Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]Minnalilla, 11.1.2010 15:35:
Perkele ku loppuis nää mielihyvät niin olis aika jees.. tekee salin jälkeen mieli aina jtn hyvää

[/q]

Viikon kun jaksat hammasta purra yhteen herkkujen suhteen, niin sit ei enää oikeestaan tee edes mieli!

8 kiloa kun tästä vielä rutistaisi. Nnngh mut kyl o tiukassa.

Muakin kiinnostais kuulla tosta "säästöliekistä". Miten nopeeta ja miten pienillä kaloreilla se tosiaan edes tulis?

Mun mielestä on ihan ok laihduttaa syömällä tyyliin vain 500-1000 kaloria päivässä, jos vaan mieli ja kroppa jaksavat, ja vitamiinit, hivenaineet ja proteiinit huolehtii. Urheilla voi vielä päälle. Jos joku päivä on paha olo, niin sitten syö enemmän. Viikonloppuna voi käydä hyvällä omatunnolla vaikka baarissakin, ja on muuten mukava olo kun on viikolla pysynyt ruodussa.

Itselläni toimii tämä tällä lailla, eikä mua kiinnosta vaikka kuka sanois siihen mitä. En oo ikinä elämässäni ollut (ainakaan mielestäni) "hoikka", yleensä vain "normaali", joten tämän kesän ajattelin ihan jopa tutkimuksen kannalta kokeilla, että miltä tuntuisi olla sellainen. Eikä veltolla tavalla hoikka, vaan timmillä tavalla. Toivottavasti onnistun, luulis nyt kun paino on ollut pitkään laskussa eikä oo vasta kuin tammikuu.

Tsemppiä meille!

Teinityttöjen blogeista: "Nothing tastes as good as thin feels" Ehkä tossa on jotain perää, mutta vähän nolo.

Neljä tarjousta viel jälel :)

[q]Epicuros, 24.12.2008 07:51:
tonne on pakko päästä -> http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=4632991n
[/q]

8000 kalorin burgeri

mie olen päässy johonki tavoitteeseen jo kun on jo 9kiloa pois.. ehkä tuo lääkitys tekee sen ettei ruoka maita kauheana.sivuvaikutuksenahan siinä oli anokreksia..mutta pysyy ainaki mielialanvaihtelut kurissa.. et mitäs tuossa.. pallero oon ollu aina ja palleroks jään en mihinkää mallinmittoihin haluukkaa, ei mul oo ees pitki säärii, ko oon tämmönen pirun vinkkura saamelainen jolla on hampaat vinos ja silmät kieros*hihu* mut mul on vaa nii hyvä olla.. ei se niist kiloista oo kyse:D

[q]Epicuros, 24.12.2008 07:51:
[/q]

pakko kyl käydä tuolla, noi hoitsut + ruoka = heaven

[q]Wolverine, 24.12.2008 10:07:
pakko kyl käydä tuolla, noi hoitsut + ruoka = heaven
[/q]
No tervetuloa sen jälkeen takaisin tähän threadiin

Montignacilla 4kg pois 2 viikossa.. homma jatkuu.. :)

[q]WuZuul, 19.12.2008 11:11:
6kk ja -20kg takana. Lihasmassaa tullut reilusti lisää
[/q]

Anteeksi vaan, mutta tuota epäilen. Olet ollut keskimäärin -800kcal/pvä joka on aika vahvasti miinuksella jolloin lihas ei totisesti kasva. Todennäköisesti lihaksesi on vain "kiinteytyneet" ja tulleet näkyviin ihran alta, mikä on loistava asia

Oon pysyny saman painosena nyt yli 2 vuotta, ei minnekään ole heittänyt paino vaik kuinka paljon olen kaljaa ja sipsejä vetänyt...184cm & 72kg*iihhih*

Lahjottaa mulle hyvät ihmiset 10-15kiloo läskii ja nestettä, et saa vähäsen lihaa tähän Riisitautiseen kynäniska kroppaan... Sit vaan puntille*super*

http://kalorilaskuri.fi/ <-- tuonne kirjauduin ja otin 15 vrk aikaa :) Lisäksi olen aktivoitunut käymään kuntosalilla (2krt/vko salia ja 1krt/vko jokin jumppa tms. ja sitten hyötyliikuntaa, kuten osa työmatkasta kävellen.), tosin tällä viikolla flunssa on yrittänyt päälle niin voimalla, että väsymys on estänyt salittelut. Kohta sinne! :)

Lääkärisisko on vuoden ajan katsonut huolestuneena mun kilojen kertymistä, alkaa polvet ja selkä oireilemaan. Se sitten otti ja kirjoitti mulle Xenicalia. Allin reseptivastine. Sillä olen tätä kevennyksen alotusta tukenut.

Kyseessähän ei tapauksessani ole laihdutuskuuri, vaan elämäntapamuutos. Sitä kallooni koverran päivä päivältä. Kun ikää tulee lisää, aineenvaihdunta hidastuu, eikä voi syödä enää samalla tavalla kuin pienokaisena pystyi. Oikeanlainen ruokavalio ja riittävä liikunta ylläpitävät myös hyvää mielialaa :) Se on tullut itsekin jo useampaan otteeseen todettua. Ja stressi sucks.

Jonen kanssa samankaltainen tulos. VHH testiksi kehiin ja 17 kiloa lähti melkein kuin nauraen 4kk:ssa. Uskomatonta, alaspäin mennään edelleen. Tavoite olkoon 80 kilossa vuodenvaihteeseen mennessä. Suosittelen VHH:ta, mutta vain jos on valmis pitämään sen elämäntapana hautaan asti.

[q]Super-Kerttu, 10.4.2008 12:19:
Meinasit sit tiputtaa kolmessa viikossa 11 kiloo?! ei kovin terveellistä ja varmaankaan pysyvää. 1-1,5 kiloo viikossa olis sopiva tahti..
[/q]

Kyllä se varmaan alle 50-kiloselle on jo epäterveellistä, mut tässä osoitteessa se on melko helppoa. Ei tarvitse kuin vähentää jonkin verran hiilareita ja vetää 4-6 kertaa viikossa treeniä ja tietysti aerobista, mostly. Ja melko yksilöllistähän tuo :)

[q]
Edit: Huomasin nyt vasta et kirjoitit kuun vaihteessa.. Eli siis oot varmaan jo jotain pudottanut..*ding*
[/q]

Juu, katos pääsiäiskilot läks ja tuli tehtyä muuttoa yms. ni siinä lähti jo mukavasti. Tekee about 2,5-3,0kg per vko. Pitää vaan muistaa et punnaa samalla puntarilla about samaan kellon aikaan riippuen päivärytmistä yms pienistä asioista mitkä vaikuttavat +-1kg.

Nyt pikkuista kiristelyä ainakin 6vk. Paljoa ei oo ylimääräistä mutta häät antaa hyvää motivaatiota. Pitäähän sitä hääyönä olla timmissä.

Ainakin 4 krt punttireeniä viikossa ja pari aerobista nyt alkuun ainakin ja ruokavalio tietty suht tiukkana niin eiköhän tässä jotain tulosta tule. :)

Perkele ku loppuis nää mielihyvät niin olis aika jees.. tekee salin jälkeen mieli aina jtn hyvää

Just liityin tonne hyvään kuntoon, niin pääsee jumppiin, uimaan ja salille samaan hintaan Tänään tuli koitettua crossinkii tehokas laji! (tosin ei se auta jos salin jälkeen vetää esim jtn pizzaa )

Tulipa muuten mieleeni, että mitä älyttömiä dieettejä te tiedätte?

Keväällä FooDoo ohjelmassa kerrottiin olutdieetistä, joka kuulostaa, no köh, erikoiselta. Ja sitten joskus kuulin sellaisesta, että syödään ihan normaalisti, kuten siihenkin asti, mutta ei juoda mitään nestettä 2 h ennen ja 2 h jälkeen aterian. En sitten tiedä, että mihin moinen perustuisi.

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O