päivän o_O
olin unohtanu avaimet oven ulkopuolelle lukkoon :o
onneks kaveri tuli käymää nii se huomas ne <3
[q]coco, 15.4.2005 14:41:
dj mikseri ipodeille =)
[/q]
uuh, fancy shit :) helkkarin nätti
mun ghettoblaastah käynnistyy aina itestää ku en oo kotona, ja aina sama radiokanava: 100.3MHz
o_O
[q]Displacer, 9.5.2005 23:20:
---
plaque, 9.5.2005 22:59:
http://koti.mbnet.fi/kizmo/frog/
---
hahaha, vähäks hauska
[/q]
toi sopis kans "mikä ärsyttää" topicciin ärsyttävämpää metelii saa ettii
Tutkimustulos ei yllätä
Seksi kiinnostaa suomalaisia miehiä.
Seksi on suomalaismiehille erityisen tärkeää. 70 prosenttia suomalaismiehistä kertoi tutkimuksessa seksin olevan heille erittäin tai melko tärkeä. Maailmalaajuisesti miehistä on tätä mieltä noin 50 prosenttia miehistä.
lähde
Hyvät rahat taas upotettu tollaseen turhaan tutkimukseen.
[q]tiiainen, 24.7.2008 22:33:
Lähinnä kummeksutti moinen käytös kun ei meidän äippäkulta ole ennenkään sitä harrastanut.
[/q]No sitten sä et saa kasvaa niin nopee
[q]Fresia, 11.10.2006 21:35:
Eräs taloushistorian tenttikirja kertoo, että Suomeen tuli miesten äänioikeus 1919 ja naiset saivat äänioikeuden 1944 (ja tällöin kaikki kommunistit jäivät oikeuden ulkopuolelle)
Oon miettinyt, et oonko tajunnut englanninkielisen tekstin pirun väärin vai onko olemassa toinenkin "finland" niminen valtio... Erittäin kiinnostava kirja ja pirun hyviä pointteja mm. kehitysmaiden teollistumiskehityksestä mutta pikkasen laskee uskottavuutta toi väite Suomen äänioikeusvuosista
[/q]
1906 meillä sai sekä naiset että miehet äänioikeuden.
Voisiks laittaa sen tekstin tänne, ja kirjan nimen, ois hauska lukaista se :D
[q]sapeli, Katoin kyl aluks et ihan selkee vitsi, mut sit luin tarkemmin eikä noi kyl oo mitenkään selkeesti mahdottomat kriteerit.
[/q]
Mun oli pakko tarkistaa toi puhelin numero(numeronetistä). Se ainakin oikea eikä keksitty
[q]sapeli, kolme kertaa peräkkäin 2 vihreätä purkkaa
[/q]
Vihree hakeutuu sun luo
[q]lostgone, 25.9.2007 20:57:
Unelmieni monivalintavaihtoehdot hammaslääkärissä:
Sain valita, että paikataanko reiät vai revitäänkö viisaudenhampaat eka.*nyyh* Jotta voittorivin valinta olisi tarpeeksi innostavaa, niin sain myös valita, että paikataanko kaikki reiät ja revitäänkö molemmat viisaudenhampaat kerralla. Jei.*igor*
[/q]
kumman valitsit?*nauru*
kävin samaisen keskustelun eilen hammaslääkärini kanssa ja päädyin vain paikkaukseen, koska mielikuvat ala-asteella tapahtuneesta hampaan irroituksesta(milloin hammas jouduttiin hajoittamaan suuhun ennen kuin se saatiin irti ja verta tuli paljon*sars*) oli vielä turhan vahvoja. vasen alaleuka on vieläkin kipeä ja turvoksissa pelkästä tuosta paikkauksesta joten en mä tiedä voitinko mä tässä kovinkaan paljoa. samalla olisivat voineet repiä koko hampaan irti. pelkuri minä.*blush*
[q]lostgone, 25.9.2007 22:16:
---
Taika, 25.9.2007 22:07:
---
---
---
Ai tommoinenkin: nääh, joku toinen kerta vaihtoehtoki ois olemassa?*ding* No mä päädyn tämmöiseen eka kaikki reiät yhdellä kerralla ja molemmat viisauden hampaat toisella kerralla - ratkaisuun. Mä aattelin, etten mä voi olla kauhean monta päivää puhekyvyttömänä ja q se lekuriin meneminen taitaa olla se kamalin osuus, ni kannattaa hoitaa mahd monta ongelmaa kerralla.*joo*
[/q]
toi vaihtoehto tulee vasta sitten kun pahin osuus hampaiden korjauksessa on ohitse ja jäljellä enää vain "pikku vikoja"*justjoo* tätä ennen mulle ei ole annettu juuri muita vaihtoehtoja kuin "suu auki ja pysy paikallasi"*nauru*
jospa sitä jatkossa vähän ryhdistäytyisi eikä välttelisi hammaslääkäriä aina ihan viimeiseen saakka, sen verta reilusti olen nyt rahallisesti sijoittanut vuoden aikana tuohon hammaskalustooni*igor*
[q]mayah, 2.10.2007 19:37:
Aspiriinia mainostetaan telkussa idealla, et tyypit on aerobicissä, jonka jälkeen naisten pukuhuoneessa toinen valittelee et "jalkoja särkee" ja sit toinen tarjoo siihen aspririinia O_o
[/q]
Noi Aspirin-mainokset on kyllä tarttunu omiinkin ottimiin aika hanakasti. Herättää melkoisia puistatuksia myös idea työntäyteisestä päivästä, jossa "Aspirin auttaa jaksamaan" ja "Aspirin - siihen minä luotan". Mitähän seuraavaksi? "Pervitin - ja pusket vaikka läpi harmaan kiven"...
Mä en ymmärrä miehiä. Eka ne antaa ymmärtää jtn, ja sitten kun käyttäytyy sillä tavalla niitä kohtaan, miten on olettanu että ne haluaa, niin ne suuttuu jostain syystä.
Että jos ei esim. "suhde" ole vakavaa, niin voiks oikeesti muka suuttua siitä jos sanoo, että ei haluukkaan et olis edes vakavaa, ku molemmat nyt on ainaki mun ymmärryksen mukaan ollu samaa mieltä asiasta?? So very confusing o_O
[q]MiMoSa, 22.11.2007 16:11:
Tää on kyl jo eilisen mut multa kysyttiin eilen paperit sekä k20 paikkaan että k18 paikkaan!*whaat* Kyllähän se on ihan hyvä, että on hyvin säilynyt mut en mä sentäs miltään teiniltä halua näyttää!*grr**tirsk* Ja molemmat paikat on vielä sellasia missä tulee käytyä tosi useesti ja toisessa myös ollaan järkätty ahkeraan bileitä.*ding*
[/q]
Se on se uus laki. Jos näyttää alle 25v tms. niin pitää kysyä paperit.
Kun se laki tuli niin meiän joukkiolta 31v, 32v ja 25v+läski parta ja viikset kysyttiin paperit meiän lähikaupassa syynä vaimokkeen säilyneisyys. Nauratti.
vauvakuume o_0
[q]Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella
---
Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?
[/q]
Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?
[q]Zeratul, 23.1.2008 10:58:
---
Kiito, 23.1.2008 10:22:
---
Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:
Punkka räjähtää nykyään lomakkeella
---
Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?
---
Urpo. Kerro mulle mitä tekemistä punkkien räjäytyksellä on
tekemistä sodan kanssa?
---
Niomicin vastauksen lisäks tuli mieleen semmonen vaihtoehto et armeija on paikka joka tuskin toimis jos kaikki tekis miten kokee oikeeks, ehkä toi naurettavuuksiin menevä punkkien räjäytys on tapa opettaa seuraamaan esimiehen käskyjä vaik ne kuin väärältä tuntuis. Lomakkeella näpäyttäminen tuskin ketään hetkauttaa.
En tosin kannusta moiseen, tosimiehet ansaitsee kyl arvostuksensa tekemättä tommosia temppuja.
Pystynpä kollektiiviset rangastuksetki perustelee sillä et opitaan pitää huolta niistä jotka osaa hommat heikommin, kriisitilaanteessa semmoset kaverit oikeesti kuolee ekana jos ei niistä huolehdita.
[/q]
Siis tämä on mulle erittäin selvää että olisihan se
ihan naurettavaa jos jokainen toimisi oman tahtonsa
mukaan. Ei siinä saa pidettyä hommaa hanskassa.
Ja erään varusmiesjohtajan kohdalla se näkyi miten
käy kun homman annetaan luisua käsistä. En ole
missään tapauksessa tuota petaamista vastaan,
petaahan ihmiset kotonakin sänkynsä. Mutta se
pitsinnypläys sai toisinaan ihan uskomattomia piirteitä
armeijassa jolloin tosissaan meinasi kärsivällisyys loppua.
[q]Trixie,
Pomon kans ku jutellaan ni se on aina jotain pelottavaa...
[/q]
Niin.. Jos jostain on syyllisyydentunne niin kai nyt pelottaakin No ei nyt kai, kyl muakin pelottaa lipuntarkastajat vaikka on lippukin voimassa ym.. Kummallista..
Ihmettelin tänään päivällä että joku roska lens tukkaan, noukin pois ja avasin käden nähdäkseni kun hyttynen lentää pois. Myös koulukaveri näki saman hyttysen ja innoissaan telmivän kastemadon.
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..