päivän o_O

Back to häröily O

Ihan järkyttävä liskodiskoyö takana.

Se mikä tästä tekee O_o arvoisen on se että mulla ei todellakaan pitänyt olla mitään aihetta moiseen liskoiluun. Onkohan täysikuu tai jotain?

[q]ezzy, 14.3.2008 15:19:
Eiks suki suki olis ollu ihan riittävä?
[/q]

No ei

Just joo... o_O

http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=71962

http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a99339/alaston+bbkaki+murkkupesassa+katso+shokkikuvat/?p=2

hyissssss O_o

MM-kisat. Miks sinne lähetetään joka vuosi näitä OP Karjalaisia ja Mikaela Ingbergejä jotka ei saa mitään aikaiseks? Luulis et näin laman aikana vois käyttää veronmaksajien rahoja paremminkin.

Facebook, gotta love it.. http://www.facebook.com/people/Nina-Urh/100000094465218

Ukrainan Talent-voittaja.

Tässä alla pieni selostus postaukseni lopussa olevasta 8 minuutin youtube-pätkästä (joka on ehdottomasti katsomisen arvoinen). Oon ihan äimänä.

This video shows the winner of " Ukraine’s Got Talent", Kseniya Simonova, 24, drawing a series of pictures on an illuminated sand table showing how ordinary people were affected by the German invasion during World War II. Her talent, which admittedly is a strange one, is mesmeric to watch.

The images, projected onto a large screen, moved many in the audience to tears and she won the top prize of about £75,000.

She begins by creating a scene showing a couple sitting holding hands on a bench under a starry sky, but then warplanes appear and the happy scene is obliterated.

It is replaced by a woman’s face crying, but then a baby arrives and the woman smiles again. Once again war returns and Miss Simonova throws the sand into chaos from which a young woman’s face appears.

She quickly becomes an old widow, her face wrinkled and sad, before the image turns into a monument to an Unknown Soldier.

This outdoor scene becomes framed by a window as if the viewer is looking out on the monument from within a house.

In the final scene, a mother and child appear inside and a man standing outside, with his hands pressed against the glass, saying goodbye.

The Great Patriotic War, as it is called in Ukraine , resulted in one in four of the population being killed with eight to 11 million deaths out of a population of 42 million.

Kseniya Simonova says:
"I find it difficult enough to create art using paper and pencils or paintbrushes, but using sand and fingers is beyond me. The art, especially when the war is used as the subject matter, even brings some audience members to tears. And there’s surely no bigger compliment."

http://www.youtube.com/watch_popup?v=vOhf3OvRXKg

[q]jjkobsson, 4.3.2010 11:42:
Hitto, että oli vaikuttava pätkä.
[/q]

jjjep, itel tuli jännästi ihan tunnelataus kun katoin tota, olin nii äimänä.

lol wtf

Lady Gaga - Bad Romance
153,601,008 views

jopa laughing baby jää kauas taakse

[q]Snaggo, 27.1.2009 15:54:
---
julia, 26.1.2009 21:51:
Minä, kaikista maailman ihmisistä, olen siivonnut viimeisen kahden viikon aikana suunnilleen joka päivä. Tänäänkin pyörin n. tunnin verran imurin ja luutun kanssa pitkin kämppää. Mikä vaivaa?!*ding*

---

Välttelet jotai muuta tärkeätä tekemistä, kuten kokeisiin lukemista. ?
Itellä kans joskus iskeny siivoushimo silloin kun on ollut jotain tekemistä mitä ei millään haluais tehdä.
[/q]

Hyvinkin totta tuo! Siivosin muuten taas tänään. Lattiat kuluu kohta puhki, kun luuttuan niitä liikaa.

[q]ezzy
No aika vitun vanha joka tapauksessa.
[/q]

Soot just sopivan nuori. ^_^

Kissani oksensi äsken lattialle melko pitkän hännän Oli aikamoinen näky.

[q]Lyylikki, 28.2.2008 09:36:
Yksi, joka kiihkeimmin osallistui keskusteluun taisi olla serbi, koska kommentit olivat tyyliin "Serbit oli siellä ensin. Mä ainakin ampuisin jokaisen, joka tulis mun maahani. Kyllä säkin suuttuisit, jos joku tulis Suomeen ja sanois, että mä otan tästä nyt tän palasen."
[/q]

Sanavalmis kaveri ois kommentoinu jotain itä-helsingistä...

Mä en kyl suoraan sanottuna voi ymmärtää tuota nillitystä VR:stä ja junien kulkemisesta. Kattokaa ulos niitä lumikinoksia ja lämpömittaria ja miettikää millä helvetillä tollasia estäis. Toki mä ymmärrän jos junat ei kulje ja niistä ei saa mitään infoo eikä vaan pääse esim töihin niin rasittaahan se, mut mun mielestä VR:n tiedotus noista harvennetuista vuoroista on ollu ihan onnistunutta kun monesti ovat jo edellisenä iltana tiedottaneet (muistaakseni).

Vantaan sanomissa tänään liikennepäällikkö Mauno Haapala:
[q]Esimerkiksi runsaan lumentulon ja pakkasten takia normaali sähkölämmitys ei ole kyennyt pitämään vaihteita toimintakunnossa. Pelkästään Helsingin ratapihalla vaihteita on 160, ja koko lähiliikenealueella yli 300.
-Vaihteita on ollut puhdistamassa jopa 120 ihmistä vuorokaudessa eli kolminkertainen määrä normaalimiehitykseen, Haapala muistuttaa.
Lumimiespartioihin ja lumen poiskuljettamiseen on haalittu omaa väkeä ja kalustoa muualta Suomesta. Apuun on palkattu viime päivinä myös vuokratyövoimaa.[/q]

Samassa juttussa myös:
[q]Viime viikolla VR joutui jo toistamiseen karsimaan junavuorojaan rankalla kädellä. Vuorokautisten junavuorojen määrää vähennettiin lähiliikenteessä lähes neljännes. Pahimmillaan junien vuorovälit venyivät ruuhka-aikoina puoleen tuntiin.
-Tämä on matkustajien kannalta ikävää. Vuorojen karsimisella halusimme varmistaa sen, että pystymme ajamaan ne vuorot, jotka lupaamme. Näin ihmisten ei tarvinnut värjötellä ulkona odottamassa junaa, jota ei tulisikaan.[/q]

Ja hei ihan oikeesi, vuoroväli on ollut jopa puoli tuntia.. Jos puolen tunnin odotus muutaman viikon ajan talvessa on liikaa niin kannattaisko hiukan yrittää hellittää tahtia?

Nojoo, noi Jonen pari linkkiä kyl pistää miettimään et miks sitten sitä porukkaa ei oteta vaikka kymmenkertaisesti mut mä luulen että siinä on kyseessä sama asia kuin minunkin alalla et vaikka niitä olis kuinka perkeleesti ni ei vaan riitä, varsinkin kun 95% ajasta (vuodesta) ne ylimääräiset olis todellakin ylimääräisiä.

Mihin mun kaikki juomat eilen katos? Kai mää sitten join ne kun kaikki sitä mulle vakuutteli.. *känni*

Tuli muutos opiskelijan ruokavalioon:

Purkki tonnikalaa vedessä (brutto 180g) 18,90 EEK

vs.

Naudan ulkofile (netto 300g) 28,50 EEK

Eipä tarvitse pohtia tulevaisuudessa kumpaa ostaa.

[q]UnityF:
oon kirjoittanu kohta sen 10000 viestii..
[/q]

omg wtf :O

[q]Sand3, 22.11.2007 09:07:
Mä kuulemma näytän ihan mieheltä takaa päin onneksi kuulemma peppu pelastaa kaiken.
[/q]

[q]hyperventilaatio, 3.10.2005 16:59:
Näin keskustassa tänään sellaisen jenkkimallisen avo-sotajeepin, armeijan vihreänä tietty. Se mikä siinä oli o_O oli se että sen turvakaaressa (tai wtf onkaan) oli kiinni konekivääri, ja perässä liehui mikäs muukaan kuin jenkkilippu. Kuskikin oli vimosen päälle nahkarotsissa ja pilottilaseissa.

Kyllä jotkut jaksavat omistautua asialleen.
[/q]

Saatto olla myös jenkkien suurlähetystön turvallisuusporukkaa.

Niillä on siellä vähän tollanen tyyli...

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O