päivän o_O
[q]La Petite, 4.6.2007 13:34:
No hyi helevata sentään, taas yks hyönteinen lisää pelättäväks :(
http://www.yle.fi/uutiset/ymparisto/id61679.html
[/q]
No hyi kamala! Mä pelkään jo muutenkin perhosia ja kaikkia lentäviä hyönteisiä ja nyt on näköjään aihettakin.*pökr*
Kaverin yöllinen viesti: "Hullua, oon Onnelassa ja se on täynnä pippurikaasua ja kaikki evakuoitiin."
Että sillä lailla O.o
20.07.2007 klo. 20:07
ahahahahahahah ::::D
[q]*Stella, 19.8.2007 20:00:
Äh kun olis vielä viikko lomaa ja oon sopinu siihen yhden työvuoron ja katsoin just et portugaliin ois lennot 75 e ylihuomiselle lähdölle. Ja haluaisin kovasti lähteä surffaamaan. Tai siis enemmän kuin kovasti. Löysin tosi makean surf campinkin. Valehtelenko töihin et otan saikkua ja lähden vaiko jään tänne ja olen rehellinen. AAAAAARRRRRGGGGHHH!!!!!! Himottais niin paljon lähteä kun olis aurinkoa ja tutustuis uusiin ihmisiin ja pääsis harjoittelemaan. Päätäpäätäpäätä.
[/q]
Oo rehellinen, peru työvuoro, ja sano niille että sulle tuli mahdollisuus mitä et voi missaa. Sulla on kuitenkin periaatteessa lomaa, kyl siitä pitää saada nauttia.
VR !!!
[q]hemuz, 28.4.2008 08:43:
OMG työhaastatteluun kolmen vartin varotusajal
[/q]
tsemii!
http://klubitus.org/liitteet/109567038e886.jpg
miten ihmeessä olen voinut olla huomaamatta?! o_O
[q]Bio, 9.11.2005 23:01:
---
Amma, 9.11.2005 22:57:
Jouduin/ pystyin sanomaan ei.
Olin menossa hissillä 7. kerrokseen, mutta luulin 6. kerroksen kohdalla olevani jo 7:ssä (eli ylimmässä) ja oletin hissin pysähtyvän. Aika jännä fiilis, kun hissi jatkoikin matkaa ylöspäin, ikään kuin katon läpi. Otti vähän mahanpohjasta.
---
Mulle käy useesti tolleen, kun on ihan ajatuksissa ja sit luulee et on jo perillä. Meinaa ihan kaatua.. Outo tunne.
[/q]
Mullekin on käynyt näin. Meillä kun on tuon ykkös kerroksen ja kakkos kerroksen välissä yksi kerros missä ei voi jäädä pois ollenkaan niin siinä kohtaa aina laskee että olis jo ykkösessä.
Mun vappupallo on yhä katossa o_O
te ootte heikoilla jäillä!
2 girls 1 cup
mä en vaan tajuu
Aloitin Assemblyihin tutustumisen Boozemblyistä. Aika deeppiä, etten sanois. Kaikkiin ihme paikkoihin sitä päätyykin.
Oon töis ja kuuntelen Friskyy O_o
Oli vaa nii hassua tänään, ku olin menos päiväl kaupunkii junal ni kiinnitin täpötäydes junas yhteen tyttöön huomiota, en tiedä miks. Hirveesti mä sitä tuijottelinki, ja se tais huomata sen. No ei siin mitää. Äsken otin keskustasta junan kotiin, ni eiköhä pasilassa se sama tytsy hyppää junaan ja istu sillee et se näki mut. Molempien ilmeet oli varmaan yhtä typerät :D
Söin äskön iltapalaa, hetken kuluttua sen jälkeen tajusin että tämähän on vasta ensimmäinen kerta tänään kun syön jotain. Tosin ei kyllä ole ollut nälkäkään koko päivänä *ding*.
*vink**poks**super**kuolaa* wtf? :o
-M
[q]kimono, 3.9.2008 13:16:
-clikclak-
[/q]
komppaan epailijaa. kyllä on sellaista tekstiä, että yhtä hyvin laitetaan kyselyyn luottokortin numero, voimassaoloaika ja suojaluku
miksi poliisi ei muka tietäisi sinun passisi numeroa? on noista kyllä varmaan aika pirun tarkat rekisterit :P
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..