päivän o_O

Back to häröily O

[q]Velh05, 11.4.2005 17:50:
Trippailua selvinpäin. Kirjotin viestin topicciin "Nettipoliisit", painoin "esikatselu"-nappia, ja
hupsis...! Koko aihe hävisi kuin pieru saharaan.
[/q]
Tai sitten topikin aloittanut tuhosi sen? :P

Päivän ylilyönnit töissä o_O

[q]kindertin, 9.8.2009 12:27:
---
Kolera, 9.8.2009 02:41:
---
kindertin, 9.8.2009 01:25:
Jotenkin taas tuntuu aavistuksen siltä et oon tekemässä virheen.
Helvetti soikoon, joskus olis kyl kiva jos ei tarttis ihan kaikkea päättää ite..

---

tee se. noni päätin puolestas

---

Ok, asia selvä! Kiitos
[/q]

ja mä sanon, että älä helvetissä kuuntele Koleraa :D

[q]ezzy, 9.8.2009 12:29:
---
kindertin, 9.8.2009 12:27:
---
Kolera, 9.8.2009 02:41:
---
kindertin, 9.8.2009 01:25:
Jotenkin taas tuntuu aavistuksen siltä et oon tekemässä virheen.
Helvetti soikoon, joskus olis kyl kiva jos ei tarttis ihan kaikkea päättää ite..

---

tee se. noni päätin puolestas

---

Ok, asia selvä! Kiitos

---

ja mä sanon, että älä helvetissä kuuntele Koleraa :D
[/q]

Ketäs mä nyt sit uskon? Ai että mä odotan et naperot on niin isoi et niiltäki vois kysyä :D

Oon mäki kyl taas yks renttu, oli muuten hyvä päivä mut heti kun alko vituttaa niin kipasin shelliltä kaks siduu ja lisää röökiä :P

[q]onni3mk, 14.1.2009 21:01:
Maikkarilla povattiin, että lapissa voi huomenna aamulla olla jopa 40 astetta pakkasta 0_o
[/q]
Olin itsekin ihan mitvit O.o kun katselin lähetystä. Pakko oli äkkiä tarkistaa ettei tänne sentään ole mitään paukkupakkasia luvattu. -2 asteella onneksi mennään

[q]$, 14.1.2009 20:17:
Tuli muutos opiskelijan ruokavalioon:

Purkki tonnikalaa vedessä (brutto 180g) 18,90 EEK

vs.

Naudan ulkofile (netto 300g) 28,50 EEK

Eipä tarvitse pohtia tulevaisuudessa kumpaa ostaa.
[/q]
Pesismaila käteen ja kaadat omat lihas. Rosvopaistia parempaa ei olekkaan!

[q]Amma, 17.9.2009 14:28:
Kuuntelin Spotifysta Vesa-Matti Loiria ja samalla Facebookin etusivulle oli ilmestynyt faniehdotus Vesku Loiri. o_O
[/q]

Ei yllättäis kyllä, jos noi möis käyttäjätietoja toisilleen :)

[q]Timce, 25.4.2009 22:01:
45-prosenttisen votkan painosta 38 prosenttia on alkoholia ja jäätymispiste noin -27 astetta. Fakta.
[/q]

Ookra, seison korjattuna.

Iii, unohin iha eilen kertoa tästä asiasta mitä tein, joka on minulle jotain utta ja outoa :D

Kävin lataamassa matkakortilleni 19 päivää aikaa :O

[q]ezzy, 17.9.2009 15:11:
[/q]
Isoveikka valvoo. O_O

[q]MiMoSa, 4.11.2007 20:49:
Ilta-Sanomissa oli juttua Britneyn tuhlaamisesta ja sit siinä luki seuraavaa: "Britney tienasi viime vuonna arviolta 737 000 dollaria eli reilut 510 000 euroa kuussa". Mielenkiinnosta haluaisin kyllä tietää, että minkäköhänlaisella laskuopilla noi kuukausiansiot on saatu!*tirsk*
[/q]

Toi dollarimääräkin on kuukausittainen..

[q]sapeli, 25.9.2005 20:40:
---
Ana-5000, 25.9.2005 17:09:
---
sapeli, 24.9.2005 04:55:
Kaveri ei tiennyt kuka on Teuvo Loman, tai että mikä on iPod.
---
Olikse kenties hetero?

---

Joo, mut naispuolinen - eli ne kumoo toisensa juorutietämyksen suhteen
[/q]

:O Eiks Teuvo Loman oo kuitenki mahdollisuuksista huolimatta jokasen cosmomimmin lempparivävyehdokas? Jätkä jonka kans voi puhuu sisustamisesta eikä oo pakko harrastaa seksiä!

(koska kaikki tietää et naiset ei oikeesti tykkää seksistä am I rite)

[q]Nauskiss, 26.9.2005 11:55:
---
Ana-5000, 25.9.2005 20:43:

(koska kaikki tietää et naiset ei oikeesti tykkää seksistä am I rite)

---

No, you are not!
[/q]

Salakavalaa juonittelua! Siionistien salaliitto!

Lähinnä eilisen, mutta lähdin 10 aikaa kaupungilta nukkumaan, väsytti niin ei jaksanu oikein juhlistella erityisemmin... o_O

[q]Amma, 17.9.2009 15:23:
---
ezzy, 17.9.2009 15:11:

---

Isoveikka valvoo. O_O
[/q]

Onko V-M Loiri sun broidis? O_o

Mun O_o on Nelosen Hurja remontti-ohjelma ja siinä tehdyt väärät valinnat. Köyhä perhe ei tarvitse kolme kertaa suurempaa taloa, vaan REMONTIN..saatana...Ei ne ylläpitokustannukset taivaasta tipu.

[q]Timce, 17.9.2009 16:02:
---
Amma, 17.9.2009 15:23:
Isoveikka valvoo. O_O
---
Onko V-M Loiri sun broidis? O_o
[/q]
Joo! Eiku ei. Tietääkseni.

Tossa nyt saatto olla sellanen yhteensattuma, et kuuntelin Veskua Spotifysta ja mun FB-kaveri oli liittynyt Veskun faneihin ja siks FB sitä ehdotti vaan tollei oudon samanaikaisesti.
Tai sitten tietokonehässäkät pitää koko ajan kirjaa siitä missä intttternetin maailmoissa liikun ja mitä teen ja salaliitto on valmis ja ne tietää musta kaiken. Mut eipä sekään kai ois mkn ihme. No, tulee vaan pää kipeeks, jos pohtii liikaa. Joten jatkan Veskun kuuntelemista.

[q]Timce, 17.9.2009 16:02:
Mun O_o on Nelosen Hurja remontti-ohjelma ja siinä tehdyt väärät valinnat. Köyhä perhe ei tarvitse kolme kertaa suurempaa taloa, vaan REMONTIN..saatana...Ei ne ylläpitokustannukset taivaasta tipu.
[/q]
Oon kans kattonu tota ohjelmaa joskus ja tullu vähän ristiriitasia fiiliksiä. Ensinnäkin sillä rahalla minkä ne käyttää yhen perheen auttamiseen (eli kokonaisen uuden talon rakentamiseen, sisustamiseen ja perheen lähettämiseen jonnekin luxus-lomalle talon rakentamisen ajaks), ne auttas varmaan aika isoa läjää ihmisiä, jos jakaisivat sitä summaa tai käyttäisivät niiltä "materiasponsoreilta" tulevia tavaroita ja palveluita laajemmalti.
Toisaalta jos ne laittaa jonkun himmeen kartanon tyyliin viikossa pystyyn, niin saanen kysyä että mikä mahtaa olla rakennuksen laatu. Yks hurrikaani pyyhkäsee yli tai ehkä siihen riittää vaan vähän rankempi sade- tai raekuuro tjsp ja se meni sen siliän tien tai vähintäänkin kivat kosteusvauriot? Ja taas tarvittas yks Hurja Remontti...

Puhuin siskon kanssa hetki sitten. Se väitti että olin soittanut sille sunnuntaiaamuna 6-7 aikaan, kysellyt onko se metsällä ja käkättänyt holtittomasti. Ei esimerkiksi metsässä, vaan metsällä.

Niin joo, ja todistettavasti eräs toinen porukasta oli käynyt yöllä kusemassa jatkopaikan parvekkeelle.

Syytän boolia. Ja tequilaa.

Pari vuotta sitten manasin, että Greyn anatomia on ihan hömppää ja en siitä tykkää mutta nyt mä olen siihen ihan totaalikoukussa! Toista kautta tapittelen naama kiinni ruudussa, 3. kausi pitäs saapua postiluukusta tällä viikolla. *whaat**nauru**ding**hih*

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O