päivän o_O
Mun lähiChillin henkilökunta tuntee mut ulkonäöltä ja käyttäytyy äärimmäisen kohteliaasti ja huomaavaisesti *pökr* *pökr* *pökr*Johtuuko tää niistä aamuyöllisistä porukoista jotka on käynyt siellä mun kanssa? Kehtaanko enää käydä siellä?!
[pieni]...ja ennen kaikkea, mitä tää kertoo mun ruokailutottumuksista...[/pieni]
Oon nukkunu nyt ~viikon ihan hemmetin huonosti ja viime yönä tää sai oikeen uuden huipun.
Koko yön olin sellasessa unessa/valveilla välimaastossa ja näin samaa "unta" loopilla koko ajan. Kääntyilin vähän väliä ja tiedostin täysin etten ole hereillä enkä unessa oikein kunnolla. Sanomattakin selvää että nyt väsyttää ihan kiitettävästi.
[q]Gateway, 6.4.2009 09:53:
---
Annakins, 6.4.2009 09:49:
Junalippu Kuopiosta Helsinkiin maksaa 55-61 euroa. WTF??
---
Yöjuna Oulusta Turkuun 100e per suunta, samat ihmettelykirjaimet tähän.
[/q]
no hyi! .. autollaki pääsis halvemmalla.. tai pääsee varmaan jokatapauksessa :D
Törmäsin netis tänään tollasee ja rupes vähä mietityttää, et jos tota ei oo jotenki muokattu nii on vissii aamu puuro muistettu syödä.. tai sit on heppahormoonit piikitetty
noloo!! mun vatsa pitää taas ihan hirveää meteliä kun en kerinny syömään aamulla...
[q]Quakey, 6.4.2009 10:18:
[/q]
Kyllä :/ Referenssinä kahden hengen edestakainen matka Turku-Hki-Turku 25e. Autolla. Kahdestaan. Kalliin bensan maassa, täällä Suomessa. "VR- junat myöhässä melkein poikkeuksetta ja tästä ilosta maksatte sitten itsenne kipeäksi". Wu-fucking-huu..
[q]NiMo, 11.11.2005 14:58:
kun tulin kaupasta liikennevaloista tuli ihmeellinen ajopeli. oli kuin traktori olisi hinannut jotakin peräkärryä, no ei siinä mitään mutta kyseisen "traktorin" etupyörät olivat kokonaan ilmassa ja pyörivät samaan tahtiin kuin muutkin pyörät *täh*
[/q]
Jos vähän valaisua kaipaat kummallisuuteen:
Traktori oli takavetoinen ja kun peräkärryn massa painoi peräkoukkua niin etupää nousi (koska takapyörät työnsivät traktoria eteenpäin ja samalla edesauttoivat tätä). Pyörät olivat aikaisemmin koskeneet maahan ja pyörineet mukana, kun etupää nousi ylös pyörät jatkoivat pyörimistään.
Sama ilmiö tapahtuu kun polkupyörällä polkaisee "liian kovaa", etupää nousee ja etupyörä jatkaa pyörimistään kuten aikaisemminkin.
Tulipas sekava.
[q]JussiS, 6.8.2008 14:44:
---
Kipinä, 6.8.2008 10:13:
---
Kahvitauot on työntekijän omaa aikaa ja ne voi juoda vaikka kotonaan jos haluaa.
[/q]
Kiitti vinkistä
[q]pirpeli, 6.4.2009 10:21:
---
Quakey, 6.4.2009 10:18:
---
Kyllä :/ Referenssinä kahden hengen edestakainen matka Turku-Hki-Turku 25e. Autolla. Kahdestaan. Kalliin bensan maassa, täällä Suomessa. "VR- junat myöhässä melkein poikkeuksetta ja tästä ilosta maksatte sitten itsenne kipeäksi". Wu-fucking-huu..
[/q]
nomut onhan se vr niin "ekologinen" ja "mukava" :D vittupendolinossaki mikä säästää 5min niin ei ees lipunmyyjät pysty kävelee suoraan...
[q]kilobitti, 16.11.2005 18:56:
Yhtä hyvin kyseessä olisi voinut olla nelivetotraktori - kyllä nekin saattavat keulia (tosin ei varmaan niin helposti ku on enemmän painoa edessä).
[/q]
Joo, totta turiset. Tuli ensimmäisenä tosiaan mieleen takavetoinen traktori, jossa on pienet etupyörät.
Mun isovanhemmat on maaliskuussa olleet naimisissa 60 vuotta *whaat**ding*
[q]PieceOfMind, 27.9.2006 19:03:
Hesarin hampun kasvattamisen yrittämisen kriminalisointia käsittelevästä uutisesta: "Rikollista on tulevaisuudessa myös yritys valmistaa kukkaruukkuja, joissa joku aikoo kasvattaa huumeita." No just
(http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hampun+viljelyn+yrityskin+muuttuu+huumerikokseksi/1135221924845
[/q]
Siis justiinsa!
Aattelin et toi ois joku vitsi, mut näin meillä näköjään
[q]Eduskunta hyväksyi lain sisällön valiokunnan ehdottamassa muodossa sanaakaan sanomatta.[/q]
Alkaa kyl viimeisetkin luottamuksen rippeet karista Suomen lainsäätäjiltä *senkin**toktok*
[q]MaoTse, 14.9.2006 18:53:
Joo-o, Puolustusvoimat kovasti haluaa mut leikkimään sotaa joulukuussa...
Eli kertauskutsu tuli!
[/q]
Otan osaa..
Onneks ei o tullu pitkään aikaan. Ei suuremmin nappais. *knock on wood*
"New Yorkissa avattiin eilen Charles Darwinin elämää ja työtä käsittelevä näyttely. Järjestäjät sanovat näyttelyn olevan nyt ajankohtaisempi kuin koskaan.
Darwin-näyttely ei ui valtavirran mukana: yli puolet amerikkalaista uskoo Raamatun luomiskertomukseen. Kolmannes uskoo niin sanottuun älykkääseen suunnitteluun, jonka mukaan lajit syntyivät vuosimiljoonien kuluessa Jumalan ohjauksessa. Vain 12 prosenttia uskoo Darwinin lailla, että lajit syntyivät lajinkehityksessä ilman jumalaista vaikutusvaltaa. "
- http://www.mtv3.fi
http://www.eroakirkosta.fi
[q]Mimir, 27.9.2006 20:41:
Mulle soitti tänään puhelinmyyjä, joka jonkunlaisia kapseleita kauppaili. Sanoin sitten kohteliaasti, että "Kiitos, mutta en ole kiinnostunut", johon nainen täysin hämmästyneellä äänellä "Ihanko totta? Oletteko nyt aivan varma?". Olin aivan varma. Nainen kuulosti edelleen täysin hämmentyneeltä ja kysyi "Koska voisin tiedustella asiaa uudestaan? Vaikka ensi viikolla?". Ihana logiikka, jos en tällä viikolla ole kiinnostunut niin kannattaahan se soitella ens viikolla, jos vaikka silloin jo olisin
[/q]
Mulle tais tulla sama puhelu Ja viel joskus kasilta aamulla!
[q]Mimir, 27.9.2006 20:51:
---
jesus, 27.9.2006 20:47:
Mulle tais tulla sama puhelu Ja viel joskus kasilta aamulla!
---
Hähä, kai olit niin unisena vielä, et heti tilasit kaikki tarjottavat ihmekapselit?
[/q]
No en! Töissä aamukooma päällä kylläkin
[q]tomppi, 21.11.2005 16:58:
"A French woman has admitted attempting to open an aeroplane door mid-flight so that she could smoke a cigarette."
- BBC News
*eikä*
[/q]
Hahaha!
"Mie poltan yhden rööhikkhin tuossa ovensuussa." *känni*
Yks asiakas tuli kysymään multa tänään et
"anteeks,mut ootsä Katin tytär? Ku oot niin samannäkönen ja puhut ihan samalla tavalla!"
Mä jouduin tunnustaa et oon, josta seuras sen asiakkaan täydellinen villiintyminen ja se alkoi selittää kuinka se on ollu mun mutsin kaveri yläasteella ja et näytän ihan samalta ku mutsi sillon.
Päivän o_O siks, etten mä näytä yhtään samalta ku äiti ja kuka kyylää ihmisiä noin tarkasti?
Musta toi oli super outoo, en menis ite ikinä ahdistelee ketään et hei näytät samalta ku se ja
se,oottekste sukua?!
niin ja edit, se ei tosiaan ollut mikään äipän hyvä/läheinen/moikataankuntavataan kaveri, vaan ne tosiaan oli vain samalla luokalla eikä oikeen ees tunteneet toisiaan.
Äitini itsekin ihmetteli tän kyseisen henkilön ratkaisua tulla juttelemaan mulle, se olisi kuulemma ollut outoa jo jos tää täti ois mennyt heittää läppää mutsillekaan.That makes it weird*hymy*
Huomenna mielenterveysmessuille.*ding*
Saankohan vastauksia elämän suuriin kysymyksiin*täh*
Tai toivottavast ne vastaa ees johonkin.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..