päivän o_O

Back to häröily O

[q]Tapsa, 10.1.2007 14:10:
ja mikäs täs oli
O_o
tai
:D

?
[/q]

Ooksä memberi? :D

Kikattelu.

[q]Steven Hoaks, 22.3.2007 08:39:
Helvetti sedu jaksaa

http://tinyurl.com/2w9xdc
[/q]

Joo-o, aiheutti myös hilpeyttä kun kaverit kertoi et mestasta tulee samanlainen ku Virgin Oil, ja sen jopa suunnittelis sama tyyppi. En si tiiä.

[q]Individual, 3.12.2007 14:19:
Missähän olotilassa tämä Iltiksen Linnan Juhla-juttu on kirjoitettu?

http://www.iltalehti.fi/linnanjuhlat/200712030114553_lj.shtml
[/q]

Jari Kupiaisel ollu näköjää vähä hankalaa :D

Kuntosalilta tuli mailia että "Tervetuloa jäseneksi" ja "arvoisa Uusi Jäsen"-teksti. Täh. No. Kunhan ei velota mitään "uuden jäsenen aloitusmaksuja" niin ei haittaa.

Koin yhen hetken jo toisen kerran. Mä en tienny et se on mahdollista näin lyhyen ajan sisään.

Mut MITÄ IHMETTÄ mun päässä on liikkunu?

:D

[q]Mark, 11.7.2007 11:38:
kytkykaupalla, tietty

-M
[/q]

No helevetti ku kyseessä ois vaa joku simppeli alle satasen nokia. Mutku ei niin ei. Pitää kai äitilt kysellä josko sillä ois ehjää kännyä tarpeettomana.

[q]Amma, 4.2.2008 13:20:
Ei tää ole mikään o_O mutta silti.

Irtisanoin tv-lupamaksun digi-aikaan siirryttäessä (puoli vuotta sitten?). Irtisanomisen jälkeen tv-maksuhallinto on jo kahdesti muistanut mua kirjeellä "Olemme vastaanottaneet ilmoituksenne television käytön lopettamisesta. Mikäli otatte television uudelleen käyttöön, asiasta tulee tehä tv-ilmoitus....."
Aikookohan YLE lähettää jatkossakin tasaisin väliajoin muistutuksen asiasta...?
[/q]

Jännä, mua ne ei oo muistanut yhtään kertaa :D Hesarista muistaa kuitenkin soitella ja pommittaa postilla kun lopetin viikonlopputilaukseni tossa vuosi sitten.

Ma taidan todellakin saada sittenkin kaikki tavarat mahtumaan kahteen laukkuun O_o

Avasin tänää töissä ison pakastimen ovea. Se jäi käteen. Kuulu vaan "klips" ja saranat napsahti poikki. kyl siin hetke joutu ihmettelee et "mit vit", si sanoin sanottua "apua", si tais tulla "oho", si "SORI!" ja si mietittiinki mihi ängetää kilokaupal pakkasia. Hm.

Toi lentoirmojen ja -jormien lakko. On si vähä punasella taulut. Luulin, et ne ny ois silti lentäny tyyliin Aasian-lennot ja Nykin. No, ei haittaa mua

[q]Viivi, 3.8.2006 15:14:
Ikisinkku joka haluaa naimisiin *reps*
[/q]

Nii

No joo, totta puhuen, ollaan ukkosen kanssa aikoja sitten sovittu että ensimmäinen lapsi pyöräytetään ennen kolmeakymmentä. Sitä ennen mun maailman mukaan mennään naimisiin. Mä halun täydelliset häät, eikä niiden suunnitteluun mene alle 2 vuotta. Puhutaan oikeesti monista vuosista jne Eli kyllä, tässä pääsee pian ihan oikeasti jo suunnittelemaan kaikenlaista

Mun näytön ees lens kukkakärpänen, mä sit katoin mihin sen lentää, en huitonu, en tehny mitää. Katoin vaa ku se lens suoraan mun teekuppiin ja siihen jäi.

MIT VIT? Kukkakärpänen halus tehä itsemurhan mun kiehuvaan teemukiin.

Mikä vitun päivä tääkin oikeesti on hei??!

Huomasin, että mun ja taksikuskin väittely alkoi olemaan verrannollinen kuolemanrangaistusta vastaan ja puolesta-puheisiin. Ja mä puhuin vaa Sedusta ja sen härväämisestä

[size=6]Pitää kai seuraavan kerran kuskilta kysyy et "sori ooksä SK-memberi ni osaan joko puhua tai olla hiljaa"[/size]

[q]domi, 3.12.2007 09:36:
Oi kyllä :D Mä oisin sen vielä tajunnut kautta rantain, jos se ois samalla pyytänyt puhelinnumeroa ja se ois ollut joku pari-kolmekymppinen myyjä, mut ei, em. kohdat ei natsannut ja joo, se katsoi vaan et onko mulla ikää :D
[/q]

Oisit sanonu et "jäi autoon" ja oisit kattonu et mitä se sanoo :D

Mä en tajuu, mite täs kämpäs on joskus voinu mahtuu asuun 2 ihmistä. Täs just siivoilen ja järkkäilen, ja samalla tuskailen kuinka mulla on ihan hemmetisti tavaraa, enkä ees tiiä, mihin mä änkisin ne kaikki et tääl näyttäis siistiltä :D

Nojoo, vikana taitaa oikeestaan vaan olla vaatekaappien vähyys. Mut silti.

Kunnon actionpäivä ollu tänään

Meille tuli niin paljon ja painavaa postia postiluukusta, et säikähdin ihan liikaa, luulin että joku murtautuu meille

Härregyyd kun tässä tein laskelmointia polttareihin, jumaleissöns sentään meneeks niihin oikeesti noin paljon rahaa!? Nooh enköhän jostain revi nekin eurot, toivottavasti!

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O