päivän o_O

Back to häröily O

[q]lostgone, 7.3.2007 19:32:
- Mä saatoin lupautua lähtemään sokkotreffeille.*ding* Luokkatoveri oli käynyt nukkumaan ja yhtäkkiä havahtunut, että Jussi pitää naittaa. Tänään se käveli pari tuntia perässä, että sai mut alustavasti suostumaan.
[/q]

muista kertoa sitten heti treffien jälkeen kuinka meni!
asian kerrontatavalla (videopätkä, kuvasarja, kirjoitelma, nauhoite, puhelinsoitto jne.) ei niin väliä*vink*

[q]La Petite, 9.3.2007 10:44:
eilen näin maassa kolme samanlaista hiusdonitsia, eri paikoissa stadissa
- siis kuka nykyisin käyttää viel hiusdonitseja
- miten ne kaikki pysty olee samanvärisiä
- miten ne kaikki osui just mun reitille

.. ilmeisesti joku on laittanut kolme hiusdonitsia päähänsä huonosti ja kävellyt läpi keskustan niin, että ne on vuorotellen tippuneet maahan
[/q]

*lmao**lmao* voin kuvitella;"oho, joltain pudonnu hiusdonitsi....(5min päästä) Siis toinen samanlainen donitsi,oUtoa....(5min päästä)...Onks toi, ON SE!!! Kolmas samanlainen donitsi, mitä ****ttiä..(epäuskoista pyörimistä piilokameraa etsiessä.)

Mä oon tullu siihen tulokseen, et oon todella hajamielinen. Taas unohdin jotain kaupan kassalle. Hiuslakan joka mun on pitänyt ostaa jonkun aikaa. Viikko sitten unohdin kulmakarvakynän. Ja puhumattakaan niistä lukuisista tupakka-askeista jotka on jäänyt siihen hihnalle.En tietenkään koskaa ota kuittia, että voisin mennä kyselee niitä. Mä en saa kirjekuoria postiin asti vaikka oon saanut ne kirjekuoreen, aaarg! Mä en koskaan maksa laskuja ajoissa, vaikka mulla olisikin tilillä rahaa.

[q]Chatte, 15.3.2008 21:42:
Purettiin digikamera osiin ja vaihdettiin näyttö. Kasattiin takaisin ja se jopa toimii. Mutta kummallisinta on yli jäänyt ruuvi. Aika tasan tarkkaan tiedän, kuinka monta niitä otettiin irti ja lähes yhtä varma olen, että ne kaikki laitettiin myös takaisin. Eipä sinänsä väliä, kun ei näytä vaikuttavan ohjaukseen :)
[/q]
Olin joskus hetken korjaamolla duunissa ja siellä oli semmonen kippo johon ylijääneet ruuvit laitettiin :D Eli ei vakavaa.

http://www.onmarijuana.com/2007/04/03/the-great-tennessee-marijuana-cave/

*pökr*

pyydettiin tekstittaan taa pariisin suomi-instituutin lyhytelokuvafestivaaleille :D mahtaa niita siella naurattaa

http://www.animaatiokopla.fi/portfolio/elokuvat/pieniporsas/

[q]crissy, 16.4.2007 09:47:
toinen o_0..

meidän entinen kämppä jossa oltiin vuokralla niin omistajat ovat sitä myymäs..
[/q]

Saahan sitä pyytää, jos löytyy joku tyhmä joka maksaa

[q]Timce, 8.5.2007 22:09:
Huh huh...MTV3:n uutiset ja siellä oli joku asiantuntija, joka meni AIVAN lukkoon. :D Siis huh huh..Uutisankkuri kysyi siltä jotain ja tyyppi aloitti ihan luontevasti, kunnes muutaman sanan jälkeen unohti mitä oli sanomassa ja täysi hiljaisuus 5 sekuntia. Ja tämä tapahtui siis ainakin kolme kertaa. En kehdannut katsoa, oli niin murhaa. Haastattelija seivas..hiljaisuutta olis voinu kestää pitempäänkin.
[/q]

Tää talous katto kans ja voi luoja mikä olo :D:D:D:D joutu käpertyy peiton alle nauraa oikee

[q]Takyon, 6.11.2009 06:06:
Eiks tuota ketjua pysty aukomaan?
[/q]
Rautasaha on turhan epäkäytännöllinen ja hyötyyn nähden kustannukset nousisivat kohtuuttomiksi. Sanoi juutalainen puusepän isälle joulujuhlissa aikoinaan.

Tekstarilaina jonka todellinen vuosikorko on 50e lainalle 782%?? *pökr*
Kaikkeen sitä törmää nettiä surffatessa. Onko nää aikuisten oikeesti todellisia?

Aika lähteä lenkille luonnon helmaan, niin ei tarvii järkyttyä intternetissä nykyajan kusetuksista.

hehe hmm joo... en suosittele kyl minäkään...

[q]2la, 28.6.2007 16:17:
:DDD Paras vertaus ikinä!
(ai ei saa electronia? Ihan totta? Miksei muka saa? Electronhan voidaan myöntää jopa 10-vuotiaalle!)
---

Mitäköhän mahdat selittää? Luottokunta? Tiliotteella? Olenko mä nyt vaan pahemman kerran jäässä vai hä?

edit. poistettu vieraamman korvaan ilkeältä kuulostava ja muutenkin alatyylinen "vittua" :D
[/q]
Mä en käsitä sun asennetta. Olin tosiaan vaan kuullut sellaisen tapauksen jossa henkilö jolla ei ollut luottotietoja ei myöskään saanut visa electronia! Se oli minustakin outoa! Tiedän myös että yks ei saanut kotivakuutusta, kun ei ollu luottotietoja..

Electronin voi anoa 18v täyttänyt ja vanhemmat voivat antaa luvan korttiin 11-17-vuotiaalle

p.s. Sä oot näköjään ollu pahemman kerran jäässä, tai sitten sinulla on vain niin huono huomiokyky. Kyllä se luottokunta on ihan olemassa.

Mä en oo ikinä ymmärtäny, miten noi FAB femmat saa miehen ku miehen juoksentelee innoissaan kaupoilla ku pikku tytöt.*nauru* Hihiii... Mulle kans tollai mies!

[q]Lyylikki, 24.7.2007 15:33:
Moon kuvitellu, että Christel on miehen nimi.
[/q]
Ihan päivänselväähän se on, että on naisen nimi Broiskun entinen on Christel..

[q]larzizi, 26.7.2007 09:18:
Kuskin suuntavaisto sekos jossain vaiheessa kun...
[/q]
Nainen ratissa..

Hyi hyi hyi hyi stna kääk!! Meidän koirassa käveli just hirvikärpänen joka on todennäkösesti tarttunu mukaan mökiltä ja on ollu siinä jo viikon! Litistin sen ainaki 5 kertaa paperipalan alla lattiaan, ja Edelleenki sen jalat potki iha hulluna! Sit tungettiin se takkaan poltetavaks, koska se ei muuten suostunu kuolee! Sytytettii se paperi palamaan ja voittekste kuvitella, se lähti viel juoksee karkuun ruumis liiskattuna siihen paperiin!
Sit ku vihdoin nähtii ku se kärventy nii tokasin vaan et "voi raukka..!" Mutsi sano kylmän rauhallisesti: "No niin... mut se on joko se tai me!" :D Repesin ku oli viel iha tosissaa*nauru*
Mut hyi helvetti sentää. Se on ällöin mönkiäinen mitä oon ikin nähny.

Eiks me nyt sit erottukkaan?*ding*. Ja miks mul on näin hyvä fiilis tänää vaikka eilen olin aivan paskana. pää toimii mysteerisillä tavoilla

[q]Steven Hoaks, 21.8.2005 15:53:
Nyt tosiaan toivon ettei se ollut oikeassa kädessä
[/q]

*:D* kädestä dikille ja dikistä etupyllyy

Täs muistu mieleen kavereitten häröilyt eilen kapungilla.

50 sentin kolikko ja sit yks "taiko" sen kolikon toisen kaverin taskuu, jossa oli reikä, ja voitte varmaa arvata mikä siel kolikon tilal oli :D

järkyttyneitä ilmeitä tuli kuulema kaikilt mut kiva sitku joku syyläsel kädel kokeilee

Edit: taikomiset tehtiin sitte nais yleisölle jotka sai kokeilla et se tosiaan oli siel :D

ööh, kännykkä onkin koru o_O

Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..

O