päivän o_O
enterorokko
[q]Amokk, 8.3.2006 00:46:
---
*Mirri*, 8.3.2006 00:38:
---
Näit näkyjä :D
[/q]
Niimmäki luulin eka mut ei siitä voi erehtyä.
[q]Verano, 8.3.2006 00:49:
Mikä baari missä!??! Tilatkaa taksi mulle sinne!! =D Martin oli niin loistava, sanat ei riitä edes kuvailee mikä fiilis siellä keikalla oli <3
[/q]
yeah...*pökr* Moltiin viel eturivis.
[q]niomic, 27.9.2008 13:43:
...Miten tommonen ihminen voi olla a) yllättynyt tuloksen suunnasta ja b) ylipäätänsä kuvitella elimistönsä voivan niin hyvin, että se ois laskennallisesti hänen oikeaa ikää nuorempi? Nainen oli 39v btw. Toivottavasti tää nyt oli joku aivan daiju erikoistapaus, koska muuten meillä on oikeasti isoja ongelmia porukan realiteettien ymmärryksen suhteen :)
[/q]
Mun kokemusten mukaan ei ole mitenkään erityinen tapaus. Ainakin Englannissa ja erityisesti ruoan suhteen jengi tuntuu olevan ihan hiton pihalla. Olin aikoinaan kielikurssilla siellä ja paikallisilla ei ollut minkäänlaista käsitystä terveellisestä ruokavaliosta. Joka päivä eväänä oli sipsejä ja kaikki ruoka oli enemmän tai vähemmän valmisruokaa - minkä suhteen valikoima on valtava. Aamuisin isäntäperheessä katettiin pöytään 6 pakettia erilaisia muroja (suklaa-, hunaja- yms.), valkoista leipää sekä levitteitä ja hilloja. Paikalliset olivat todella ihmeissään siitä, että me suomalaiset nuoret olimme 1) tietoisia ja 2) kiinnostuneita terveellisestä ravinnosta.
Viime kesän reissulla asustelin tutun luona ja siellä söin vähän paremmin. Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä. Kyllä siellä hyvin katukuvassa näkyy elämäntapojen vaikutus.
Vaikka osaa sitä suomalaisetkin. Kaupassa työskentely tarjoaa hyvän poikkileikkauksen siitä, mitä ihmiset syö. Huvittavinta on se, kun ostetaan ensin kilokaupalla lihaa ja valmisruokia ja sitten maitotuotteiden kohdalla valitaan ne vähärasvaiset. Ihan kuin se paljon auttaisi. Muutenkin on mun mielestä kummallista, että täällä vedetään helvetin paljon kolesteroli- ja verenpainelääkkeitä, mutta ei olla valmiita muuttamaan elämäntapoja yhtään. Vedetään vaan ne lääkkeet sen paskamätön päälle.
[q]onni3mk, 28.8.2007 13:05:
Edelleen mietin mihin ne NEOn Infected Mushroom bileet on kadonnu? Flaba löytyy ja IM:n kalenterissakin on bileet merkitty Suomeen 5.10.07 mut missään ei oo ees mitään keskustelua aiheesta.
[/q]
Eikai bileisiin välttis tarvita keskustelua. Tiketistä ainaki löytyy: http://www.tiketti.fi/tapahtuma/1247
Olin siinä uskossa, että meillä lomautetaan osa porukasta kesälomien jatkoksi, mutta nähtävästi sitä onkin sitten irtisanottu ainakin kaksi henkilöä, ja lisäksi joitain muita lomautettu. Pomo puhui infotilaisuuksissa vain lomautuksista, joten kivoja ylläreitä tässä just ennen lomia, kun ei tiedä enää näkeekö ketään kun takas tulee!
[q]Takyon, 6.6.2008 21:29:
Olin tänään elämäni ensimmäistä kertaa taloyhtiön kokouksessa ja heti mut tuupattiin johonki hallitukseen. Minä ymmärrä mistään mitään..
[/q]
Onnea, saat taloyhtiöstä riippuen kuunnella mummojen valittamista tai sit hienoja kirjallisia lappuja :D
nimim. itse ollut myös :D
Hävytöntä miten PASKALLA kuvanlaadulla kehtaa MTV3 lähettää lähetyksiä. Nyt tulee Idols ja kuvanlaatu on suorastaan oksettavaa pikselimössöä!
[q]Karski, 21.2.2009 10:22:
Samaan aikaan naapurissa ihmetellään
missä niiden lehti viipyy. Eli kannattaisko
soittaa HBL:lle ja kysyä asiasta.
[/q]
Ei kyllä olis eka kerta et saan naapurin postia, mut mutsin mukaan se saattais olla mun omituinen isoäiti joka sen olis mulle tilannut joka tapauksessa seuraan sun neuvoa ja soitan sen puhelun
EDIT:
Jep, se oli mun isoäiti, ystävänpäivälahjaksi oli sen sitten päättänyt mulle tilata
Ihmeen levoton olo ollut koko aamun
hippopotomonstroseskippedaliofobia
1. pitkien sanojen pelko
:DD
[q]mayah, 22.1.2009 11:34:
Ai. Oisko näin? Aika rohkea väite.
[/q]
Kyllä! keräsin rohkeuteni tähän hurjaan väitteeseen.
Siivoon ihan hiki hatussa
[q]sapeli, 11.8.2008 10:50:
Kännykkä, lompakko ja avaimet on kyl kaikki semmosia että jos ne katoaa tai jää kotiin, on ihan outo tehdä yhtään mitään - sitä on oppinut luottamaan siihen että tiettyjä asioita voi halutessaan tehdä, kuten soittaa kaverille (tai hätänumeroon), ostaa jotakin (tai käyttää julkisia), mennä kotiin...
[/q]
Joo, nytkin tuli yks asia mieleen yhelle kaverille jota ei saa netin kautta kiinni - aattelin laittaa viestiä. Nouh, en si laitakaan!
Kaiken lisäks mun töistälähtöajat on kännykässä, oisin voinu siirtää ne tiedot koneelle. En siirräkään!
Muutenkin orpo olo, ku o ni hiljasta ja mietin jos tekstais vaiks jollekin. Ääh, hankalaa. :P
Keskisellä olevat pandat ja niiden turkista erittyvä haju, joka aivastuttaa vieläkin.
[q]Miinapiina, 27.10.2008 18:21:
autossa ollut rengas irti tms, mutterit ollut kuulemma käsivoimin kii
[/q]
Asentajalla on aika heiveröiset käsivoimat ollu, jos ei oo tarpeeks kireelle pultteja saanu. o_O
...mulla on sellainen outo olo, että en halua mennä tupakalle
Aurinko.
Pirssissä se vilkun naksutus joka normaalisti kuuluu vilkkureleestä, onkin feikkinaksutus. Tänään sattui tilanne että kun oli vilkku päällä ja ajotietokone päätti antaa jonkun varoituksen jolloin sieltä kuuluu myös jokin ääni, niin vilkun naksutus loppui muutaman sekunnin ajaksi mutta vilkku silti oli toiminnassa ihan normaalisti o_O
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..