päivän o_O
[q]Ober, 8.5.2007 18:58:
---
Annakins, 8.5.2007 18:57:
Jättipimppa, jonka sisään olisi voinut mennä o_O
---
ÖMMITÄ:D täst haluun kuulla lisää!!! kerro kerro kerro!!! :D
[/q]
Olin Kuvataideakatemian lopputyönäyttelyssä ja eräs tyttö oli tehnyt lopputyökseen jättipimpan, jonka sisään mahtui ihminen. Kuulemma käytännöllinen työ, jota voi käyttää myös jonkin sortin psykoterapiassa. Kuulin myös, että kyseinen objekti saattaa näkyä Helsingin kaduilla myöhemmin tänään.
En menny sisään ku se näytti niin tiukalta, ois kyl voinu olla ainutlaatuinen kokemus ;D
"Maj. Gen. Yoav Galant yesterday ordered that dozens of African refugees from Sudan and other African countries who have been held at army bases along the Egyptian border, be put on buses and handed over to the police. This morning the refugees are expected to arrive in Beer Sheva, where a police source said last night that the police will not accept them because this is a real headache which could turn into a very grave national problem.
In the past few weeks there has been a great increase in the flow of refugees crossing the border from Egypt and giving themselves up to the army. The army does not want to hold the infiltrators in custody and wishes to hand them over to a civilian agency such as the police or the GSS. But the head of the police southern district said last night that the police cannot accept these refugees, because they are infiltrators from enemy countries. We have reached a crazy, insufferable situation, in which combat soldiers whose duty is to defend the frontier, find themselves looking for Materna [baby formula] and diapers for Sudanese or Ghanaian babies, a furious senior army officer in Southern Command said yesterday. Almost every day the army sends African women and babies to Soroka Hospital in Beer Sheva for treatment, in the hope that the welfare services in the city will adopt them. A hospital source said that not infrequently refugees are stuck in the emergency room for a day or more, waiting for soldiers to come and take them back to the bases. "
No, oli siinä seuraavana sit uutinen, et Israel antaa 20 miljoona NIS (n. 3.7 meuroa) Darfurin pakolaisten auttamiseksi.
ääh, tää alkaa menee jo absurdiks:
"Officers and soldiers serving in the area reported that they had been ordered to stop all Palestinian vehicles or vehicles of Arab Israelis, and to deny anyone with a Palestinian identity card access to the Dead Sea beaches. Officers at the brigade headquarters had explained that Israelis bathing on the north shore of the Dead Sea had not been pleased with the presence of the Palestinians whom they feared might harm them.
[size=13]It should be noted that the northern Dead Sea is part of the [Palestinian] territories.[/size]
Since the opening of the bathing season large numbers of Palestinians have been coming to the northern Dead Sea shore, which is the only beach where Palestinian from the West Bank are allowed to bathe. In some cases, the officer said, violence and scuffles broke out between Palestinians and Jews."
[size=8]joojoo, tiedän, et en saatte kaikki yliannostuksen Lähi-idäst mun takii, mut tää juttu vaan sai mut hysteeriseks.[/size]
[q]domi, 10.5.2007 20:05:
---
alphamagic, 10.5.2007 20:04:
Koirapuisto - jos se on tarkotettu pienille koirille ni miks siel juoksee vinttikoiria ja rotikoita?
---
Koska niiden isojen koirien omistajat eivät välttämättä osaa lukea, tai kyky ajatella puuttuu :(
[/q]
Onks siin lähistöllä isojen koirien puistoa? Jos ei oo ni sit ne ainaki tulee sinne pienten puistoon :/
[q]Claquesous, 11.5.2007 01:39:
Naiset
[/q]
Ai jaa.
Yön unisaldo: ~1,5h vs. yritystä ~5h
Osastopäällikön "grande confuzzione" -kommentti eilisen kokouksen jälkeen kiteyttää aika hyvin tän projektin tilanteen. Mitä enemmän kaivaa, sitä enemmän löytää ja asioiden sekaisuus sen kun vain lisääntyy.
[q]larzizi, 28.6.2007 23:57:
---
mayah, 28.6.2007 23:10:
Ja kun nykyään käyn kaupassa, mua oikeestaan ärsyttää jos kysytään, että pankki vai luotto ja ajattelen aina, et kyllä mä vittu sitte sanon, jos haluan et höyläät visan puolelta.
---
Toi olisi ihanaa, jos toi oikeesti toimisi jokaisen asiakkaan kohdalla. Itsellä ainakin tulee päivittäin vastaan asiakkaita, jotka eivät puhu yhtään mitään ennen kuin kysyn, että pankki vai luotto ja sitten vastauksena tuleekin, että luotto. Aikaisemmin en pahemmin kysellyt, että kummalle laitetaan, mutta noiden tapauksien jälkeen olen alkanut kysellä jokaiselta, jolla näyttää olevan kortissa molemmat ominaisuudet.
[/q]
Mä sanon aina heti korttia ojentaessani selkeästi, että laitetaanko pankille vai luotolle, mutta 99,9% tapauksista ko. henkilön muisti on n. 3 sekunnin mittainen ja joka [size=6]s**tanan[/size] kerta multa kysytään että pankki vai luotto.
Tosin, viime aikoina oon alkanu käyttää enemmän electronia, niin ei vahingossa pääse ylittämään tilin saldoa.
[q]Kon-tiki, 15.6.2007 11:13:
Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!
[/q]
No kun just tota nenää mä tuijotin ja mun mielestä se on ihan samanlainen molemmissa kuvissa
[q]Pätkis, 15.6.2007 11:16:
---
Kon-tiki, 15.6.2007 11:13:
---
Annakins, 15.6.2007 08:52:
---
Kon-tiki, 14.6.2007 16:43:
Ja mä hölmö kun oikeasti luulin, että Angelina Jolien kasvot olisivat ihan luojaluomat
http://www.goodplasticsurgery.com/angelina_jolie.htm
[size=9]Edit: ei antanu laittaa ennen- ja jälkeen-kuvia, niin tuossa linkki kumpaankin selityksineen[/size]
---
Onko se oikeasti ollut leikkauksissa? Koska musta ainakin näytti vaan siltä, että ekassa kuvassa ei ollut paljoa meikkiä ja tokassa oli.
---
Ennen-kuvassa on jonkin verran lapsenpyöreyttä, mikä voisi selittää että hänellä on siinä vähemmän poskia näkyvissä. Mutta nenä on kyllä leikattu täysin kiistatta!
---
Se o iha samanlainen mutta tokassa kuvassa siitä on varjostettu leveyttä pois*ding*
[/q]
No niin munki mielestä, ei sitä musta oo mitenkään terävöitetty tms.
[q]-Fuzzy-, 22.6.2007 11:00:
---
plink, 22.6.2007 10:48:
---
-Fuzzy-, 22.6.2007 10:40:
Eli kaiken järjen mukaan se levitetään iholle eikö niin?? JEP!
Ohjeessa lukee isolla: "ÄLÄ HIERO TUOTETTA IHOON"
---
pitää olla tarkkana ;P
---
Voiks se oikeesti tarkottaa tota?*nauru* Mä en nää nois hirveesti mitää eroo... Levitä, hiero.. Potaadou, poteidou... Tomaadou, tomeidou*hih*
[/q]
kyl siin mun mielestä ainakin on ero. ethän sä kosteusvoidettakaan yleensä vaan levitä iholle. toi mönjä siis vaan vedetään siihen ja annetaan olla.
[q]mariq, 29.6.2007 10:59:
---
Lauruska, 29.6.2007 10:49:
Tänään bussissa 550 tuli lipuntarkastus keskellä Helsingin aluetta.
Ymmärtäisin, jos tarkastajat olis tullu juuri ylittäessä Hki-Espoo -rajan (niinkuin aiemmin on tullut), jolloin kiinni jäisivät ne, jotka matkustaa Helsingin sisäisellä Espoon puolelle. Mutta mikä järki tässä hommassa oli, kun ei dösässä voi kuitenkaan matkustaa ilman lippua, kun kuski tarkastaa ne heti sisään astuessa? Kertokaa viisaammat.
---
Mä olin yks aamu lähdössä kampista espooseen päin, ja bussiin tuli tarkastajat heti siinä lähtiessä :D:D jäivät sitten ensimmäisellä varsinaisella pysäkillä pois. Pikkusen nauratti, että tässäpä oli kovasti järkeä
[/q]
Joo luulis, että tarkastajat keskitettäis metroon, juniin ja spåriin, joissa on huomattavasti helpompi matkustaa ilman lippua. Jopa metron liityntälinjoilla on usein niin, että kuski on paikalla bussissa, niin ei niissäkään matkusteta kovin helposti ilman lippua.
[q]polly, 29.6.2007 15:20:
Eli onko mielestäsi turhaa tarkastaa lippuja koska olet niin sinisilmäinen ja uskot kaikkien maksavan matkansa
[/q]
Lusikkani jo tähän soppaan tungin, niin sanotaan nyt vielä: varmasti bussissa voi matkustaa liputta, mutta jos määrärahoja lipputarkastuksiin on X määrä, ja spårassa, junassa ja metrossa liputtamatkustaminen on käsittääkseni a) huomattavasti yleisempää ja b) huomattavasti helpompaa kuin busseissa, niin miksei keskittää niitä tarkastuksia niihin kulkuvälineisiin?
Eli siis kyse ei ollut sinisilmäisyydestä, näin ainakin itse tulkitsin Mariqin viestin.
[q]mayah, 5.7.2007 20:01:
Mun kone flippas nyt jo tokaa kertaa. Yhtäkkiä se vaan on niin ku siinä ois jääny alaspäin nappula jumiin. Teit mitä tahansa, se skrollaa aina sivun alalaitaan. Sit vaan virrat pois ja uusiks käyntiin, ni toimii taas O_o
[/q]
mul on muute duunis käyny pari kertaa tollee ku joku kirja tms on painanu space-nappulan alas.
[q]alphamagic, 5.7.2007 17:53:
Lentokoneet on lentäny tänään tosi matalalla sörkässä
Eip siin mitään kiva niitä on katella <3
[/q]
HKI-Vantaalle on yks kiitorata korjauksessa ja käyttävät eri lähetysmisreittiä. Johtunee siitä.
[q]mayah, 5.7.2007 20:27:
---
Annakins, 5.7.2007 20:27:
---
mayah, 5.7.2007 20:01:
Mun kone flippas nyt jo tokaa kertaa. Yhtäkkiä se vaan on niin ku siinä ois jääny alaspäin nappula jumiin. Teit mitä tahansa, se skrollaa aina sivun alalaitaan. Sit vaan virrat pois ja uusiks käyntiin, ni toimii taas O_o
---
mul on muute duunis käyny pari kertaa tollee ku joku kirja tms on painanu space-nappulan alas.
---
Mut ku mä en omista mitään kirjoja :D
[/q]
Niin mut entä jos sun space-nappulasa on vikaa?
[q]Mikco, 24.7.2007 08:57:
Näin livenä takaa-ajon Arkadian kadulla, jossa
poliisiauto ajoi takaa moottoripyörää.
Sen jälkeen kun se oli päässyt Mannerheimintiellä, niin moottoripyörä törmäsi pakettiautoon, joka tuli Manskun suunnalta.
Takaa-ajo loppui siihen.
Tällä on hyvä aloittaa aamu
[/q]
Mä ihmettelinkin, et miks tossa Lasipalatsin kulmilla oli kolme poliisiautoa, prätkä (joka näytti olevan ainakin päällisin puolin ihan OK) ja ambulanssi kun äsken tulin töihin. Tämä selittää asian.
[q]violet_angel, 27.7.2007 14:21:
Mä kävin kurkkaa viel vähän tarkemmin tota sivustoo ja oikeesti JÄRKYTYS!!! Ite anoreksia potilaita hoitaneena voisin jo vaikka huolestua...
[/q]
Vielä kun tohon lisää kaikki ne kirjoitusvirheet ni aah <3 vittu mikä sivusto.
[q]polly, 6.8.2007 08:26:
---
sadesola, 5.8.2007 14:57:
Teepussia ei ole toistaiseksi
löytynyt.
---
meidän kissa söi kerrran koko kengännarun.
[/q]
Meidän koira söi kerran kondomin. Seuraavat p*skat tuli ulos valmiiksi paketoituna =D
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..