päivän o_O
[q]ezzy, 1.11.2007 12:17:
Ehkä ne käsitetään enemmän "kotihoitotuotteiksi" eli viltin alla juodaan saikulla kuumaa finrexiniä :) Enpä mäkään niitä kanniskelis mukanani, vaan mielummin sitä jotain puranaa roudaa.
[/q]
Nyt tarkoitan lääkitystä seuraavalla lauseella: Tykkään mielummin niellä nesteitä, kuin kovia klimppejä.
[q]Amarie, 26.8.2007 12:06:
Kauhean omituinen olo, miten se muistaa mut, jos ei omia lapsiaan?
[/q]
Oma mummoni kuoli kun olin 5-vuotias, joten mulla oli sitten systerin kummitädin vanhemmat vähän kuin "varaisovanhemmat". Systerin kummitäti on äitin lapsuudenystäviä, eli varamummu oli tuntenut äitini noin 50 vuotta ennenkuin kuoli, ja iskäni noin 25 vuotta. Silti viimeisinä vuosina hän ei enää ikinä kysynyt lapseltaan, että mitä äidilleni kuuluu, vaan aina vain että mitä iskälleni kuuluu. Mua tai systeriäkään hän ei enää muistanut. Vain äitini miehen, jota hän joskus epäili äitin ja iskän seurustelun alkuaikoina, että "onkohan tuo nyt hyvä mies kun se on tollainen ja tollainen".
Vanhuus on jännä asia.
[q]La Petite, 15.7.2007 15:54:
päivän o_O on ehdottomasti se, että eilisten Unityjen jälkeen pystyin herää noin klo 11, siivottiin sit koko kämppä, oon pessy 3koneellista pyykkiä, käytiin kaupassa, äsken leivoin juustosämpylöitä, paistoin kanaa, tein fetasalaattia ja nyt on uunissa suklaa brownies
Mut siis eikö nyt pitäis olla huonona sohvalla kaameessa kapulassa
sen sijaan on olo
[/q]
Kuulostaa ihan mun krapulalta. Mulla on aina kauhee siivousvimma jos oon edellisenä iltana ollu jossain liikenteessä! En si tie mistä se johtuu
[q]crissy, 16.7.2007 18:27:
Ihan kiva et ne tollee pompotelee ja ei ajattele millaseen kuseen ne saattaa ihmisen tolla tavalla.
[/q]
Ravintola-ala *sydän*
[q]Janisa, 27.8.2008 20:22:
---
Timce, 26.8.2008 18:48:
Kuollut käärme. On muuten aika kookas. O_o
http://s122.photobucket.com/albums/o248/Reekoon/?action=view¤t=DeadSnake.flv
---
Ei saakeli! Ei noin saa tehda!!! *släp*
[/q]
Lol, sain ton linkin tänää duunipostiin - säikäytin koko toimiston kiljasullani :D
[q]sativa, 7.12.2008 20:12:
Siis voitteko te kuvitella, oon kotoisin paskakaupungista Etelä-Pohjanmaalta nimeltä Lapua. Lapualla asuu 14 000 ihmistä, ja kaupungissa on yksi yökerho. No voi j*malauta kuulin juuri, että siellä yökerhon ovella on METALLINPALJASTIMET!! Mitä v*ttua... Ihan sairasta porukkaa, oksettava meininki ja eniten inhottaa just se, että jengi on siellä niin ylpeitä kotikunnastaan ja sen maineesta
[/q]
Vituttaako ku et voi enää Lapualla käydessäs viedä mitään jänniä juttuja yökerhoon, ku jäisit metallinpaljastimessa kiinni? :(
[q]sativa, 11.12.2008 14:46:
Täs on nyt jompikumpi tai kumpikin käsittänyt väärin, mutta koko ajan oon ollut huumorilla tässä mukana.
[/q]
Aa nii siis se kotipaikan häpeäminenkin oli vaa läppä? Ja oikeesti oot ylpee siitä mistä olet kotoisin? niinkuin ne 13 999 muutakin?
[q]sativa, 11.12.2008 15:16:
Ei, häpeän sitä yhä edelleen ja tarkoitin asioita mitä sanoin, mutta kirjoitustyylini ja tietyt viestien vastineet oli ihan täysin läpällä.
[/q]
No siis mitä vittua.
Mistä helevetistä sitä si tietää et mitä sä heität läpällä ja mitä et, ku eka kirjotat jotain josta sulle vastataan ja sä kuittaat et se o läppää ja si sanotki et se ei ollu läppää vaan jotkut tietyt asiat on läppää ja ja ja..
Nyt meni jostai Lapuan korkeudelta ohi ja lujaa.
Iha läppä tää koko juttu jo.
[q]Kimbou, 13.9.2008 17:42:
---
Freja, 13.9.2008 17:19:
Tyhjäilin hieman jääkaapin pakastinlokeroa, ja bongasin minttupulloni. Sisältö oli ihan jäähileinä
Pakastinlokeron tehot ainakin hyvät :D
---
joku tehny sulle tenät,*vink* ottanu huikkaa ja laittanu vettä tilalle!! siks se on jäätyny.
ei vaan, kyllähän se kait jäätyy? jäätyy leijonakin. Kossu ei taida enään jäätyä kylläkää.
[/q]
Nyt aamulla tuli huomattua, kun niiden jäähileiden ois kaiken järjen mukaan pitäny jo olla sulaneita, et ne ei ookaan jäähileitä. Ne o vittu sokerihileitä. Eli mun minttupullon sokerit on kiteytyneet siinä pullossa. Wtf? :D
[q]Verano, 10.11.2007 13:41:
Mun kavereilla oli hammaskoruja palttiarallaa kymmenen vuotta sitten. Ehkä ne on taas päk.
[/q]
No mietin kans et jotai sellast siitä on ku mäki niitä kavereilla näin (äiti ei antanu mun laittaa). Kai ne on si taas päk.
Itse kauneus&muotimessut oli pieni pettymys, mut terveys&hyvä olo oli ihan kivasti hoidettu. Jotai hääjuttujakin siellä oli, kiertelin ja kattelin pukuja. Joku täti tuli kysyyn et oonko menos naimisiin, sanoin et "erosin just" ni se jätti mut hiljasesti rauhaan :D
[q]kottarainen, 13.11.2006 15:18: Sitten se karmivin osuus, koska en omista hygieniapassia, niin mahdollisimman nopeasti töihin päästäkseni mun pitäis paskoa purkkiin*pökr* ja toimittaa näyte labraan todisteena ettei mulla ole salmonellaa. Hyi hemmetti*poks* Joo ei ole niin iso 'hätä kädessä' etten olisi harkinnut vakavasti jättäytyä tuolta pois heti alkuunsa vähin äänin.
[/q]
Hygieniapassi on kyl sit eri kuin salmonellatodistus. Eli jos sul ei sitä oo, sun pitäisi se suorittaa.. Mut jos et siihe duunii ees mee ni hittojakos siinä sitte
Monta päivää ollu jo hieman sellanen olo, ettei oikein ikinä tiedä mikä päivä on. Unirytmit ihan sekaisin, ja kun oli aamuvuoroja, ei unta tullut paljon ollenkaan kun pelkäsi ettei sitten herääkään ajoissa..
Monta pvää sitten päivän outous oli se, kun piti vaihtaa Sauniksen liittymä reitittävästä siltavaan tms. Meillä sit oli netti kokonaan alhaalla kun siinä oli tietenkin jotain hämminkiä. Sitten tuli Saunikselt viesti joka meni jotenkin näin: "Liittymäsi ominaisuudet pysyvät ennallaan, mutta uudistus vaatii asetusmuutoksen ADSL-päätelaitteeseen. Olet saanut sähköpostitse ohjeita muutoksen tekemiseen."
WAS!? Olikse joku vitsi vai?
[size=7]No tottakai viesti jatkui vielä että "lisätietoa/ohjeita saat myös numerosta 09-42430444." mut silti. No tietenkin piti sinne soittaa ja jonotin taas 45 min ja puhuin vartin, eli mukava tunnin puhelu siitä tuli. Sähköposti ois ollu "vähä" halvempi, mut minkäs teet.[/size]
[q]typ0, 13.6.2007 12:56:
mitä myyt?
[/q]
Vaikka mitä, ja en mitään :D
[q]lostgone, 25.9.2006 21:17:
Vainoharhaisuuteni.*justjoo*
Kävin tänään tutustumassa uuteen kämppääni kun isännöitsijä toi avaimet asuntoon. Puolitoista tuntia myöhemmin mun oli pakko mennä tarkistamaan, että olihan vuokraamassani asunnossa varmasti wc-pöntto q vuokrasopimuksessa luki kph..*eiei*
Tää ei ollut taas ihan vahva esitys..*justjoo*
[/q]
[q]Jusna666, 2.11.2006 10:58:
Eilen junassa kaks jotain "uranaista" pohti ääneen missä on lohja ja lahti.. Toinen luuli et lahti on sielä missä lohja ja toisinpäin..
[/q]
Eli ainakin toinen oli oikeessa
Laittilimui en oo kyl aikoihin juonut, ja b-vitamiinei syön joka päivä.. Kai mul on sit magnesiumin puute. Tai jotain.
Ja eihä sitä tiiä jos viime viikon dokailujen seurauksena tää täs olis. Heh
Kumma juttu silti. Mut se alkaa kyl jo oleen sellasta, et totun tohon. :P
Jouduin äske tekeen iha saamarin yksinkertaisesta asiasta asiakkaalle excelin, koska asiaa oli vatvottu jo keskiviikosta.
En vaan ymmärrä miten joku ei ymmärrä hyvin yksinkertaista asiaa.
ja joo, oikeesti yksinkertaista. No, toivottavasti exceli auttaa ja saan vihdoin haluamani tiedot että voin tehdä muutoksia.
Olin menossa hakeen keittiön masiinasta teetä, kunnes yhtäkkiä huomasin, ettei sitä tee yhtään mieli. Otin kahvia O_o
Ei vittu sanon minä, ei vittu!
Hyi hemmetti mitä kaiken maailman juttuja tuleekaan selville.
[q]WiljamiDzay, 12.1.2009 08:17:
Irmal? NiinQ Kanttuvein Irma? *pökr**nauru*
[/q]
Irma = muija = naikkonen, jotain, u name it.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..