miten päin seisot suihkussa?

Back to tunkio O

naama seinää päi. (ettei nää jos se psyko tulee hiippailee verhon taa... meinaa vähän sit säikähtää ku verho suhahtaa takana ja joku käy kimppuu!)

Täytyykö siellä seistä?

Seison niin, että naama on ovelle päin

[q]Hippa-Hartza:
Käsilläni seisten *justjoo**aplodit*
[/q]Kuinmyös

Edellisessä kämpässä oli kunnon iso amme. Siin oli ihan luksusta istuskella ensin varsinkin pitkään ja sit showeroida, varsin rentoa.

[q]CryOniC:
Väliäkö sillä..*halooo*...ku voi istuakki..*muhaha*
[/q]

Jos on tarpeeks huppelissa niin..*muhaha*

Ehkä oikein päin*ding*
Tiiä sit...?

oikein päin piste

Oikeenpäin tai toisinpäin, nurinpäin tai ylösalaisin...ympäri mennään, yhteen tullaan...*hahjust*...mitä välii kunhan käy...vai?*ding*

vieläkin menee ihan käsillä seisten *joo**nauru**lmao**ankka*

mä olen suihkussa mitenpäin sattuu koska se suihkusuutin on mun kädessä.. Eli ei mitää fakin telinettä sille...

Yleensä seisoskelen mitenpäin sattuu, joka päivä kultsin kanssa! Kaksin aina kaunihimpi!! Joskun on vaan niin ihanaa istuu suihkussa muutama tunti ja mietiskellä syntejä syviä ja rentoutua. Sitten on tietenkin nämä "jurrissa himaan" tapahtumat. Herään tuntien lillumisen jälkeen suihkun lattialta ja olo on kuin rusinalla...

Tulee pyörittyä ympyrää

Väärinpäin

Tää on ehkä vähän offtopicia mutta kannattaa joskus kokeilla suihkussakäymistä pimeässä.
Kokeilin ihan tarkoituksella ja pitää sanoa että käkätin koko suihkimisen ajan.
Tuli jotenkin tyhmä olo

Miten sattuu, välillä istuskelen lattialla.

Ihan mitenpäin vaan...*iloinen*

Miten päin vain..

Jos on kylpyy olen makuula

ainii.. on tota pimeessä suihkutteluu tullu kokeiltuu, tosin vaan siks kun vessast oli palanu lamppu Hauskaahan se!

Anteeksi kuinka? Kylläpä on taas keskustelun aihe.

Miten nukut sängyssä, selälläsi, kyljelläsi vai mahallasi? Tosin mieluisan nukkumistavan mukaan voi kuulemma päätellä jotain henkilön persoonallisuudesta...

Jos edellisestä ei irtoa tarpeeksi henkevää keskustelua, niin voidaan vaikka ihmetellä onko oikea- vai vasenkätinen... Pistäkää nyt joku galluppi pystyyn, jos sellaista ei vielä ole tiedusteltu...

O