Ibiza
Hetken näytti huonolta, että pääseekö sitä edes tänä vuonna...
Mutta näyttääkin siltä, että kyllähän sitä pääsee :) :)
[q]dj tonza, 26.12.2006 12:46:
---
akiapina, 25.12.2006 22:28:
---
dj tonza, 25.12.2006 21:50:
ollaan menossa tammikuun ekalla viikolla playa de ingles:iin,onko sielt lyhyt matka ibizalle;
---
http://www.mapcrow.info/cgi-bin/cities_distance_airpt.cgi?city3=-577183%2C05&city4=-573848%2C05
Hieman vajaa 2000 kilometriä :p
---
onko tammikuussa bileitä ibizalla?
[/q]
No ei siellä ainakaan kiksua ole. Sitähän varmaan haet takaa?
Kyselin jookoskookoksesta vähän noista matkoista....
Ei saa pelkkiä lentoja eikä saa olla kahta viikkoa, höh. *igor**kivatsulle*
Muuten ois ollu tosi ok kun ois saannu suorat lennot sinne....
[q]Dave:
---
Jace:
mutta edelleenkin mun mielestä ei kannata lähtee tonne saarelle ollenkaan jos koko ajan pitää miettiä että paljonko kuluttaa rahaa siellä...ei se ole sitten enää hauskan pitoa...
---
Aivansamaamieltä *joo*[/q]
Mikään ei voi olla 13€ shottien arvoista. Älkää menkö, turha matkakohde.
[q]Kon-tiki, 8.9.2005 10:16:
---
Niissä Ibizan bileissä joissa me käytiin tänä vuonna, setit oli kyllä muuttuneet tribaalimmiksi. En sit tiedä oliko se vain bilevalinnan aiheuttama näköharha, mutta esim. Boralla ja varsinkin Circo Locossa biiseistä oli riisuttu melodiat aika tarkkaan. Soitettiin ikään kuin housea teknon rakenteella ja asenteella.
[/q]
Jep. Mitä itse olin kuulemassa, niin DC10:ssä tuntuivat soittavan enimmäkseen techhousea ja Bora-Borassa Gee Moore soitti vähämelodista tai melodiatonta techimpää espanjatribaalia (tuolta demomix- osastolta House Amigos Kaamos Mix muistaakseni on suunnilleen 1:1 sitä linjaa). Muissa paikoissa kuulin itse kyllä enimmäkseen electrohousea jne (ja ihastuin kyseiseen tyyliin). Johtunee itselläkin bilevalinnoista, tuskin joku DJ Sammy sitä soitti :D
Menossa ollaan toukokuun lopussa pariksi viikoksi, saas nähdä millast on. Se mitä vetelehtijöissä on nähnyt, ei kyl pahemmin houkuttele*eiei* Onnex ollaan menossa ennen turistikautta, jolloin siel on rauhallisempaa..
[q][Nuclear]:
---
Dave:
---
Jace:
mutta edelleenkin mun mielestä ei kannata lähtee tonne saarelle ollenkaan jos koko ajan pitää miettiä että paljonko kuluttaa rahaa siellä...ei se ole sitten enää hauskan pitoa...
---
Aivansamaamieltä
---
Mikään ei voi olla 13 shottien arvoista. Älkää menkö, turha matkakohde.
[/q]
Just sen takia mäkin etsin hullun vimmalla halvinta ja nopeinta keinoa päästä sinne, ja asua siellä se pari viikkoa, että jää niin paljon rahaa kuin vain ikinä mahdollista sielä tuhlattavaksi. (Tietty niitä duunista saatuja rahoja ois hyvä säästää ku syksyllä jatkuu opiskelu, paskat, opintolainat on sitä varten, ja nuudelit on hyviä)
Onhan se 13 aika paljon mutta voihan sitä ostaa kaupasta viinaa ja juoda etukäteen jos aikoo yleensäkään viinaa juoda.
Ja tuhansia klubbaajia ympärillä uskomattoman upeissa klubeissa on kyllä sen arvoista.
en ole käynyt, mutta kovasti kiinnostaisi.
mitä jos pistettäis nimilista kiertoon ja sitten lähetettäis se matkatoimistoille, niin jos ne tajuis, että sinne on kysyntää
ootteko vierailleet
jookoskookoksen
sivuilla?
edit: no oottehan te pitäis aina lukee koko viestiketju ensin...
[muokattu 26.1.2004 21:50]
Mä pidin enemmän about kaikista muista DJ:stä jotka näin/kuulin Ibizalla tänä vuonna. Morillo on yhä yksi mun lempi-dj:tä, mutta eihän kenenkään selektio ole joka kerta täydellinen, paitsi Dannyn ehkä.
Itse asiassa tuolla soitettiin parhaat setit ikinä ja muhun taisi iskeä korkeakulttuurin puolelta tuttu ns. Stendhalin syndrooma. Alun perin se vaivasi 1800-luvulla ranskalaista kirjailija Stendhalia, joka jo ennen Firenzeen pääsemistään oli aivan hiessä siellä odottavista taide-elämyksistä ja paikanpäällä meni katatoniseen tilaan.
Mä kestin Ibizalla neljä klubia + Bora Borat päälle, mutta sitten tuntui että kaikki setit olivat toinen toistaan parempia ja meno niin mahtavaa, että mä hyydyin. Kaikki näytti ja kuulosti samalta mössöltä Onneksi muistot on jääneet mieleen ja niitä voi sitten ihqutella talven mittaan, jos ja kun täällä ei sit näy tai kuulu mitään vastaavaa
[q]AiDoN, 10.4.2005 16:05:
sattuisko täältä olemaan porukkaa lähössä saarella 12.6.2005-25.6.2005 ?
bileseuraa kaivataan:)
[/q]
Me olemme lähdössä 13.9., joten meistä ei seuraa ole, ainakaan sinulle. :)
---
Meijän bändi suuntaa barcelonaan 3.6.-6.6., sitten ibizalle 6.6.-13.6. ja takas barcelonaan 13.6.-20.6. Päivän olis samaan aikaan siel :)
[/q]
ahaaa...missäpäin ibizaa te meuhkaatte? mä oon menossa paikkaan nimeltä Cala Coral...en ole edes vielä selvittäny sen tarkkaa sijaintia =D
no huhhuh =)
[q]petraxx, 30.3.2005 18:33:
eikohan ne parhaat bileet riipu itse kunkin mausta ;)
[/q]
Noi oli konsensussuosituksia, joista kaikki pitkään mukana olleet pääsääntöisesti tykkää eniten. Esim. DC10 on paljon nähneiden mielestä yleensä (maailman) paras klubi, enkä ole kuullut kenenkään valittavan cocoon opening / closing afterista rannalla.. Puhun nyt siis 10+ vuotta aktiivisesti bailanneista. Kokemattomiempien kannatta siis kokeilla noita, koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä myös he tykkäävät :)
[q]Ellah, 8.9.2005 21:56:
Menkää ihmiset Ibizalle.Se saari kyllä muuttaa ihmistä.Positiivisella tavalla,ainakin minulla*hih*...Ensi kesänä sitten uudestaan.Pakkohan se on*sydän*
[/q]mun sydän jää sinne joka kerta. Jopa nyt kun tulin takasin sairaana. Kunto oli niin lopussa, et on menny melkeen viikko toipuessa... Itkeskelen sit talven mittaan täällä tuulen ja lumen tuiverruksessa ja unelmoin DC10:stä ja Dannystä *sydän*
En oo kyl aikasemmin kuullu niin siistii elektrotechhousea kuin sillon siellä Circo Locossa. Komeeta soundia melodioista välittämättä
No joo mut paikka on vaan hirmu kallis.... ja noita lieveilmiöitäkin tuntuu löytyvän paljon
[q]CM, 7.9.2005 23:42:
---
Kon-tiki, 7.9.2005 20:12:
Morillon setti oli turhan juustoa, tuli Bob Sinclarin Love Generation ym. ja yleisökin oli melkein kokonaan brittejä. Mut voidaanko kiistää, että hänen soittamansa yleisönhuudatus-accapella Kings of Tomorrow'n Finallysta ei olisi ollut mieletön Ibiza Moment? Ei voida, ei *sydän* Muita kohokohtia Rachel Star: Til There Was You ja joku biisi jossa oli Enter Sandmanin bassline.
---
Morillo veti kyllä hittiputkea välillä meillekin, mut tosiaan vittu se tyyli mikä sillä on siinä miksaamisessa huhhuh :) Äijä pistää sellasta kikkailusekoilusettiä et ei siinä voi olla joraamatta jalatonkaan olla!
[/q]
Kyllä! Ladatkaapa tämä Morillon osuus jostain, huh huh on hiukka hyvä!http://www.bbc.co.uk/radio1/dance/essentialmix/the_essential_mix_archive.shtml?20050814
Meidän eka ilta tänä vuonna Ibizalla oli juuri Morillon Subliminal Pachassa ja näin jälkeenpäin potuttaa tosi paljon kun koko ilta meni häröilyksi ja itse pääpuolella ei kerennyt Morilloa kuuntelee juuri lainkaan. On se ihan ygös-DJ:tä tällä hetkellä..
[q]opmdevil, 15.5.2009 10:15:
Periaatteessa olisi aika kätevää, jos Hed Kandi olisi Spacessa koska sitten hotellilta voi taapertaa jalkojen avulla eka Bora Boraan ja sieltä Spaceen eikä tartteis ajaa taksilla sinne San Antonioon ja takaisin joka tietenkin säästää aikaa, rahaa ja vaivaa.
[/q]
just näin!
Aijaijai, 14.-18. syyskuuta
Ibiza on aika jees, vaikka 1,6-litrainen moottori joissakin tilanteissa saattaa aiheuttaa G-voiman viehätystä.