päivän o_O
http://www.oikotie.fi/myytavat+asunnot/rivitalo/kartanonseutu/j%E4rvenp%E4%E4/1690669&source=vahtipalvelu
toi asuntoilmotus on pakko olla tsoukki!!
Nordea markkinoi etusviullaan asuntolainojaan ensiasunnon ostajalle.
Hämmentävää on että hakijan tiedot henkilötunnuksineen päivineen tulisi täyttää salaamattomalle sivulle. Aika jännä ratkaisu pankilta...
[q]Miinapiina, 27.10.2008 18:21:
...sit oli ollut laakereis väljyyttä. jep, halvemmalla päästiin mitä kuvittelin, ja se on päivän
[/q]
jep. lähettiin tossa perjantaina sitten reissuun ja oltiin ajettu motaria vajaa 30 kilsaa lahteen päin ku kuulu pamaus ja auto nykäs. ei muuta ku tien sivuun ja kuskin puolelta takarenkaan kohalta tuli savua tms... tuntu et rengas ois irti mut pultit oli kii, koklattiin.
auto lahteen huoltoon (mein matka vantaalta lahteen kesti kaks tuntii nelkyt minuuttii, kiva kiva), ite jatkettiin matkaa porukoiden autolla (kiitos heille, aika reiluu) ja tänään päästiin sit kotiin, yövyttiin lahdes sit viime yö. onneks saatiin auto tänään mukaan.
lopputulos: takapyörän laakeri POKS, myös jarrurumpu ja napa-akseli meni siin rytäkässä. kiitos. kuulemma vanhoja väljiä laakereit ei sais kiristellä tuolleen, vaan ne pitäis vaihtaa.
jep. tässä oottelen soittoa ekan paikan (korjausmesta) joltain työnjohtajalta, ei o kuulunut.
[q]Syder, 31.10.2008 10:35:
---
hemuz, 31.10.2008 10:20:
---
Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
Natural Skeletor, 30.10.2008 16:39:
NO! I DO NOT KNOW!
---
EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/
---
o/
---
o/
[/q]
O/
[q]Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
NO! I DO NOT KNOW!
---
EtPÄ! Käsi ylös niiltä, keille Laitinen on kännissä (ja joskus ehkä silloin tällöin selvinpäin) selittänyt paljon ja jotain käsittämätöntä asiaa! o/
[/q]
_o/
Uah, Noisia remix Prodigyn Omen -sinkulla!
Selvästi Pendulumin jalanjäljissä.
[q]J Raninen, 25.4.2009 21:57:
---
Claquesous, Eihän vodka jäädy. Ainakaan pakastimessa. Vaikka olisi kuinka kylmälle säädetty se pakastin. Taitaa olla melko kehnoa vodkaa.
---
Finlandia Lime. Kyl tää päähän nousee ihan ongelmitta, että volttejakin on. Ja puhdas pirtuhan jäätyy about -40 asteessa, joten epäilisin näin suoralta kädeltä ton 40% alc.vol:in jäätyvän jossain -17 korvilla. Saa korjata, jos paremmin tietää.
[/q]
45-prosenttisen votkan painosta 38 prosenttia on alkoholia ja jäätymispiste noin -27 astetta. Fakta.
[q]larzizi, 15.1.2009 00:33:
---
onni3mk, 14.1.2009 21:01:
Maikkarilla povattiin, että lapissa voi huomenna aamulla olla jopa 40 astetta pakkasta 0_o
---
Olin itsekin ihan mitvit O.o kun katselin lähetystä. Pakko oli äkkiä tarkistaa ettei tänne sentään ole mitään paukkupakkasia luvattu. -2 asteella onneksi mennään
[/q]
Oli pakko tehdä tutkimus ja kyllä levillä on nyt aamulla ollut -33 astetta o_O
[q]larzizi, 27.3.2009 15:59:
---
Itellä sama prosessi just käynnissä ja on kyllä hiton vaikeeta! Täysin mustista hiuksista halusin väkisin saada aivan vitivalkoiset, mutta nyt alkaa jo pikkuhiljaa näyttää hyvältä! Mut kyllä tää oikeesti on hiuksia aika tehokkaasti tuhonnut, kun on vaalentanut todella monta kertaa.
Ja just toi, että juuri on blondi, mut muuten mulla sit oli jonkun aikaa semmonen ihanan kusen keltanen tukka :D Nyt on sen verran vaalea jo kauttaaltaan, että nyt koitan saada täydellisen vaalean tukan hopeashampoon avulla, niin ei hiukset kärsi niin paljon :)
[/q]
HAAH! muitakin uhreja. Itse kans meinasin jotakin shamppoota käydä ostamassa. Nää on nyt tämmöisseet aprikoosin väriset Monta kertaa teit värinpoiston ja kauan oot nyt yrittäny työstää tota?
Eilisiltana pystyin tv-kanavia välkytellessä sujuvasti keskustelee yhtä aikaa Guantanamon vankien kohtalosta leirin sulkemisen jälkeen ja siitä, että Unelmien poikamiehessä pöydällä oli tuikkulyhtyjä jotka näytti tosi paljon Iittalan Kivi-lyhdyiltä
Epikutaanitesti! Eipä oo allergiatestejä tehtykkään mulle muutamaan vuoteen. (skidinä sit kyl sitäkin useemmin) Nyt on koko selkä sitten teipattuna Ei täs muuten mitään, mut ku nyt ei sais pariin päivään höntyillä ollenkaan ja pitäs ottaa iisisti ettei noi laput irtoo selästä tahtoo höntyillä!!
Toki treenaaminen on käytännössä myös kielletty kun ei saisi hikoilla. Ja selkää ei saa kastella nyt seuraavaan viikkoon. Suihkussa käyminen menee siis taas haastavaksi :) Hmmmmm prkl, jos sitä kuitenkin ihan kevyttä puntti treeniä täs tekis Ei jaksas olla paikallaan.. Nooooooh will see will see!
[q]MesMeRise, 3.11.2008 19:44:
---
Syder, 31.10.2008 10:35:
---
hemuz, 31.10.2008 10:20:
---
Jutu, 30.10.2008 16:45:
---
NO! I DO NOT KNOW!
---
---
o/
---
o/
---
O/
[/q]
o/
[q]Miinapiina, 3.11.2008 17:32:
---
Miinapiina, 27.10.2008 18:21:
...sit oli ollut laakereis väljyyttä. jep, halvemmalla päästiin mitä kuvittelin, ja se on päivän
---
jep. tässä oottelen soittoa ekan paikan (korjausmesta) joltain työnjohtajalta, ei o kuulunut.
[/q]
Onko soittanu jo? mitä sano???
[q]crissy, 4.11.2008 09:57:
[/q]
no eipä tietenkään... täytyy ite soittaa sinne uudelleen, ku lähen ruokikselle...
[q]Super-Kerttu, 4.11.2008 08:51:
---
Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta.
Onhan se kevät ihan kohta. Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.
---
Mä tilasin sieltä jo kahdet bikinit! Ja ehkä vähän muutakin..*blush*
[/q]
Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet *täh*
[q]Yallu, 4.11.2008 11:04:
---
Super-Kerttu, 4.11.2008 08:51:
---
Marjo, 31.10.2008 15:55:
Tää oli oikeestaan jo jokunen viikko sit, kun sähköpostiin tuli H&M:n mainos kevään muodin jonkin sortin ennakkomyynnistä ja nyt pari päivää sit tuli kevätkuvasto postiluukusta.
Onhan se kevät ihan kohta. Kai ne pyrkii myynnin maksimoimiseen.
---
---
Ja mul on talvisesongin vaattetkin vielä ostamatta.. Hitto. Pääsenköhän mukaan rytmiin, jos ostan nyt ensi syksyn vaatteet *täh*
[/q]
OMG VIIMEVUOTISET VAATTEENI OVAT NIIN LAST SEASON :(((((((((((((((((((((((((((((
[q]Miinapiina, 4.11.2008 10:55:
---
crissy, 4.11.2008 09:57:
---
no eipä tietenkään... täytyy ite soittaa sinne uudelleen, ku lähen ruokikselle...
[/q]
heittele pieniä kiviä sinne korjaamoon perkele!!
[q]crissy, 4.11.2008 11:21:
heittele pieniä kiviä sinne korjaamoon perkele!!
[/q]
alan tässä kirjottelemaan korvausvaatimuslistaa.... luulee, et mua voivat kusettaa vaikka sipsutinki sinne korkkareissa ja unkässärinä. pyh niille, prkl!!
[q]Super-Kerttu
[/q]
Mun piti olla avaamatta koko kuvasto mutta tuskin pystyn*blush*.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..