku pari viikkoa sitten Herkut veks arkipäivistä, viikonloppuisin saa vähän herkutella, muttei järjettömästi.
Paceihin mennessä siis pitäis olla ainakin -4kg lähteny.
[q]Wert, 20.1.2009 20:39:
---
T-Justice, 20.1.2009 19:08:
---
Missä ajassa noin paljo oot pudottanu? Itsellä vielä noin 15kg pitäs lähtee.. saa nähdä lähteekö ennen kesää :)
[/q]
1v6kk meni tuohon aikaa. oikeastaan se ei ollut dieetti vaan elämäntapamuutos jonka mukaan elän vieläkin. Nyt oon saanu nostettua painoa 8kg josta toivon edes osan olevan lihaa jonka toivon säilyvän läpi tän kevään kiristelyn
TSEMPPIÄ KAIKILLE!
Joulukilot saatu vihdoinki pois, vielä kun sais ton oluen vaihdettua punkkuu nin vois suht iisisti pitää nykystä painoa. Paino indeksi tällä hetkellä 20.5 eli hyvissä mitoissa ollaan taas. Reippailtuu tulee kyl viikottain 4-6 kertaan (lähinnä salia ja vähintää 20km viikos lenkkii) ja ruokavaliomuutos (kaikki paskaravinto pois, liha vaihtu soijaan ja muutenkin tiukempi linja kaikkeen mitä suuhun tunkee) tuli tossa taannoin tehtyä, et kaipa noi vaikuttaapi jonku verran asiaan
[q]DJ Rx, 20.1.2009 21:52:
http://images.coronaria.fi/6105323.gif
[/q]
Merkittävä lihavuus ( yläpäätä viel... ) ton mukaan, ja paskan marjat sanon mä, se o vaan elintasomahaa :D
humpuukia tommoset sanon mä , mun mielest jokanen on just niin laiha tai lihava kun itse ajattelee :)
( muutaman kilon tosin ajatellut itsekin tiputtaa, mut jos ei tipu ei khyl liikauta mua suuntaa tai toisee )
uuden kämpän oston jälkeen, kun keittiö oli remontissa, tuli 12kg lisää elopainoa jo valmiiksi turvonneeseen habitkseen. Nyt joutu hakee punttiskortin takas hyllyltä ja 4x viikossa huhkimaan ja ruokavalio remonttiin.
ohos lieve lihavuus... mutta kuitenkin niin etta pitais 14kg pudottaa etta olis tuolla sopivassa haarukassa... jotenkin tuntuu etta 70kg on kylla aika vahan... siihe loppuu kylla sitten jo urheilu kun muthan kavellaan kumoon futis ja latkakentilla sen jalkeen.
[q]DJ Rx, 20.1.2009 21:52:
Taulukko
[/q]
Ton mukaan mun "normaali" painoalueeni on 70-90kg.
Musta se kertoo tosta taulukosta aika paljon.