päivän o_O

Back to häröily O

[q]Linkistä poimittu lause:
Virus tarttuu kosketustartuntana henkilöltä toiselle.[/q]

Apua

Äidit oli siis jo vuosia sitten oikeassa

Nyt tosiaan toivon ettei se ollut oikeassa kädessä

Joku tunki mulle eilen Rusheissa tikkarin housujen takataskuun ja huomasin sen vasta tänään illalla

http://www.iltalehti.fi/vantaa/200901288991577_va.shtml

"Kalapuikkopoika" iski jälleen. :D

Mä haluaisin tavata ton kaverin henkilökohtaisesti.

[q]INFIANA, 20.4.2005 13:38:
-clip-
[/q]

Ai se ei ole vielä ehtinyt kertoa vai? Minä olen sun uus äitipuoli

Joo selkeesti kyl päivän o_O et suomi voitti euroviisut.

[q]mku, 21.9.2006 14:25:
Gisele Bundchen jätti kommentin mun blogiin.. onkohan toi joku läppä vai oikee
[/q]

no siis se tapahtu internetissä eli sen on pakko olla oikeesti Gisele Bunchen!

[q]Amma, 28.1.2009 00:50:
http://kauppa.extremevideo.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=makiaboxer

Esittelyssä:
Makia mustat boxerit kondomitaskulla.

...Enpä ollu ennen törmänny. Onks nää kovinkin yleisiä?
[/q]
Öh. Haha.
Noilla näyttäisi olevan myös "Rahat takaisin" - takuu. Meinaakohan se, että jollei kondomeille tuu käyttöä, niin saa rahansa takaisin?

[q]ezzy, 31.3.2005 10:08:

Ihanaa miten ihmiset muuttuu vuosien saatossa
[/q]

No, yleensä kun vanha "ystävä" ottaa tolleen yhteyttä, ni motiivit on jotain muuta ku puhtaat. Joko se on a) tullut uskoon b) pyytää rahaa c) yrittää huijata.

Kantsii suhtautua varauksella. Aika harva selaa vanhaa puhelinluetteloa läpi ja solmii suhteita takas ihmisiin, joiden kanssa ei oo ollu pitkään aikaan väleissä.

Meidän Iines hauva meinattiin raiskata tänään jo kaksi kertaa koirapuistossa
[pieni](Juoksuaika)[/pieni]

Ei hittojen hitto, tää olis kyl enemmän "päivän :D".. mutmut..

Sain systerin jätkältä TAAS kuittailulahjan, sil on tapana joka vuos jotenki kuittailla mulle jstn..
nii tänä vuonna sit, ku oon täs nyt reilun vuoden reiveilly ja näin niin sain siltä:

Diskopallon ja vesipullon!*pepsodent*

Ei hitto et nauroin...

Eksän veljen perheeltä tuli joulutervehdys mun kännykkään meille molemmille. Ihan kiva, mutta tulipa vaan mieleen, että onko se edes kertonut sille että ollaan erottu joku 5kk sitten

No miehet. Niistä ei tosiaan ota selvää ikinä.

[q]Tyeicha, 5.8.2007 22:17:
eikö ne wavessa luota siihen et poke ei päästä alaikäisiä sisään, kun täytyi eilen vielä uudestaan käydä hakemassa ajokortti "narikasta", ennen ku suostuivat myymään mulle lonkeron.
ok, ok.. tajuan kyllä, et periaatteessa kuka vain voi terassin puolelta kävellä sisään, mut oli se silti vähän autoa, koska ikäraja vain k-18.
[/q]

juniori :P

[q]domi, 29.6.2006 23:51:
Olen herännyt joka yö tällä viikolla tarkalleen kello 05.00, enkä ole löytänyt järkevää selitystä moiseen.
Olen myös nähnyt jokaisena yönä unta Steven Hoaksista, johon järkevän selityksen löytäminen on vielä vaikeempaa.
[/q]

You've got the gay :(

Kuuntelin Spotifysta Vesa-Matti Loiria ja samalla Facebookin etusivulle oli ilmestynyt faniehdotus Vesku Loiri. o_O

[q]Takyon, 10.2.2010 18:56:

Ja hei ihan oikeesi, vuoroväli on ollut jopa puoli tuntia.. Jos puolen tunnin odotus muutaman viikon ajan talvessa on liikaa niin kannattaisko hiukan yrittää hellittää tahtia?

[/q]
Itsel ei tuo puoltuntii tunnu sinäänsä misään, mutta kyl se aamul vituttaa mennä tonne asemalle odottaa junaa, joka ei tule ollenkaan. Eikä tietenkään netissäkään vielä aamulla tietoja ole läheskään aina ollu, vaan tiedot peruutuksista tulee joskus kun on päässyt lopulta töihin. Eli tiedotus paremmin pitäisi kyllä hoitaa, niin pystyy vähän varautumaan.

[q]wiwi, 10.2.2010 17:49:
Luontevaa jatkoa VR-aiheisille postauksille. Kullin tänään steissillä (siinä odotellessani vaihteeksi junaa joka ei tullutkaan) kuinka kuuluttaja repesi kesken kuulutuksen ja joutui keskeyttämään. Kaksi kertaa. :D
[/q]

Kullittelit siellä?

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Naiseksi+pukeutunut+huoltamon+ry%C3%B6st%C3%A4j%C3%A4+tuomittiin+vankeuteen/1135251972831

"..Grönfors piilotti erään naisen avustuksella hameen sisään ainakin kahdeksan neljän litran öljykanisteria ja joitakin yhden litran öljypulloja Nesteen Muuralan-huoltamolla Espoossa."

Olen kuullut legendoja mustalaisnaisista, jotka varastavat kodinkoneita piilottamalla ne hameensa alle. Ilmeisesti kyse ei olekkaan pelkästä legendasta.

Talouselämän google-mainosbannerissa (varmaan jotenkin mulle kohdistettu) lukee että "Party Rave - Helsingin suosituimmat reivit. Jopa -70% alennuksella!"

Miulla darra. Ja ihan parasta a-ryhmääkin vielä. Outo vieras tässä kehossa - onneksi. Lähti mukaan ulkomailta. Ou nou!

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O