Ibiza
[q]petraxx:
taalla pariisissa on muuten suunnilleen samat hinnat, eika paxilleen saa todellakaan samaa vastinetta. laiskana ihmisena copypasteen tanne vuosi sitten plattarille kirjoittamani hopinat tosta ibizan "kalleudesta" :
koko kasite 'klubi' on siella vahan eri asia... otetaan vaikka space, eraana syyskuisena keskiviikkona 2002.
klubilla soittaa craig richards, lee burridge ja layo & bushwacka. terassilla veivaa steve lawler, smokin jo laurent garnier. bileet kestaa 22 h.
bailauksen lisaksi taalla voit ottaa aurinkoa pehmeissa tuoleissa tai riippumatoissa, safkaa suoraan grllista kokin espanjalaisia poperoita, ottaa hieronnan, kayda spacen omassa vaatekaupassa ja tutustua ympari maailmaa saapuneisiin ihmisiin, joiden keski-ika on siina 30 hujakoilla.
lentokoneet lentaa terassin yli ja tanssilattialla on seuranasi roger sanchez, donatella versaci, p.diddy ja naomi campbell. ketaan ei kiinnosta v*ttuakaan
livevokalistit (barbara tuckers and friends) ja esiintyjat tulennielijoista strippareihin pistaa parastaan ja deejiit laittaa shampanjapulloja kiertamaan, jokaikinen hymyilee kadet ilmassa ja fiilis ja energia on aivan uskomaton.
ja sen suihinoton saa hymylla ;)
korkeille hinnoille on hyvat perusteet:
1. rahalle todellakin saa vastinetta
2. jengi joka ei kuulu tanne pysyy poissa
[/q]Tähän kommenttiin ei voi muuta kun yhtyä, että JOO*iloinen*
Auts... Onko se SanAntonio tosiaan niin paha kun täältä kuvan saa. Syyskuun ekalla viikolla lähdössä kyseiseen paikkaan ja saattaa olla, ettei tule nukuttua yhtään. No korvatulpat mukaan ja hyvällä asenteella. Ollaan sitä ennenkin oltu brittien suosimassa lomakohteessa (98% turisteista) ja selvitty loistavasti. Itse asiassa osa niistäkin on aika mukavia. Enpä lähtisi arvailemaan menoa Vetelehtijöiden perusteella ennen kuin itse näen! Ohjelmassa mukana olleet eivät kyllä loistaneet älykkyydellään...*igor*
Löydettiin aivan mahtava ja halpa pieni kalaravintola keskeltä townia nimeltä Bar San Juan. Näyttää tosiaan ihan joltai pieneltä baarilta ulkoapäin, mutta sisältä tosi söpö paikka täynnä paikallista väetöä syömässä. Annokset tosi hyviä eivätkä tosiaankaan hinnalla pilattuja nam en muista osotetta, mutta sijaitsee erittäin lähellä apteekkia, hedelmätoria ja vanhaa kaupunkia
Hahaa, kohta lähdetään.
[q]PachaBoy:
Kesän Ibiza-reissu pelastettu!Loistava ja ilmainen Bora Bora on sittenkin auki tänäkin kesänä.Viime syyskussahan se suljettiin ja musiikinsoittoluvat vietiin mutta nyt ne on myönnetty takaisin
http://www.ibiza-spotlight.com/bora-bora/
[/q]
Eikös Bora Boran aukiolo varmistunut jo kauan sitten, vai tuliko jotain uusia ongelmia?
Jep, ilmottelen kun lähden taapertamaan sinne päin. Varmaan joskus loppukeväästä niin ehtii sitte syyskuun alkuun perille.
Menkää ihmiset Ibizalle.Se saari kyllä muuttaa ihmistä.Positiivisella tavalla,ainakin minulla*hih*...Ensi kesänä sitten uudestaan.Pakkohan se on*sydän*
[q]Andrei, 10.9.2005 08:44:
72 tuntia lähtöön. :)
[/q]
Ei. Vaan 61 tuntia lähtöön. :)
[q]Zapa, 7.5.2005 17:29:
---
Veivi, 7.5.2005 16:37:
---
AiDoN, 7.5.2005 14:29:
ahaaa...missäpäin ibizaa te meuhkaatte? mä oon menossa paikkaan nimeltä Cala Coral...en ole edes vielä selvittäny sen tarkkaa sijaintia =D
---
Meil on Ibiza townin etelä/koillisosassa hotel cenit. Cala coral... hmm... ei äkkiseltään löytyny. Noita Cala alkuisia paikkoja kun siellä ei juurikaan ole...
---
Cala Corral on saaren länsiosassa, San Antoniosta alas ja länteen, matkaa SA:sta n. 10km.
Me oltiin viime vuonna Cenitissä, jees mesta. Ainoo miinuspuoli on, ettei oo ilmastointia eikä edes pöytätuulettimia. Mut sen apartomentos-rakennuksen katolla oleva uima-allas on kiva.
Tänä vuonna johonkin ilmastoinnilla varustettuun mestaan Cenitin lähettyvillä.
[/q]
Ok. Siinäs kuulit =) Niin, ei taida ton hintaluokan hotelleis olla ilmastointii mut oma uima-allas löytyy ja merikin on ihan rannassa eiköhän siellä pärjää. Mut kiits ennakkotiedoista, en tiennyt tuotakaan ennen.
Haittaa haittaa, ihan kamalasti haittaakin
No, ei oikeasti. Ei se mikään ongelma ole. Mutta helppo on aina helppoa.
Ja ei se yks tai vaikka kaksikin koneenvaihtoa tai lauttamatka sitä lähtemistä estä millään lailla. Alkaa olla sellanen olo että on pakko päästä vaikka sitte kävellen.
[/q]
Jos tarviit kävely seuraa niin mä voin lähtee köpöttelee kans
[q]yana:
---
silencio:
Muuten ois ollu tosi ok kun ois saannu suorat lennot sinne....
---
haittaaks yks koneenvaihto sit jotain? tunti/kaks sinne taikka tanne...
[/q]
Haittaa haittaa, ihan kamalasti haittaakin
No, ei oikeasti. Ei se mikään ongelma ole. Mutta helppo on aina helppoa.
Ja ei se yks tai vaikka kaksikin koneenvaihtoa tai lauttamatka sitä lähtemistä estä millään lailla. Alkaa olla sellanen olo että on pakko päästä vaikka sitte kävellen.
[q]Andrei, 10.9.2005 08:44:
[/q]
ei tartte ilmotella!!!*grr*
Jos lentäminen olisi halpaa niin voisi jopa harkita mutta taitaa jäädä jonnekin kaukaiseen tulevaisuuteen minun ibiza reissuni :/
Johonkin gatecrasheriinkin jos menin kääntymään niin sais maksaa itsensä kipeeksi pelkästä sisään pääsystä
Mut mua kiinnostaa millä massilla tai suhteilla oot tollasen hommannu ja otatko hyvin käyttäytyviä loisia nurkkiin maleksimaan?
[/q]
No tämä on sellainen traditiohuvituskännäusbiletysreissu jota on tullut tehtyä jo parin kesän ajan parin kaverin kanssa....ja tottahan se on että reissaaminen maksaa aina, eri asia on tietty miten paljon on valmis maksamaan aina hauskan pidosta. Voipi olla kuule että mukaan saattaa ehkä mahtua vielä...ainakin tällä hetkellä näyttäisi siltä.*ding*
[q]JussiS:
Jos maksat matkan, ni voin tulla mukaan :D
[/q]
Jonon hännille siitä, mä koitan loisia ensin
[q]Jace:
kyllähän niitä siellä on tarjolla vaikka kuinka paljon...*jiihaa* Ei niissä hotelleissa ole kiva asua kun kaikki riehuu siellä yöt ja päivät ja sitten kun tekisi mieli nukkua se pari tuntia jossain välissä niin saa ainakin sen sitten tehtyä rauhassa ja toiseksi eipä tarvii jakaa uima-allasta muiden kun kamujen kanssa
[/q]
Mut mua kiinnostaa millä massilla tai suhteilla oot tollasen hommannu ja otatko hyvin käyttäytyviä loisia nurkkiin maleksimaan?
Tätä topiccia selaillessa huomaa väkisinkin että halukkaita ibizalle menijöitä riittää, mutta monelta saattaapi puuttua matkaseura, itsellä juuri tälläinen tilanne. omasta kaveri piiristä en ole halukkaita reissuun löytänyt, johtuu pitkältikkin heidän ikuisuuksiin kestävistä opiskeluista tai muuten vaan mielenkiinnon puutteesta. rahoituksenkin olen jo saanut järkättyä, mutta se että lähteäkkö sinne yksin on enää matkan esteenä, joten jos tämän topicin kautta saisi haalittua kasaan reippaan rymyryhmän niin sehän olisi suurien paikka, samaa asiaa sinne kaiketi kaikki on menossa tekemään, eli bilettämään kellon ympäri
Aijaijai, 14.-18. syyskuuta
[q]Jace:
---
Todellakin toi auton vuokrauson hyvä idea, tai ainakin niin me ollaan aina siellä tehty, pääsee sitten menemään miten haluaa ja joskus niihin discobusseihin on turkaset jonot, ainakin bileiden jälkeen esim. Priviligestä lähtiessä...
Ai niin..kannattaa oikeesti vuokraa se huvila/talo jos lähtee esim 4 hengellä, se kyllä tulee halvemmaksi kuin hotelli asuminen ja on tietysti kaikin puolin muutenkin mukavempaa..*nauru*
[/q]
Auton vuokraus kuullostaa hyvältä, mutta tulee yksin vähän kalliiksi. Taidan vuokrata skootterin tai m-pyörän. (tiedän tiedän, se on hengenvaarallista)
Ja se huvila ois tietenki kaikkein paras, mutta kun reissaa yksin(välillä on kiva heittää reissuja yksin, silloin on vähän niinku pakko tutustua uusin ihmisiin jos ei meinaa itsekseen pyöriä koko ajan ), kun ei kavereita Ibiza kiinnosta, niin eipä taida rahkeet riittää villan vuokraamiseen.