Klubituksen kilonpudotus
[q]Cloudberry, 17.2.2010 10:42:
---
Freja, 15.2.2010 19:43:
Tai si vaa vedän litran rasvatonta maitoa päivittäin ja pidän nenästä kii xD
---
Jos kalsiumin saanti kiinnostaa muutenkin kuin painonpudotusmielessä,
niin onhan sitä myös esimerkiksi leivinjauheessa, kuivatussa basilikassa ja oreganossa sekä seesaminsiemenissä.
[/q]
Joo venaas, rupeen tästä lusikoimaan leivinjauhetta ;)
Ens viikolla liksan tultua alkaa kalorilaskurin täyttäminen. :)
[q]sts, 7.5.2007 21:31:
---
Avernian, 7.5.2007 21:29:
Joo-o.
Päätin ottaa 4kg lisää painoa. Sen jälkeen voi katsoa onko siitä paljon fläsää.
---
voisin ottaa kans ton lisäkilopaketin
[/q]
Mä voisin lahjottaa iteltäni molemmille yhdet, ni oisko si kaikilla hyvä mieli?
----
Oon mietiskellyt, et pitäisköhän mun käydä ravitsemusterapeutilla vai millä lie -neuvojalla. Mul on niiiiin huono tuntemus kaikista maailman ravinteista sun muista, että ehkä sieltä sais jotain osviittaa et mitä juuri minä tarvitsen ja mitä juuri minä en todellakaan tarvitse. Ei olis niin tietämätön olo, niinkuin nytkin, vaikka yritänkin kaikkialta imee tietoo itteeni.
[q]Avernian, 10.5.2007 14:56:
Oisko IIb-tyypin lihassolukkoa tarjolla? Paljon pistät kilohinnaksi? :p
[/q]
Mä en oo oikee varma :D
[q]mikke, 1.1.2008 20:54:
---
Birgie, 1.1.2008 20:51:
---
MiMoSa, 1.1.2008 20:37:
--klip--
---
Eiks pääsiäinen oo huhtikuussa?
---
Niin no eiks sitä suositella että hyvä pudotusvauhti olis suurinpiirtein kilo kuukaudessa ? :)
[/q]
Puol kiloo viikos.
Aamu oli iha jees. Tänään oli punnituspvä, ja menin tietysti hieman pelokkaasti aamulla puntarille, koska vappu oli tässä edellisen punnituksen ja tänpäiväsen välissä.
Toissaviikolla paino nousi hieman, mutta onnekseni tänään painoni oli prikulleen sama kuin viime viikollakin. Olin ihan mielissäni, kun omasta mielestä vappu meni turvotessa.
Ehkä tästä on ihan jees taas lähtee alaspäin.
[q]hardikaveri, 9.1.2006 11:19:
siksi vedänkin erilaisia aminohappoja.. jotka estää kabotaalia.. mm herassahan niitä jo aika paljon onkin...
lisäksi gluta.. jotkut vetää viel leusiinii yms mut ne on jo aika hifistelyit
[/q]
No mutta jos ei vedä mitään aineita niin eikö toi sitten ole aika turhaa ja epäterveellistä se aamutreeni tyhjään vatsaan? Musta ois kiva, et jos annat tollasia vinkkejä, ni sitten myös kerrot että "muistakaa vetää niitä ja niitä ettei käy näin ja näin." Tuo sun vinkkis oli ns puutteellista infoo.
Mä nimittäin haluisin kuntoilla ja yrittää polttaa sitä rasvaa terveellisesti, mutten tiedä asioista paljoakaan, eli kunnon info ois aika jees.
ps. Mikä on kabotaali?????
---
Vituiks meni sano Vatane.. Eli aloitetaanpas uudestaan tämäkin projekti. Keväällä kehitys oli hyvää, mutta kesällä tuli totaalinen stoppi. Nyt olen ottanut uuden tavoitteen ja se kuuluu näin:
Kun täytän 30-vuotta, niin siihen mennessä painon on oltava alle 80 kiloa. Syksyksi on suunniteltu pieni massakuuri ja sitten joulun tienoilla alkaa painon pudotus. Tarkoitus olis laittaa äijän ruumiinrakenne uusiks. Who´s with me?!?
---
Jaahas.. Nyt pitäis sitten alkaa muuttamaan sanoja teoiksi.. Rantaloma varattu, nyt vaan kroppa siihen kuntoon..
4kk ruokailutottumusten muutoksesta, kuntoilun määrää mitenkään radikaalisti muuttamatta.. -6kg *pepsodent*, yllättävänä piirteenä lihasmassan kasvu ja painon putoaminen O_o.. 1½kk aikaa vielä..
[q]flaikku:
Vois vaikka viel yrittää samalla lopettaa tupakoinnin.
[/q]
Lopettamaan innokkaat voisivat aloittaa yhdessä Klubituksen kevätlakko-threadin!*hih* Haluaisin itse kovasti lopettaa, jos vaikka nostaisi kissan tässä lähiaikoina pöydälle?! Sitten voisimme avautua hirveistä raivokohtauksistamme ja tuskankouristelustamme päivä päivältä, ja tupakoimaton kansa voisi nauraa lopettavien tuskailulle!*nauru* Ei joo, tahtoo lopettaa!!!*aplodit*
ja ny se alkais taas.. ehkä vielä ehtii kesäks kuntoon.
[q]La Petite, 7.5.2007 21:16:
Housut on nyt jo ihan lököt ja maha kadonnu
[/q]
Voisitsä mitenkään suunnitella mun ruokavalion*igor*
[q]Dementation:
Keskivartaloa kuitenkin yritän vähän saada kuntoon... Siitä löytyy tunnusteltavissa oleva sixpack, mutta sen päällä on extraa, jota nyt tiputtelen pois, jotta sixpack myös näkyisi...
[/q]
Mulla on tismalleen sama juttu: Lihakset on tunnusteltavissa, mutta pari kiloa extraa estää näkyvyyden... Niiden näkyminen ei kylläkään ole mulle niin hirveä ongelma, kunhan saa vain sen liian tynnyrin poies.
Ensi viikolla alkaa treenaaminen, tämä viikko menee vielä normaaliin elämäntavan mukaisesti. Mutta Mäkkärit/Hesburgerit jätetään väliin!*joo*
[q]Howdy:
Iso takapuoli pitää naisella olla .. pyöreä ihana peppu
[/q]
Sellainen ihan järkyttävän iso ahteri. Niin iso, että vyö pitää heittää bumerangilla päälle.*slurps* Ja muutenkin naisella saa olla pyylevyyttä. Lämpöä talvella ja varjoa kesällä...*iloinen*
[muokattu 27.4.2004 23:05]
[q]Mellu-, 10.4.2008 11:36:
jep jep, kohta alkaa meikäläiselläki himotreenaaminen ja terveet elämäntavat kuhan vaa suomeen ja kouluun pääsee ni homma tasottuu, nykyään tulee syötyy nii epämääräsesti jne. että ei ihme että lisäkiloja tullut samoin tuo olusen lipittäminen.. nooh.. eiköhä tää tästä..
tavotteena 70kg ennen kesäkuun alkua. lähtöpaino: 78kg ..tästä o hyvä alottaa
[/q]
Turhaa sä ennen kesää sitä tiputat ku kesällä kuitenkin tulee vedettyä maggaraa, lihhoo ja kaliaa
Mulle ainakin sanottiin, että paras "tahti" on tää PPP eli pystyy puhumaan puuskuttamatta. Joo-o, itekin pitäs tehä "jotain" mut ee paljo yksin nappais lähtee mitään lenkkiä vetämään tai muuta vastaavaa. Joku joukkuelaji olis kiva, mutta mistähän mä sitten repäsen sellasen joukkueen mikä olis mun tasoa :/
Itselläkin alkaa liikkuminen vapun jälkeen, rupesi kyrsimään katsomaan kuinka tuo keskivartalo vain kehittyy kehittymistään (ei positiivisessa mielessä) ja nyt perrrrrrkele tartutaan vastatoimiin kun tää mun keissi on vielä aika helppo hoitaa, kunhan vain lisää liikunnan kuvioihin.
Faktahan on ettei intin jälkeen ole tullut liikuttua_juuri_yhtään ja teinipojan aineenvaihduntaa ei meikällä enää ole joten johonkinhan se syöty safka varastoituu kun ei sitä tule kulutettua.
Aloitellaan nyt pienellä lenkillä 3 kertaa viikossa ja netistä ripatulla "100 pushups / situps" hommalla, veli suositteli, sillä tuloksia on näkynyt jo kuukauden jälkeen. Pieniä, mutta silti.
Katsellaan puolen vuoden päästä tilannetta uudelleen ja kohotetaan rääkkiä, sukset pitää talveksi ostaa (vaikka vihaaaaaaaaaaan ylikaiken hiihtämistä mutta siinäpä sitten opetellaan pitämään siitä taas).
[q]sativa, 28.12.2009 10:47:
Hitaat hiilarit, hmmmm. Niitä taidan saada lähinnä vihanneksista. Mä en oikein pysty viljatuotteita syömään, lieneekö joku keliakia[/q]
Jos epäilet sairastavasi keliakiaa niin suosittelen, että menet terveyskeskukseen keliakiatesteihin mahdollisimman pikaisesti. Keliakia ei ole laktoosi-intoleranssin kaltoin lähinnä vain epämukavuustekijä vaan aiheuttaa ilman oikeanlaista huomioimista vakavia suoliston soluvaurioita.
Nauttimiesi hiilareiden ei lisäksi tarvitse olla erityisesti hitaasti imeytyviä jos vain kykenet pitämään hiilihydraattien kerta-annokset riittävän pieninä. Pääasiallinen tavoite on vain huolehtia siitä, että veren sokeripitoisuus ei kasva niin nopeasti tai korkeaksi, että keho päättäisi aloittaa energian varastoimisen rasvaksi.
[q]Ehkä mä syön sit kasviksia jonkun kilon päivässä ja lorautan oliiviöljyä sekaan. Ja unohdan kananmunien käytön hätämuonana
[/q]
Oliiviöljyn sijaan suosittelen auringonkukkaöljyä ja pellavansiemenöljyä, joista saa tarvittaessa energian lisäksi myös elimistölle tärkeitä hyviä rasvoja. Kananmunien käyttöä en suosittele lopettamaan, sillä ne ovat hyvä, monipuolinen ja kätevä ravintolähde. Tarvitset kuitenkin edelleen sitä proteiiniakin runsaasti liikunnan aiheuttamien lihasvaurioiden korjaamiseen sekä muiden elintoimintojen ylläpitämiseen - vain ylijäämä muutetaan maksaa hieman kuormittavalla prosessilla energiaksi. Kananmunien sisältämästä kolesterolistakaan ei tarvitse niin hirveästi huolehtia jos vain pitää huolen siitä, että omega-3 ja omega-6 rasvahappoja on kehossa riittävästi ja sopivassa suhteessa.
[q]Luin muuten joskus, että joidenkin ihmisten elimistöt saattavat reagoida makeutettuihin (aspartaami jne.) mehuihin ikäänkuin olisivat sokerillisia ja elimistössä tapahtuu samanlaisia muutoksia kuin sokeria syödessä (veren sokeriarvot nousee?? jne. - en muista tarkkaan) - voiko tämä pitää paikkaansa ja voiko tämä mahdollisesti vaikeuttaa laihduttamista?
[/q]
Teoriassa olisi mahdollista, että jotkin kemikaaliset makeutusaineet toimisivat tietyjen ihmisten kehoissa tiettyjen hormonien korvaajina ja vaikuttaisivat tätä kautta metaboliikkaan. Suurin osa havaituista vaikutuksista on kuitenkin todennäköisesti placeboa, sillä en ole ainakaan itse nähnyt mitään merkittäviä tätä tukevia tutkimuksia. Aspartamin kanssa yleensä nautittu kofeiini kyllä vaikuttaa pienissä määrin esimerkiksi insuliinin eritystä hidastaen, mutta sen vaikutuksen ei pitiäisi painon ja lihaskunnon hallinnan kannalta olla ainakaan haitallista.
[q]Jos mä oon ollut VHH:lla nyt aika kauan, niin koska mun kannattaa alottaa hiilaritankkaus ennen UV:n bailuja? En mielelläni alottas vasta ku samana päivänä, mutta riittääkö se? Ei sais heti väsyä
[/q]
Alkutankkaus hiilihydraateilla paria tuntia aikaisemmin riittää. Elimistön glukogeenivarastoissa voi käsittääkseni olla maksimissan noin 1500kcal vaje, mutta tuskin olet kuitenkaan ihan niin tiukkaa dieettiä pitänyt (nämä varastot kuitenkin täyttyvät myös rasvasta ja proteiinista saadulla energialla, vaikkakin vähän hitaammin). Oma asiantuntevahko mututuntuma-arvaussuositukseni olisi pieni alkutankkaus (max 500kcal) VHH dieetin päälle ja sen lisäksi jatkuvaluonteista, mutta hidasta tankkausta pitkäkestoisen suorituksen aikana suurinpiirtein energiankulutuksen mukaisesti :)
Neljä kiloa lähteny 1,5kuukaudessa Ja homma jatkuu.
[q]Wiko, 20.1.2009 11:53:
Joulun ja uudenvuoden aikana paino pääs hieman tipahtamaan - 1,5 viikossa yhteensä 7,5kg FAK!
[/q]
Kerro meille muilleki millä noin lähtee..
Itse oon Montignacilla saanu reilussa 6ssa viikossa reilu 6kg veke.. homma jatkuu :)
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)