päivän o_O

Back to häröily O

On nii rättipoikki olo, etten jaksais ees istua, mut si ku meen makaamaan, ni tulee hirveen levoton olo enkä saa maattua.

Hm.

[q]Displacer, 12.10.2006 07:44:
Täällä ainakin mainostetaan mahtavasti että naisten täydet poliittiset oikeudet 100vuotta http://www.aanioikeus.fi/ ?

*ding**ding*
[/q]
no joo ihan sama en mä sillo ollu kuitenkaa syntyny :P

[size=7]Kyl varmaa jossai maassa naiset sai äänioikeuden '44. tai si Fresia on vaa lukenu väärin. who knows :D[/size]

Kun kerran sairaalassa olin, niin aattelin kysästä mua hoitaneelta lääkäriltä vähäsen noista mun rintakehäkivuista mitä mulla viime aikoina on ollut yhä enemmän. "Sun pitää kuule varata aika lääkärille." kuulosti vähän tyhmältä ku siinähän se mun edessä nökötti.

[q]Zandy, 17.10.2006 09:19:
Ei munkaan koira osaa haukkua..se vaan puhisee ja tuhisee, muttei hauku ollenkaan. (se ominaisuus kuuluu kyllä tähän tiettyyn rotuun, mutta kuitenkin)
[/q]

No mut täs ny ei taida olla rotujutuista kyse pitäs varmaa yrittää nauhottaa vähä tota ton ääntelyä.

[q]flygfisk, 22.3.2006 18:45:
---
Freja, 22.3.2006 18:14:
Sataa lunta ja paistaa aurinko samaan aikaan o_0
Ei siin mitää mut mistä pilvestä?!

---

Katolta, puusta?
[/q]

Taivaalta

[q]Sallakat, 3.8.2006 15:33:
bridezilla?
[/q]

Toi toinen kissa ei osaa miukua ollenkaan se vaan kurisee ja päästää pienen vinkauksen, kuulostaa joltain punatulkun ja lokinpoikasen sekotukselta 0_o

[q]idi, 13.6.2007 15:20:
No viime kesä oli kuivin aikoihin, varsinkin victorian osavaltiossa, ei saanut edes uimaaltaita täyttää ku vettä piti säästää.
[/q]

Sä puhut kesästä, mä talvesta.

Systeri on iha kummissaan ku mä oon innoissaan siitä, et sen mies on tulos työmatkalle tänne ja oli aatellu tulla Helsingis ja Hämeenlinnassakin käymään.

Hauska.

[q]sapeli, 4.12.2008 14:28:
Ehkä sun alitajunta keräilee sieltä aineksia jonkin asian käsittelyyn?
[/q]

Niin, en tiedä
Enkä oikeen tiiä, et miten tekis - rupeis pähkäileen asioita ja miettiin et mistä tää johtuu, vai jatkaa hyvällä fiiliksellä ja olla miettimättä ja kuunnella ilosempaa musiikkia (joka ei tosin maistu).

[q]Avernian, 5.1.2007 11:17:
Miten toi alkoi toi juttu?
[/q]

Olin ollu london pubis kaverin kaa. Taksikuski kysyi et "olikko onnelas" johon mä tokasin et "NO EN TODELLAKAAN. Mua ei sinne saa kirveelläkään" ja loppu on historiaa

[q]mayah, 19.7.2007 09:19:
---
Freja, 19.7.2007 09:18:
Mä oon 24 ja asunu 5 asunnossa ennen tätä kuudetta. O_O

---

No sä et kyllä oo kauheesti ehtiny maailmaa näkee :D
[/q]

Tai sit mä just oon nähny _maailmaa_ niin paljon, että ei oo kantsinu suomes nii paljoo muutella

[q]mayah, 22.8.2007 13:26:
Joku poikalapsi pyysi galtsussa mua opettaa sille seksiä O_o

Ei siin mitään, mut ku tää ei ollu eka tyyppi. Miltä v*tun pedofiililta mä näytän?
[/q]

Nooouuu! :DDD

Ei reps.

[q]Amokk, 2.8.2006 19:16:
Joo, säkin olet näköjään jo 23. Vanha nahka. Ikävää sanoa tää näin suoraan, mutta ei sulla varmaan ole enää edes mahdollisuuksia päästä ikinä naimisiin, ellei miestä oo jo pyydystettynä. :/
[/q]

Nii, mä oon kuule ikisinkku ja ryppyjäkin jo, OMG mitä teen, MÄ VAAN HALUN NAIMISIIN!!!

[q]sapeli, 14.11.2008 08:13:
Mie oon yks näitä ihmisiä, vaik tosin yritän joka aamu moikata työkavereita. Jotenkin se vaan tuntuu usein turhalta, merkityksettömältä small-talkilta, kun samat tyypit moikkaa joka aamu, ja kun istun avokonttorissa niin niitä moikattavia piisaa... Mulle se "moi" ei vaan merkitse mitään, täällä on muutenkin aina ihan hyvä yhteishenki, eli oikeastaan tuo palvelee lähinnä ilmoituksena että on tullut töihin.

Mulla on myös samanlaisia näkemyksiä kysymyksen "mitä kuuluu?" ja vastauksen "ihan hyvää" kanssa.
[/q]

Okei. No kai sekin si vähä riippuu. Meil o tällane pieni 20 hengen yhteisö täs (suht pienes tilas), ja osa siis töihin tullessa huikkaa hieman kovempaan ääneen että "huomenta!" jolloin siinä sit moikkaillaan takasin. Sit taas kun osa kävelee nenän eestä töihin ja kattelee seinille, tulee jotenki vaa hämärä olo, et miks toikaan ny ei moikkaillut.
En si tiiä, mä oon vaa tottunu sanoon aina samassa tilassa oleville mitä nyt ikinä onkaan vuorokauden aika, että hei, huomenta, öitä jne. Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D

[q]sapeli, 14.11.2008 08:28:
---
Freja, 14.11.2008 08:26:
Ja jos jätän moikkaamatta, se jää häirään mua pitkäks aikaa :P Siks kai si tuntuu oudolta, ku kaikki ei nää siinä sellast.. En tiiä. En vaa tajuu :D

---

Hmm, voihan olla että täällä meilläkin töissä jotain jää häiritsemään moinen... Täytyykin pitää paremmin huoli siitä että muistaa aina moikata kaikkia aamuisin. Ei tämmöistä itse tule koskaan ajatelleeksi koska mulle on oikeasti aivan sama moikataanko mulle aamuisin vai ei.
[/q]

Si sua katotaan ens viikol pitkään ku moikkailet kaikkia ku et yleensä moikkaa :D

Mua vaivaa taas jokin. Nauran mitä ihmeellisimmille asioille, mille en yleensä naura.

Esim katsoin epäonnista viherkasviani ja purskahdin nauruun. Itse kasville en nauranut, vaan n.1 sekunnissa mun päähän tuli älyttömän paljon asioita mieleen ja päädyin siis nauramaan sille, kun mulla oli vuonna 2000 malibu-likööriä hiuksissani.

[q]Foxmagon, 28.8.2007 16:17:
Aina sitä oppii jotain uutta. Telkkari on auki ja sieltä tulee yleisurheilua, sit rupes soimaan Maamme-laulu, mut palkintopallilla seisoiki virolainen setä. No, nyt sit tiiän että meillä on sama "kansallislaulu"
[/q]

mä kans sitä joskus kummastelin, tais olla lätkän MM-kisojen aikaan. Virolla se on muuten sama mutta ilman kertsiä. Aika epeleitä.
----

Mä huomasin eilen, et mun lempihousut ei enää pysy jalassa ilman vyötä o_O ne on ollu just nii ihanat ku voinu pitää niitä niin kivan rennosti, mut ny ei enää voi ku vähänkin hölkätessä rupee alkkarit näkyyn.

Ei ollu kiva huomata sitä keskel Pasilan asemaa neljän ruuhkassa.

[q]remotion, 22.8.2007 14:49:
---
ezzy, 22.8.2007 14:47:
---
remotion, 22.8.2007 14:03:
tuli otettuu kännykäl aika törkeen siistii ukkos footagee tänään

---

varmaan tosi siistii ku o kännykäl otettua :)

---

mielipiteesi on rekisteröity lokiin, muuta kerrottavaa?
Okei. salama löi mm parin kymmenen metrinpäähän kaduntoiselle puolelle ja sattui olemaan nauhoituskin käynnissä.
[/q]

Mii want evidens

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O