päivän o_O
Asiat, joita ihmiset ovat valmiita tekemään saadakseen sanottua viimeisen sanan
---
cut
---
Makeisvero nousi juuri...
Niin sekin vielä. <3
[q]domi, 22.8.2006 00:47:
Jossa kerrotaan veneestä: http://www.ircquotes.net/?104236
[/q]
Voijei :DDD
Yritin tässä yks päivä selittää galleriairkkaajakaverilleni mikä on botti, ja eihän siitä mitään tullut *eikä* Oli vähän tyyliin että "mikä vene ja miten se muka poistaa mut irssistä?" (=galleriasta)
Varsin usein tämän kaltaisista pikku migreeneistä nousee myrsky vesilasiin - näin siis ainakin allekirjoittaneen lähipiirissä - ja, kun tarkemmin ajattelee niin täysin aiheesta:
Tuote: 1,5l Sprite pullo
Myymälä: Valintatalo
Hinta: 3,10€ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUINKA_TYHMINÄ_ASIAKKAITA_YLIPÄÄTÄÄN_KYETÄÄN_PITÄMÄÄN?
..Se kuuluisa "jaloilla äänestäminen" sai jälleen yhden syyn lisää pitää linjansa. Sinne jäi litku odottelemaan paremmin kusetettavaa.
Surulliseksi äitynyt perisynneistä rumin: ahneus. <33
Makeisvero nousi juuri...
Yövuoro
Hong Kong. Oon matkalla kotiin. En tieda viela onko se hyva vai huono asia.
Pelasin Witcheriä. Meni hermot näyttiksen tuulettimen rahinaan ja (mm.) tästä syystä otin koneesta kiinni (virrat päällä!) ja paiskasin sen karhunhalauksella lattiaan (kone on lattiatasolla!) muutaman kerran, jonka johdosta kone sammui (ei niinkään ylläri). Koneen käynnistymisen jälkeen tuli windows virheilmoitus joka ilmoitti jotain loki-tiedoston puuttumista. WTF?! Luulin että vika oli fyysinen, mutta TEMPit poistettuani kone toimi kuin rasvattu. Tämän jälkeen kokeilin olisiko koneeni lämpötilat nousseet jonka johdosta peukaloni osui powercooleriin ja veisti sormeen soman haavan. Kone kosti takaisin. o_O
päivän haaste: löytää radionauhoitus jonka oon nauhottanu 6 vuotta sitten, tiedoston nimestä, formaatista tai sijainnista ei tietoa, ja repii siitä yks biisin id
[q]nomic, 21.6.2006 22:41:
Nykyään kun ostan itelleni juomista, en osta colaa, vaan ediä, enkä osta punasta savukeaskia, vaan sinistä/valkoista. muuteskin pyörinyt päässä, että jos sitä koittaisi taas lopettaa tupakoimisen.
mikä mua vaivaa?
[/q]
Poltat siis nykyään?
voiko olla totta?!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1617453
mistä näitä sikiää koko ajan lisää?... mun puolesta tolle vois sattuu 'haiderit'
[q]pirpeli, 7.2.2008 09:18:
---
Jone, 7.2.2008 09:17:
Päässä soi jatkuvalla loopilla
"Volga , volga, rakkaus tai kuolema
Pelkoa ja vainoa ohhohhohhohho hei!"
Normaalia erikoisempaa siitä tekee se, että en ole kuullut ko. biisiä varmaan vuosiin vaan toi katkelma alkoi rullaamaan nupissa täysin ilman mitään alkusysäystä.
Hilppasen rasittavaa.
---
APUA! :D Arvaas mitä, gallerian Poems aka Otto soitti mulle toissa iltana ja laulo alkajaisiksi ton biisin mulle puhelimessa :DDD
o_O Todellakin!
[/q]
Miks mul on sellanen hämärä fiilis, et viikko sit keskiviikkona tuli totakin biisiä hoilattua kovaan ääneen nahkahousuruokala Rymy-Eetun ikuisessa vapussa =D =D =D
Siis ilmeisesti Miehen Puolikkaat on yksi Yhdysvaltojen suosituimmista TV-sarjoista tällä hetkellä, ja Charlie Sheen sen ansiosta parhaiten palkattu TV-näyttelijä. Siis täh?
Yle Areena herjaa Husin verkosta, ettei ohjelmaa voi katsoa kuin Suomessa.
Tänään oli yksi niistä aamuista, kun pitkästä aikaa mentiin vanhalla kaavalla; nousen ylös -> oksennan
Mutta ei siinä kauheen montaa tuntia mennyt että sain lääkittyä ja lepuutettua niskan taas siihen kuntoon että pystyn liikkumaan ilman merkittävää pahoinvointia.
Vaikka vielä illalla kombinaatio TotalCombat+HathaJooga vaikutti hyvältä ajatukselta, ei siihen lisättynä huonossa asennossa istuminen, biljardi ja venyttelyn unohtaminen kai ollu ihan paras vaihtoehto, varsinkaan kun on viettänyt reilun viikon huonomman ergonomian kotitoimistolla.. Ensi viikolla viksummin
[q]IsoLL, 27.9.2008 22:31:
---
Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle?
---
Oot klubbaroinu liikaa ja se on väsyny.
[/q]
Tätä selitystä mä en suostu uskomaan.
ihan hemMETIN outo puhelu äsken
kaikkee kans. hauska.
:DDDD
Pitääki alkaa selaa mitä tääl klo yhen jälkee on tapahtunu!
[q]Stene, 19.11.2008 18:50:
---
vuokko, 18.11.2008 23:19:
voiko olla totta?!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1617453
mistä näitä sikiää koko ajan lisää?... mun puolesta tolle vois sattuu 'haiderit'
---
Toivot siis itse Halla-ahon kuolemaa, mutta samalla tuomitset Halla-ahon kommentin, joka on itse asiassa paljon lievempi kuin kuoleman toivominen toiselle.
http://halla-aho.com/scripta/kommentti_raiskauskohinaan.html
[/q]
koska holtittomasta liikennekäyttäytymisestä ja ajamisesta humaltuneena kuolemia tapahtuu joka tapauksessa, niin mieluiten oikeille ihmisille
better?
"jaa singapore ei ookaa kiinassa?"
tää ei ois läheskään niin hauskaa ellen ois just ostanu lentolippuja sinne....
tuli lievästi sanottuna vähän tyhmä olo :D
onneks on matkaseurana vähän valaistuneempi tyyppi :P
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..