päivän o_O
---
Varsin usein tämän kaltaisista pikku migreeneistä nousee myrsky vesilasiin - näin siis ainakin allekirjoittaneen lähipiirissä - ja, kun tarkemmin ajattelee niin täysin aiheesta:
Tuote: 1,5l Sprite pullo
Myymälä: Valintatalo
Hinta: 3,10€ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KUINKA_TYHMINÄ_ASIAKKAITA_YLIPÄÄTÄÄN_KYETÄÄN_PITÄMÄÄN?
..Se kuuluisa "jaloilla äänestäminen" sai jälleen yhden syyn lisää pitää linjansa. Sinne jäi litku odottelemaan paremmin kusetettavaa.
Surulliseksi äitynyt perisynneistä rumin: ahneus. <33
---
Makeisvero nousi juuri...
joo shellillä oli kans "alennuksessa" 3kpl suklaapatukoita 2e
sitten myyjältä kysyin et miten nää on muka alennuksessa nii sit myyjä oli vaa et "joo normihinta 1,20 et kyl nää alennuksessa on joo"
Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?
Oon aina ajatellut, ettei ihmisiä kiinnosta toisten ostokset kaupassa. Noh, eilen kun olin kassajonossa, laitoin ostokseni hihnalle (pekonia ja dippikastike, joka oli väärte päin hihnalla) niin mun edessä oleva nainen/tyttö mikälie käänsi sen dippikastikkeen ympäri ja katto mitä olin ostamassa. Wtf?
Ihmiset tietty tulkitsevat tuon kaltaisen (kuten uskoakseni niin monen muunkin) hyvin eri tavoin.
Jos poissuljetaan alaikäisen viaton uteliaisuus, muutoin "oudosti käyttäytyvät" tahi tarkoituksellisesti jonkinlaista jeesiä tarjoavat (jos purnukka olisi jäänyt epähuomiossa esim. hihnan päätyyn jumittamaan tms.), saisi vastaavanlainen avaamaan ainakin allekirjoittaneen sanallisen arkun kaiken kansan kuullen, varsin värikkäin ilmaisuin... tämä siis luonnollisesti jälkeen kohteliaan, mutta sitäkin hämmentyneemmän tiedustelun teon motiiveista.
Hauskoja hetkiä. 8o
Aika hauska kyllä, ei ainakaan turhia estoja ole omien mielihalujen toteuttamiselle, pinnat siitä. Voihan se olla, että sillä oli esim. joku pakkoneuroosi, mikä pakotti sen tekeen noin. Esim. joidenkin tyyppien pitää painella valokaitkaisinta tietty lukumäärä ennenkuin voi taas tehdä jotain muuta.
Tai sitten voi olla kyse siitä, että sillä oli siinä edessä hihnalla joku toinen dippikastike ja se ei ollut valinnastaan ihan varma ja olis ehkä halunnut matkia sua siinä asiassa. Itsekkin olin kerran karkkihyllyllä enkä oikein osannut päättää mitä olisin ostanut, noh siitä kävi joku tuntematon random tyyppi nappaamassa mun edestä yhden tietyn suklaa patukan, joten valitsin myös itse saman patukan ja olin hetken päästä, että wtf just hapened.
Show what others are doing
People look to others and will often do what they're doing, especially when uncertain about something. This psychological phenomenon is called social proof. People feel reassured and often make decisions based upon what other people are up to - the assumption being that they possess more knowledge or are better informed than they are. Additionally, people will do what people that they like do.
No toi on aika extremeä, mut kyl mä aika usein katson mua edellä olevan ostoksia ja välillä sieltä bongaa ihan kivojakin juttuja, mitä ei itselle ole joko tullut mieleen kokeillakaan, tai sitten jotain mitä piti ostaa mutta ei osunut silmään hyllystä.
Joskus ajatuksissani saatan tehdä jotain vastaavaa, mutta sitten jossain vaiheessa havahdun ja tajuun mitä oon tehnyt. Siitä tulee sitten sellanen kiva kiusallinen olo :D
Heräsin yöllä kahen aikoihin johonkin ihmeen kuminaan. Herättyäni tarpeeksi tajusin, että "kumina" kuului rapusta, ja se kuulosti ihan siltä kuin joku olisi hakannut nyrkillä ovia. Mitään huutoja ei kuulunut, vain tuota hakkaamista. Se tuli koko ajan lähemmäksi, ja pelkäsin että koska omaa ovea joku rupeaa hakkaamaan. Niin ei tapahtunut, ja yhtäkkiä äänet loppuivatkin ja tuli hiirenhiljaista. Pelotti.
"Maksettavan hyvityksen maksimimäärä on 10 euroa"
---
"JOS koirasi ei ole tyytyväinen, saat tuplana rahat takaisin = 200% tyytyväisyystakuu." TROLOL!
---
"Maksettavan hyvityksen maksimimäärä on 10 euroa"
Mun palkalliset vapaapäivät näköjään lasketaan työpäiviks koska saan lomaltapaluurahat jo huomenna *täh* lomaa viel siis tavallaan 2 viikkoo jälellä noiden jp-päivien ansiosta. No, ei voi valittaa
Tänään kun tulin kotiin Lahdesta ja kävelin tiellä mikä menee Alkon ohi, niin siinä sitten oli joku pariskunta menossa Alkoo. Se ukko jäi pitämään mulle ovea vaikka olin jossain viiden metrin päässä ja en todellakaan ollut menossa sinne. Siis näytänkö mä sellaselta ihmiseltä joka on menossa Alkoon jos vain sattuu kävelemään siinä tiellä?
[q]Karski, 3.5.2007 09:41:
Mikään ei oo niin ärsyttävää, kuin vetää
jotain koulutusta muuten hiljaisessa
luokassa, jossa sit kuuluu jatkuva
näppäimistön näpytys.
[/q]
Ymmärrän kyllä, mutta en sitä, että miks se mulle valittaa kun se en ollu minä joka koko ajan näpytteli.
Kaiken lisäks tyypeillä soi täällä puhelimet ja ne puhelee keskenään. Mun "koulutus <3"-kirjoittelu oli pientä niihin verrattuna. Kai mun naama si vää ärsyttää ku mä oon täs eturivis :D
[q]extramppa, 21.8.2005 14:56:
Ai voiko syylät tarttua? Ei kai...
[/q]
Kyllä voi, mun äiti opetti mulle pienenä ettei syyläkäsii saa kätellä :(
Piti nukkuu pienet nokkauenet päiväl, ja kappas, herään ja jokapuolel on pimeet ja musa pauhaa, jeah klo 21 ja ei ehi hakee kaupast holii, ja aika erikoinen olo muutenki
[q]sapeli, 8.10.2005 21:18:
Tää on nyt jo vanha juttu mut unohdin mainita täällä - yks mun kaveri ei siedä sulanutta juustoa... Mistä myös seuraa että tämä inhoaa pizzaa! Aivan ennenkuulumatonta
[/q]
hähä, mutsi pwnas mut ku olin nuorempi, en tykänny juustost leivän pääl mut rakastin (ja rakastan vielki) pizzaa..
"miten voit sit pizzaa syödä ku siin on juustoo pääl"
nojoo, 17 vuotiaana vast aloin syömää juustoo leivän pääl, cheddarii enimmäksee, ja tiettyi muita, mut jotkut juustot on kyl vielki aika hirveit!
meijän laival on antti tuisku tänään + ~700 pissist
[q]Ladydee, 25.10.2005 12:59:
Uutislehti100, 25.10.2005, sivu 16,
Tekstiviestikuvat:
Kuvaaja: ? Paikka: Helsingin Keskusta
Mitä Kuvassa?: DJ Admin Van Buuren ja fanit keskustan yökerhossa..
Ja itse kuva esitti tietysti ARmin Van Buurenia soittamassa studio 51:ssä.. Että sillälailla toimittajat taasen osasivat ja tiesivät hommansa...
[/q]
Duh, se koko läppä on lukijan lähettämä johon toimittajat ei voi pahemmin vaikuttaa..
Mut joo, repesin samalle kuvalle :DDDDD kaikki siin eturivis "iiiik almin koske mun kättää pliiiiiz" *pissistel*
mitvit..
Helsingin Sanomat-lasku: 107,50e
Tuote ja tilaus: helsingins sanomat 7-päivänen jatkuva tilaus, opiskelija
mistä tää tällanen on ilmestyny, tai kuka on edes tilannu mulle hesarin :E
ei oo luukust ainaskaa tippunu ku 2 kertaa mut ne on ollu vissii vahinkoi.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..