päivän o_O

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 4.7.2007 16:51:
---
crissy, 3.7.2007 12:06:
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Uusi+ruotsalaispuolue+haluaisi+kielt%C3%A4%C3%A4+abortin/1135228452313?ref=rss

---

voi jumalauta noiden ääliöiden kans *toktok* "Haluamme, että abortti kielletään. Kielto on keino varjella ihmiselämää". Sikiön elämää niin, entäs äidin elämä? ei mitään välii ilmeisesti.
[/q]

Nii, ja ehkä myös siitä sikiöstä tulevan lapsen elämää. Tollot :/

Mielenkiintoset mustelmat ympäri kehoa. Mä en tajuu, kai mulle si vaa ilmestyy niitä ilman mitää isompia kolhuja. Ikinä huomaa ite mitään.

[q]lostgone
Mr.Suosalo
[/q]

haa. Ehkä nyt tiedän jopa enemmän vaikka en kyllä naamaa tunnistaisi.

Mun kaikki työsukat on hukassa. Löysin ainoostaan yhdet, joissa on jumalaton reikä varpien kohal. Ja mun on pakko laittaa ne, koska mul ei oo muita sellasia sukkia, jotka mahtuis työkenkien kaa. TOSI JEES HEI

Saatiin astetta paremmat lahjat edellisestä duunista kiitoksena viime tilikaudesta. Odotin jotai askelmittaria, mutta paketissa olikin
Aalto-vati (ruostumatonta terästä)

sekä punainen, vihreä ja kirkas Kivi kynttilälyhty.

En ensin tajunnu ees kiittää, kiljahdin vaa et "Herranjestas!" O_o
No mut en valita todellakaan. Hyvälle mielelle tuli.

Mit vit?

Känny piippas äsken, ruudussa luki "1 SIM-viesti vastaanotettu"
klikkasin lue, ja numerosta 14596 tuli viesti "Päivitetty"

Täh. :D
No, kai Sonera jotai päivittelee. :D

Lol, mul kaatuillu yks järjestelmä täs ni meiä helpparil taas välähti.

Kysyi mult jostai et onko asennettu jotai ajureita ja ohjelmia (vaikka heiän pitäis tää ite nähä, ei mun) ja sanoi et se johtuu siitä et mulla saattaa olla nettiradio päällä samaan aikaa ja sitä tulis välttää.

Joo, kun vastailen täs puhelimee ni kuuntelen nettiradioo.

katellaa mitä ne vastailee mun mailii, jos löytäis vaikka oikeen vian mikä tätä vaivaa :)

Mä en oikeen ymmärrä mitä säädin tänään.

Olin menossa sis kotootani Pohjois-Haagasta Kurviin. Reittiopas antoi m-juna + bussi nro 50- yhdistelmän. Otin junan, menin pasilaan pysäkille odottamaan bussia numero 50. Katsoin aikataulua ja totesin, että ennenkuin bussini tulee (johon oli 9 min), voin ottaa toisen bussin. Kappas, parin minuutin päästä tulisi bussi 23, ja päätin ottaa sen, kun ajattelin, että se menee kurvista (bussilla 50 ois pitäny kävellä se 10 metriä enemmän).

Bussi ei ehtiny liikkua paljoaa, kun näin että bussi 50 meni vierellä. No, ihan sama, aattelin, samoihin aikoihin perillä ollaan.

Koitti sitten hetki kun olin Kallion virastotalojen kohdalla ja tajusin, että ei helevetti, eihän tää bussi ees mee Kurviin! Tein päätöksen, että jään Hakaniemessä pois ja hyppään ratikkaan tai metroon.

Tultiin Hakaniemeen, ja tajusin että kukaan ei ollut painanut stop-nappia, ja mentiin sitten senkin pysäkin ohi! Aloin tuntemaan jo oloni tyhmäksi, että mitä mä oikeen aattelin?

Loppujen lopuksi jäin Varsapuistikolla pois, hyppäsin kutoseen ja pääsin vihdoin määränpäähäni.

Tunnen oloni hieman tolloksi. Mä taidan ehkä vähä haaveilla liikaa, vois joskus miettiä niitä järkeviäkin asioita?

[q]Mio, 13.10.2007 17:15:
Mietin aivan samaa just porukoiden kans. Mitä ihmettä noita ammuskelee ku ei ees näytä miltää kirkkaalla päivänvalolla: D
[/q]

No niinpä! En si tie mikä tarkotus sillä oli. Ois ny ees odottanu sen kaks tuntia ku ois ollu jo pimeetä?

Muutenki musta tuntuu, et Hämylinnas jotenkin jokases tapahtumas jysäytellään ilotulitteita, vuodenajasta ja kellonajasta riippumatta

Ainiin, meidän kahvista on valitettu joskus että se on liian tujua. Se ei ikinä, ei tänäänkään, ole ollut liian pliisua. Silti asiakas kysyi multa että "is this tea or coffee?" johon vastasin että "that's coffee, here's hot water and Tbags are over there" ja osoitin teepusseja, mutta silti se täti vielä kysyi (ja myös haistoi mukiansa) että "are u sure?"

NO EN KU MEIÄN TEEVESI ON LÄHES MUSTAA.

No, kai se oli si tottunu juomaan jonkun toisen väristä kahvia, ja kahvin väristä teetä?

[q]Freja, 14.11.2005 19:20:

Mysteeri jatkuu edelleen. Mun piti soittaa tänää sinne jollekin kisavastaava-tyypille, että ollaanko me osallistuttu kisaan vai mikä tää läppä on. Unohin
Ja mysteeri syveni: Systeri oli tänään saanut myös samanlaisen paketin! *täh**whaat**ding*
[/q]

Mystery solved.

Tein joskus Fazerin sivuilla (systeri laittoi linkin) suklaaluonne-testin. Päävoitto oli lahjakortti Väli-Amerikkaan tms, jotain.. Noh, hassu sattuma oli, että tuotepalkinnot voitti mm. minä, äijäni ja systeri. Ny mun nimi koreilee Fazerin sivuilla, olin siis one lucky winner Ne oli vaan unohtaneet kaikista tuotepalkintolaatikoista onnitteluviestit
Osallistun kyl jatkossaki kaikkii arvontoihin mitä vaa eteen tulee

[q]Kimbou, 13.9.2008 17:42:
joku tehny sulle tenät,*vink* ottanu huikkaa ja laittanu vettä tilalle!! siks se on jäätyny.

ei vaan, kyllähän se kait jäätyy? jäätyy leijonakin. Kossu ei taida enään jäätyä kylläkää.
[/q]

Juu kyl se o mahdollista et se jäätyy, enemmän mua vaa kummastuttaa se, et se o jäätyny mun jääkaapin pakastinlokerossa. Hyvä ku siel ees marjat pysyy pakastettuina :D

[q]Avernian, 13.7.2006 20:39:
No jaa ne toki meidän kanssa, kun alotitkin.
[/q]

Niitä on taidettu jakaa jo ihan tarpeeksi muiden ihmisten kanssa, niin mä oon sentäs sellanen joka osaa pitää turpansa kiinni.

Yks juttu. Aika mielenkiintosta. Täshä melkee loksahti suu auki. Tai niinhän siinä kävikin :D

Hmmh. Sinne meni sekin, ja oli jotai iha muuta mitä luulin :D

[q]pupuTupuna, 17.12.2006 13:51:
että kuinka pitkälle tuollaisia asioita katsellaan vaan sivusta.
[/q]

Mitä itse asialle aiot tehdä?

Mun silmää särkee silleen, et tuntuu ihan ku oisin koleuttanu sen jonnekin O_o eli siis se on kosketusherkkä. Au?

[q]Fresia, 11.10.2006 21:35:
Eräs taloushistorian tenttikirja kertoo, että Suomeen tuli miesten äänioikeus 1919 ja naiset saivat äänioikeuden 1944 (ja tällöin kaikki kommunistit jäivät oikeuden ulkopuolelle)

Oon miettinyt, et oonko tajunnut englanninkielisen tekstin pirun väärin vai onko olemassa toinenkin "finland" niminen valtio... Erittäin kiinnostava kirja ja pirun hyviä pointteja mm. kehitysmaiden teollistumiskehityksestä mutta pikkasen laskee uskottavuutta toi väite Suomen äänioikeusvuosista
[/q]

öö....? kyl se nyt niin vaan taisi olla.

[q]Miraakkeli, 20.11.2007 19:29:
Eli et ole saanut numeroa, jossa oli juttu Hauhon sarjamurhaajasta?
[/q]

Uusinta numeroa silmäilin vain nopeasti, ja edellisessä numerossa puhutaan psykopaateista ja ydinjätteistä.
Missä numerossa tuosta Hauhon sarjamurhaajasta olis? O_o

:DDDDDD

tuli puhelu. Mietin et mit vit.
"Täällä ois teidän perheelle tarjolla tuota prinsessa-lehteä, että löytyykö teidän perheestä prinsessoja?"

"mä oon mun perhe ja mä oon 25. oon mä kyl prinsessa mut ei nyt oikee silleen"

:D

"ahaa kun meillä täällä tiedoissa lukee että teille on joskus tuo kyseinen lehti tullut"

:D "joo kun kaveri oli noissa hommissa joskus ni se laittoi mulle näytenumeron"

Myyjä toivotti hyvät joulut.

Tää on oikeestaan päivän :D mut hetken joutu kyl miettii et mikä "meidän perhe" :D

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O