Ibiza

Back to muu maailma O

Voi minua poloista, vielä pitää kaksi viikkoa ja päivä odottaa...

Saapiko ilmaisrannekkeita yhtä paljon/enemmän/vähemmän kuin aikaisempina vuosina ja jos saa, niin mihin bileisiin?

Itse asiassa telkkariohjelma oli ihan asiallinen. Ibiza Uncoveredin tarkoitus tuntui olevan haastatella brittityttöjä "olen tosi kännissä, annan kaikille pesää, jee" ja muuta vastaavaa. Tämä uusi ainakin ekan jakson suhteen oli ihan mielenkiintoinen. Tuli hyviä muistoja mieleen kun tunnisti aika ison osan mestoista missä siinä pyörittiin. Valittavasti tuli vaan mieleen ne sisäänheittäjät ja niiden "Hi, where are you from" läppä.

Niin kauan kuin ohjelma pysyy työntekijöiden, promoottorien ja paikallisten tapausten esittelyssä niin ohjelmaa on mulla katsontalistalla. Sitten kun se menee johonkin känni-woohoo-pätemiseen ja esittämiseen niin sitten sen voikin unohtaa.

Suosittelen! Ohjelman seurauksena tuli herätteenä peruttua ensi vuodeksi varatut lennon ja buukattua uusi lento kahden viikon loma-ajalla. Joten: OHJELMA AJAA ASIANSA! Mainoshan tuo on, eikä mitään muuta.

Kiva ylläri sitten lomamatkalta tuliaisena. Ostin viime tingassa viisi pulloa aivan järjettömän (just joo) kalliasta absinttia ja nyt kun juuri avasin kotona matkalaukun, niin kolme pulloa on hajonnut lennon aikana. Kaikki vaatteet, kirjat, levyt ynnä muut aivan absintissa. No, hyvällehän se haisee mutta on kyllä aikamoinen sotku. Kiitos AirBerlin.

Volat on kyllä tosi kovat ja suosittelen, että tulpat mukana jos haluaa pitää kuulonsa. Itsellä soi korvat boraboran jäljiltä aina ja sitten yökerhojen volat ei varmaan asiaa paranna. Yritä siitä sitten keskustella jonkun kanssa kun on käytännöllisesti katsoen kuuro.

Hed Kandi tykittää Spacessa toodella hyvin. Samoin itse pidin Swedish House Mafiasta toosi paljon ja niitä suosittelen kaikille lämpimästi.

[q]Andrei, 5.7.2009 10:13:
---
opmdevil, 4.7.2009 19:10:
Mitään hinnanalennuksia ei ole havaittavissa. Liput ehkä 10 tai 5 euroa halvemmat.

---

Siis liput ovat halvempia, mutta mitää hinnanalennuksia ei ole havaittavissa? :D
[/q]

Drinkkien hinnat ovat samat kuin viime vuonna tai aikaisemmin. Joissain bileissä on ollut viina aivan järjettömän halpaa ainakin taksikuskien mukaan mutta tämä on ollut vain joku yksittäinen tapahtuma ja pr-tempaus tai jotain. Tikettien hinnat ovat just sen aavistuksen halvempia. Näin siis piti sanomani.

Voi pöppö! Näyttää siltä, että Amnesiassa on tiistaina Armadan sekä Rogert Sanchezin Release Yourself niinkusta samana iltana. No, pitää valita kummasta pitää enemmän tai sitten juoksee kahden puolen välein kuin mielipuoli. No, eipähän tartte alkaa valitteen meneekö Release Yourselfiin tai Cocoonin bileisiin. Paitti tietenkin sitten joku Defected päättää että junttaavat bileet tiistaille Pachaan no, sittenhän sen näkee...

Nyt sitten jännitetään mihin väliin Hed Kandin pippalot sijoittuu. Viime vuonna hed kandin bileet oli la mutta nyt näyttäs että defected järkkää omansa pachassa lauantaina joten suuresti olisi ikävää jos hed kandi olisi samaan aikaan el divinossa. Toivottavasti ei näin koska silloin ainaskin mulle tulisi tosi paha mieli.

Mikä vika on ibiza-spotliightissä?

http://www.ibiza-spotlight.com/night/club_dates_august_i.htm?year=2009

Tuli sitten varattua päivän lomamatka kesäkuun lopulle ja heinäkuun alkuun. Ja suhteellisen halvalla ja paikkana erinomainen Figurettas. Nyt sitten aletaan laskemaan päiviä siihen kesälomaan.

Panin merkille, että Bora borassa on koko ajan about kolme univormullista pollaria ja sitten yksi tai kaksi siviilipukuista. Sama hommahan siellä on ollut 2007 ja 2008. Tänä vuonna huomasin ainaskin kaksi junnua joita poliisi retuutti takahuoneeseen kovin ottein joten siellä ainakin huumeiden vastainen taistelu on kohdillaan. Tästähän ei periaatteessa ole muuta haittaa kuin se, että poliisit eivät anna pelata jalkapalloa tanssilattialla. Narkit kärsii, muut ei.

Amnesiassakin pyörii kyttiä mutta siviilipukuisia. Amnesiassa tosin ainakin itselle tuli sellainen olo että nappeja liikkuu melko paljon ja jos sama meno jatkuu, niin eiköhän paikka ole taas vuoden 2007 tapaan kiinni jossain vaiheessa.

Bora Boran meininki on kyllä sellainen, että verrattuna muihin etkopaikkoihin en itse hirmuisesti viitsinyt edes vaivautua. Joku ithica ja mambot, no joo, onhan siellä hieno dj ja sitä rataa mutta kun tanssilattia on tyhjä ja porukka vaan istuskelee... Ja joku Cafe Del Mar on varmaaaan tosi hieno paikka käydä jotta voi kertoa että on käynyt legendaarisessa cafe del marissa mutta itsellä ainakin jäi vähän sellaine, just-joo-vaikutelma. Bora borassa myös volat kohallaan.

[q]Andrei, 7.1.2009 21:09:
---
opmdevil, 4.1.2009 14:28:
Tuli sitten varattua päivän lomamatka kesäkuun lopulle ja heinäkuun alkuun. Ja suhteellisen halvalla ja paikkana erinomainen Figurettas. Nyt sitten aletaan laskemaan päiviä siihen kesälomaan.

---

Paljon maksoit?
[/q]

610 ekua ja vissis 10 päivää. Viime vuonna taisi Aurinkomatkojen matka olla 850 ekua viikolta Victoria hotellissa ja 2007 14 päivää Figurettaksessa jotain 1200 joten melko edullinen tuo 610. Aamiainen tosin kahdessa edellismatkassa oli mukana ja söinkö mä 2007 muistaakseni 3 kertaa aamiaisen ja 2008 kerran. Rahan tuhlausta ibizalla.

Voi kettu! Nyt tuli mokattua! Olen saarella 25.6.-4.7. ja näyttäisi, että Carl Cox @ Space on ekan kerran vasta 7.7.

Lentojen hinta oli 270 ekua. Yksi välilasku, berliinissä. Tällä kertaa lähtö ja järkevissä ajoissa eli suomesta 13:00 ja perillä 19:00 takaisin 8:50 ja perillä 17:20.

Ibizalla suoraan hotellin kautta Bora Boraan ja siitä se sitten alkaa. Ehtii pari tuntia sopeutua ilmapiiriin ennen kuin ehtii jonnekin isompaan vaikka Bora bora on niin hyvä, että ei sitä välttämättä edes tarvitse mennä minnekään muualle. Una cerveca, por favor.

[q]Eki, 12.1.2009 20:36:
---
opmdevil, 12.1.2009 13:59:
Lentojen hinta oli 270 ekua. Yksi välilasku, berliinissä. Tällä kertaa lähtö ja järkevissä ajoissa eli suomesta 13:00 ja perillä 19:00 takaisin 8:50 ja perillä 17:20.

---

Mistäs päin olet löytänyt noin hyviä lentoja? Onko muuten kenelläkään tietoa lentääkö Finnair enää Ibizalle, jos ei kerran matkatoimistot järjestä matkoja?
[/q]

Ebookersista löysin lennot. En oikein usko että Finnari lentää kun takeoff ja aurinkomatkat ei pidä ibizalle matkoja mutta voihan ne huvikseen lentää. Suorahan tuo lento ei ole, menomatkalla berliiniin ja paluumatkalla hampuriin pitää pysähtyä jotain kahdeksi tunniksi. No, pystyypähän sanomaan sitten, että on käynyt hampurissa ja berliinissä.

[q]Individual, 1.2.2009 22:12:
Mistäs sitten seuraava Ibiza, neitseellinen saareke jossain sinisen meren keskellä, joka odottaa uusia Väthejä sun muita luomaan historiaa.
[/q]

MIKKELI!

Ryanair on ihan kiva. Mukamas halpa, koneet ahtaita ja sitten venaa tosi pitkään siellä standstedista. Ebookersita olen matkani varannut mutta just tsekkasin, että sama lento jonka varasin joku pari kuukautta sitten maksaa nyt sitten jo sen 150 enemmän.

Kaveri oli viimevuon sil kissin kuuntelijamatkal just ibizal, jookoskookoksen kautta tais olla... pyys muaki mukaa ja hinta ois ollu 495

Mulla on myös tuo Lufthansan lento mutta menee frankfurtin ja barcelonan kautta. Eessun taassun 380 ekua. Ibizalle päin on vain 1,5 tuntia per lentokenttä venaamista mutta takasinpäin onkin sitten barcelonassa hilkun yli 8 tuntia aikaa elikkäs voi käydä kaupungissa ottamassa pari olutta.

Jos halpalla haluisi, niin kandis vetää kyllä lontoon kautta. Kattelin lentoja että ryanairilla standstediin ja sitten gatwikistä ibizalle olisi todella halpa mutta tuo lontoon sisäinen siirtymä on kyllä melko puuduttava ja venata saisi toiseen suuntaan tosi paljon ja toiseen suuntaan tulisi sitten kovin kiire.

O