päivän o_O

Back to häröily O

Tänään kauppaan mennessäni käveli joku hemmo mun edellä jolla oli jotkut duunarinhaalarit päällä ja sen selässä luki jotain "armon valtiaat oy tjsp + jeesus on mun herra" selässä ja kaverilla oli bensajerry kädessä.

300g Juhlapöydän Konvehteja -rasia on kestäny mulla jo viikon eikä vieläkään loppu... Kai se on ihan hyvä asia ettei mässyjä mee enää kovin paljoa; ehkä niillä on vaan korvannu jotain muuta mitä nyt ei enää tarvi korvata

[q]Fyraett, 22.12.2005 12:21:
---
mariq, 22.12.2005 11:58:
Sain postissa (toimistolle) joululahjan, mut en tiedä keneltä; allekirjoitus on niin kummallinen, ettei siitä saa selvää *ding**hmph*
(ja ilmeisesti lähettäjä ei juuri tunne mua, koska siinä luki "+perhe"*justjoo*)
---
Se olettaa et sä tunnet sen, ja nyt sun pitäs sen suunnitelmien mukaa mennä sen luokse kiittää ja sanoo "mut ei mul oo perhettä hihi"
sit se ukko alkaa wonkaa suo
[/q]
*nauru**sars*

Edit: oli muuten naisen käsialaa..

Löysin iteltäni kakshaaraisen nenäkarvan

Joku oli pöllinyt faijan haudalta sinne eilen aamulla viedyn tulppaanipuskan...

Olin vähän O__o kun töissä pari amerikkalaista turistia (oon kassalla) halus jonkun kantamaan kauppakassinsa. Ilmeisesti siellä sitten on tollanenkin tapana. Aika nöyrä ammatti :D

[q]Amethyst, 22.12.2005 10:28:
---
koo, 21.12.2005 10:54:
---
ezzy, 21.12.2005 10:28:

Luulis, että muija poistuis jo kämpiltä kolmannella kerralla O_o

---

Tuli ihan sama mieleen... *täh* Eiköhän jokainen lähtis lätkimään jo ekan kerran jälkeen, eikä jäis odottamaan seuraavaa kertaa.

---

Ehkä se ei päässy lähtemään?
[/q]

Ai NUKKUVAN ukon viereltä? (okei, toiset voi olla aika selvän oloisia myös unissaan)

Eilisellä pyörälenkillä ajoin myyrän päältä.

Iskin jarrut päälle, mutta pieni jähmettyi paikalleen ja jäi etupyörän alle. Olisi pitänyt hypätä yli, mutta minkäs teet.

Ensimmäinen roadkill POLKUPYÖRÄLLÄ.

Joo, kyllä harmittaa. Onneksi myyrä menehtyi välittömästi.

Olin tos ottaas oboy kaakaota äsken purkista ku lusikka osu sellasee talttapää ruuvimeisselin osaa siel purkis... pitänee vissii jonkulainen reklamaatio tehä...*ding*

Voi jumalauta sentään! Huomaa kyllä, että noi rokkarit eivät tajua konemusiikista mitään, vaikka se tulisi ja purisi heitä perseeseen. Samantyylistä täydelliseen tiedottomuuteen perustuvaa kritiikkiä oli marraskuussa Rytmi-lehden arvostellessa Prodigyn kokoelman. Pidin tuota Sue:ta hyvänä ja mielenkiintoisena musiikkilehtenä, mutta kyllä sen arvostus nyt vedettiin vessanpöntöstä alas.

Milloinkohan Suomeen saadaan sellaista popmusiikkijournalismia, jolle maailmassa on muitakin bändejä ja musiikkia kuin CMX ja Radiohead, tai joka ei ole juuttunut 70-luvun progen kultavuosiin.

Nyt kaikki lähettämään palautetta herralle tuosta arvostelusta.

Tuohon vois kommentoida, että jokainen nyt sähkökitaran kaupasta ostava voi perustaa uuden The Ramonesin, Green Dayn tai The Offspringin. Todella aitoa musiikkiahan se rokki onkin, varsinkin kun ottaa huomioon sen, kuinka paljon nykytekniikalla yleistä soittotaidottomuutta varsinkin uusien bändien kohdalla paikataan. Siirretään Cubasella basari-iskuja oikeille paikoille, kun rumpali haluaa soittaa punkkia, muttei osaa, tasoitellaan voimakkuuseroja, korjataan lauluja yms. yms... Nimimerkillä: "Kokemusta on."

[q]Kalle, 29.12.2005 12:15:
Eli arvostelijalle pitää lähettää palautetta siitä että mielipide oli väärä, kun arvostelijan mielestä levy oli täynnä yksinkertaista keskinkertaisuutta?
[/q]

No mun mielestä toi herra puhuu tuossa paskaa niputtamalla koko levyn musiikin "Tuollaista nyt vääntää kuka tahansa" ja "jokaisesta voi tulla uusi Orkidea"-mietelmään. Eikä tuo huumeviittauskaan kovin fiksu ollut. Se on hänen mediassa julkaisemansa mielipide ja siitä saa antaa palautetta jos lukija niin haluaa, sen takia hänellä varmaan tuo meilikin tuossa oli.

Pointti on se, että vieläkin rokuilla itää se ajatusmalli, että konemusaa vääntävät artistit vääntävät vain sitä, koska eivät muuta osaa.

Nastolan terkkariin vissiin tungetaan kaikki nuoret vastavalmistuneet lääkärit, mutta mä en valita, koska ne on söpöjä poikia ja hauskoja

Albumi Razorblade Romance julkaistiin helmikuussa 2000, mutta sinkkulohkaisu Join me jo edellisen vuoden 1999 puolella joulukuussa, itse albuminkin piti ilmestyä jo tuona vuonna, mutta julkaisu venyi seuraavan vuosituhannen puolelle.

http://fi.wikipedia.org/wiki/HIM
http://www.rumba.fi/jutut/him00.html

http://www.tarjahalonen.fi/fi/index.php?we_objectID=10758 *eiei**eiei**eiei*

Vaalit lähestyy ja nyt pitääki alkaa jo miettii jotain toista ehdokasta....

...vein kameran sulkimen vaihtoon "ihan varmuudenvuoksi" (100,000 oli sen luvattu kestävyys). No määrä oli aika yllätys, vähän reilut vuodessa tuolla kameralla 83,500 kuvaa + muut kamerat eli vuodessa yli 100,000 laakia

[q]flygfisk, 7.1.2006 19:59:
Onnistuin käymään MSN:llä puhekeskustelua. Minulla ei ole mikrofonia eikä koneessakaan ohjekirjan mukaan ole.
[/q]

Kuulokkeet mikki-liitännässä? toimii nimittäin mikkinä.

[q]ezzy, 8.1.2006 18:03:
---
flygfisk, 7.1.2006 19:59:
Onnistuin käymään MSN:llä puhekeskustelua. Minulla ei ole mikrofonia eikä koneessakaan ohjekirjan mukaan ole.

---

Kuulokkeet mikki-liitännässä? toimii nimittäin mikkinä.
[/q]

Ei ollu kuulokkeita mikki-liitännässä.

edit: Asia on selvitetty jo. :)

[q]Orfeus, 8.1.2006 18:58:
Ohjeistus viinanjuonnista by NextAce videopätkä, verratonta *joo**tirsk*
[/q]

Joo, ei vittu. Lopputulos olikin taas mitä mainioin.

[q]mayah, 9.1.2006 19:41:
Mua ilmeisesti odottaa jonkinlainen kosto "venäläisen alamaailman tapaan" o_O En ihan päässy perille. Mut siis, mitä opimme tästä? Älä kieltäydy keikasta :D
[/q]

Kukaan ei uhkaile mun entisiä työntekijöitä eikä varsinkaan naispuolisia *släp*

Because I`m too FAST for you ...

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O