Itse tehdyt bilevaatteet?

Back to yleinen bilehöpinä O

Itse on tullut toistaseksi tehtyä bilevaatteet. Mukavaa puuhaa ku saa tehdä mitä mieleen juolahtaa*vink*
Ensimmäiset vaatteet on ollu ihan surkeita räpellyksiä,mut nyt on taidot hieman kehittyny ja saa ihan hyviä asuja aikasex. Tärkein pointti on se ettei kellään oo varmastikaan samanlaisia*joo*

Mun täytyy todeta että mulla ei oo rahaa pistää vaatteisiin paljoa... Siksi lahjon jonkun tekemään jotain päällepantavaa jostain kankaasta. Tulokset ei aina ole kovin näyttäviä... Mut ei silti että minäkään olisin hirveen söpö... Ja mä en ihan oikeesti jaksa välittää kauheesti vaatteista...

Ja sitäpaitsi ei mun kokoluokassa oo hirveesti olemassa bilevaatteita valmiina, ei elastaanikaan kaikkeen veny:)

En ymmärtäisi jos joku sanoo kyl mä muuten tulisin mut kun ei oo sopivia vaatteita. Jos ei muuta niin teippaan mustan jätesäkin ympärille...

Hola!!

Tunteeko kukaan tyttöä, joka mainosti täällä ompelevansa vaatteita?? Hän pyysi ottamaan yht. osotteeseen kissamiau@luukku.com, mutta viestit eivät mene perille...
Joten oisin huuurrjaaan kiitollinen, jos joku laittaisi tänne hänen uuden osotteen. *haluu teettää vaatteita*

Multa löytyy kaapista jotakin oma tekemää vaatetusta ja ny taas oon saanu ideoit alkaa väsäämään housuja (hitaalla aikataululla *plur*mut kummiski..) Viime aikoina oon vaan kexiny miljoona eri tapaa kuljettaa tavaroita ilman näkyviä taskuja ja laukkuja..
Todennäkösest yritän saada aikaa jotain mahd. kevyttä ja ilmavaa.. värimaku vaa o aina mun ongelma, q musta o aina ollu mun intohimo..
Ps. Mikn ei o hauskempaa q mennä ostamaan kankaita mummoilta ja alkaa keskustelee niitten toimivuudesta kunnon bilepomppimisessa*iloinen**nauru*

Mä teen kans ite bilevaatteet,nyt on vaan jääny vähä vähemmälle Mä en tajuu niitä jotka väittää,et kaikki pvc yms jutut on liian kuumia!*mur*mulla ainaki tulee aina yhtä kuuma,vaikka olis ihan "tavalliset" housut jalassa!Musta on ihan tajuttoman hienoo nähä erilaisia virityksiä tyypeillä
ja kaikkihan sen tietää et ei ne vaatteet oo kellekkään musiikkia tärkeempää!!!VAI?!?!*hmph*

JoooOO... Kaveri tekee mulle bilevaatteet... ostan vaan kankaat... Kiitos kuuluu Riikalle...

trance moon:[q]JoooOO... Kaveri tekee mulle bilevaatteet... ostan vaan kankaat... Kiitos kuuluu Riikalle... *iloinen*[/q]

Oli kieltämättä aikas hieno se sun paita mikä sulla oli tuolla lab4 bileissä!!!! ite tehdyt vaatteet on just jees, ne on aina uniikkejä, ei mitään massa tuotanto kledjuja!!!!

Ostin tänään 60cmx150cm pvc:tä. Lauantaiks pitäis siitä väsätä joku toppi yhtiin "teemabileisiin". Onko jollain kokemusta, et vaik miten se "kangas" käyttäytyy tai jotain?
Entä onko pvc ihan hirveen hiostavaa päällä? Voiko siihen kiinnittää silitettäviä niittejä?
[toivottavasti bileet menee hyvin ja toppi pysyy tarvittavan ajan päällä*nauru*]

Galore:[q]Ostin tänään 60cmx150cm pvc:tä. Lauantaiks pitäis siitä väsätä joku toppi yhtiin "teemabileisiin". Onko jollain kokemusta, et vaik miten se "kangas" käyttäytyy tai jotain?
Entä onko pvc ihan hirveen hiostavaa päällä? Voiko siihen kiinnittää silitettäviä niittejä?
[toivottavasti bileet menee hyvin ja toppi pysyy tarvittavan ajan päällä*nauru*][/q]

tyttöystävällä oli kerran pvc housut jalassa bileissä, ja ei kuulema ollut kivaa! epämukavat,hikoilee,ei saa ilmaa...*eiei*

Oon pariin kertaan ommellu pvc-tyylistä "muovikangasta"; kannattaa laittaa ompelukoneeseen paininjalkaan sellanen "liukuestetarra" (niitä saa ostaa kangaskaupoista), niin helpottuu ompeleminen huomattavasti! voihan niitä pvc-kankaita olla erilaisia, mutta ainaki sellanen liukas on muuten hankala ommella siististi.

Joo, tänään mä sit duunasin toppii... Lopputulos oli aika jännä... sivuille laitoin sellasseest hapsulangasta nyörit, jolla etu- ja takakappale sinnittelee kiinni toisissaan. Kaula-aukosta tais tulla aika avoin, mut kai se oli tarkotuskin.*vink*
Toi mun pvc käyttäyty onneks ihan hyvin ommeltaessa, kun sen takapuolella oli sellasta trikoota... Mut kovin montaa kertaa ei kannata purkaa (käytännössä ei kertaakaan), koska siit jää ikävät jäljet.*hmph*

Mulla on pvc-housut (ollu jo noin vuoden) ja voin sanoo et ainaki mä oon ajan myötä tottunu niitten "kuumuuteen"

kerran oon tehny pvc:stä bilevaatteita ja sillon meinasi hermot mennä. tosin saattoi joshtua siitä että aloin vaatteita väsäämään vasta bileitä edeltävänä yötä pimeässä vaatehuoneessa :D
Päällä ko. kangas tuntui yllättävän kivalta :)
nihkeempää kangasta on mun mielestä se hmmh.. mitäköhän kangasta se nyt on no sellasta liukasta tuulipukukankaantapasta - se Hiostaa.
Viime aikoina ennoo oikeestaan ollenkaan käynyt bileissä joten ennole vaatteitakaan tehnyt. jotenkin tuntuu että kaikki ideat on kadonnu päästä. no, ehkä ei pidä stressata.
kaupoistakin löytyy onneksi joskus jotain kivaaa :)*super*

mutsi vääntäny liekki hameen ja itse käsiin ja kaulaan kiksu
karvat...hyviä ideoita löytää klubituksen kuva osioista..*uros**ökkö*

Ompelen suurimman osan vaatteistani itse, hyvin harvoin löydän mistään kaupoista mitn mitä haluan. Olen myös erittäin ansioitunut ompelija myös tuttavapiirissäni, olen ommellut niin bilevaatteita kuin juhlapukujakin. Laidasta laitaan siis..

Vaatteiden teko ei ole mitenkään vaikeata, kunhan kärsivällisyyttä löytyy ja selkeä visio siitä mitä oikein haluaa. Alottelijoille vinkiksi että älkää aloittako liian suurella työllä ja ajan kanssa kaikki virheet saa korjattua..

[muokattu 16.4.2003 18:56]

Hmm...
Mun pitäisi ommella jotain valkoista Tiestoo varten.. Mut pää on tyhjä!*voiei*

Osan mun bilevaatteista oon ommellu itte..
Ja vanhoihin vaatteisiin saa kivasti uutta ilmettä kun vähän muuttelee niitä..*joo*

Jos mulla olisi rahaa niin mä teettäisin vaatteni.. Esim Akira tekee tosi hienoja bilevaatteita. Esim Markin housut laserpointissa oli Akiran tekosia ja ne oli mageet!


*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

en ole ikinä nähnyt niin makeita bilehousuja kun sillä extreme bitches tytöllä Akiralla eilen hallmarkissa =)
sivut oli läpinäkyvää muovia ... vau

muuten asiasta toiseen.. mistä saa käytettyä inttikamaa? maastohousuja ym ? bileisiin

ääh, no koska en jaksa kaikille erikseen mailailla ni postaanpa sitte tänne ;

eli jos on tarvista johonki bilevermeisiin, erityisesti uv-vääntöihin niin minuun saa ottaaa yhteyttä.

Mitään "kevät"-mallistoa ei ole, mutta vaatteita joita olen tehny/jotka on myynnissä on sivuilla (nettisaitti vielä vaiheessa, mutta on siellä jotain)

http://www.xtremebitches.com/clothes että siellä saa käydä vilkuilemassa

Kuinka moni täällä väkertää itse bilevaatteensa tai ainakin osan niistä? Mitä luomuksia olette tehneet ja mistä löydätte kankaat ja kaavat niihin? Ajattelin ruveta itse tekemään vaatteeni kun ei kaupoista löydy mieleisiä (tai siis yhtään mitään, varsinkin kun en asu Helsingissä)...

(Toivottavasti tämä ei nyt mennyt ihan väärälle palstalle, uusi kun olen. *blush*)

O