päivän o_O
[q]Stene, 20.11.2008 21:04:
Eli nyt kun täällä harjoitetaan järjetöntä maahanmuuttopolitiikkaa, tulevat raiskaukset lisääntymään. Silloin olisi oikeudenmukaista, että raiskauksen kohteiksi joutuisivat ne, jotka tästä nykyisestä maahanmuuttopolitiikasta ovat vastuussa, eivätkä viattomat, kenties maahanmuuttoa vastustavat (naispuoliset) henkilöt.
Tätähän se Halla-aho yritti sanoa. Ja hänen "järjetön" tai jopa "mauton" heittonsa on muuten ihan samanlainen kuin sinunkin, eri aihe vain :)
Vaihda "liikennekäyttäytyminen" maahanmuutoksi, "ajaminen humalassa" raiskauksiksi, ja "oikeat ihmiset" niiksi, jotka haluavat tänne somaleita kaikin keinoin ottaa
[/q]
Vanha, mutta kattelin minkäslaisen ihmisen noreen sitä on päätynyt.
Eikö mielestäsi sitten olisi oikein, että maahanmuuton ongelmia aiheuttavat saisivat kärsiä teoistaan, sen sijaan että viattomat joutuvat kärsimään muiden typeryydestä?
Käsittämätöntä että se oikeudentaju jää rajavartiolaitokselle. Niin Suomesta lähteviltä turisteilta kuin arkipäivän sankareilta.
Nyt saat rauhaa.
päivän o_0
[q]MaoTse, 8.10.2006 22:50:
---
JussiS, 8.10.2006 22:32:
---
Epailija, 8.10.2006 22:09:
---
Voisitteko jatkaa tätä väittelyä privassa?
[/q]
[q]wiwi, 5.10.2006 22:46:
Yllätin tänään (taas) itseni tiirailemasta vanhempia miehiä.
Edit: Siis sillä silmällä.
[/q]
se on ihan okei. oikeesti.
[q]Lothar, 9.10.2006 09:07:
---
Mut ei mua paljon huvittais rehtinä mailan heiluttajana jos luistin käväsis maalialuuella niin joku poliisi AHL:stä vetäis nyrkillä naamariin. Vittu syytteenhän mä siitä laittaisin pahoinpitelystä yhtälailla kuin jos joku tempasis mua naamariin sählymatsissa.
---
Tätä varten molemmilla joukkueilla on ne poliisit siellä, ettei tätä tapahdu! Ei tappelijat käy kenenkään kimppuun (pois lukien Nielikäinen), jos ei toistakin kiinnosta lähteä mukaan. Tietenkin ylilyöntejä tapahtuu (vrt. McSorley tai Bertuzzi), mutta pääsääntö on, että tappelijoiden puolelta ei päällekarkauksia taitopelaajien päälle tapahdu. Poliiseilla NHL:ssä on oikeasti oma funktionsa vaikkakin tällä hetkellä jo pienenevä.
[/q]
aivan, mut ilmeisesti ollaan SadoMasossa menossa tohon poliisi meininkiin? Ei se mua auttaisi oli meillä poliisi tai ei jos mä olisin saanut aivan naurettavasta syystä tällin joltain temperamentiselta tappelupukarilta joka esim. vaikka erehtyi osoitteesta ja kuvittelee että se on matsin jälkeen kättelemällä selvitetty kun mä olen saanut pysyviä vaurioita pääkoppaan. Näitähän ylilyöntejä sisältyy NHL ja varmasti myös AHL -kausiin useita.
Tietty tossa tilanteessa se osumaa ottava näkee mahdollisen egonsa ja miehisyytensä tehtäväksi lähteä tappeluun mukaan tai niin ainakin mä tein nuorempana ja tyhmänä.
[q]wiwi, 5.8.2009 13:32:
Mua lähestyttiin eilen mielenkiintoisella tavalla bussipysäkillä.
random jäbä: - Can we have friendship?
minä: - ...excuse me?
random: - I would like to have friendship with you.
meikä: - öh...no thank you, sorry.
Smooth, sanoisin. :D
[/q]
Why not?
Aamulla auton akku delas ja töihin pääseminen oli hirveetä rumbaa, ei mua sillo vituttanu. Eikä kaiketi vieläkään, mutta kun radiosta rupes soimaan jotain ihme pimpuli plom musiikkia ja vaihteeseen alkoi tulemaan puheluita maailman hankalimmilta ihmisiltä, niin kyl sitä alkoi yht' äkkiä keittää yli.
ainut mitä keksin oli napata C-kasetti laukusta respan mankkaan, Mistress Barbaran Essential mix 1 -2002 soimaan<3 ei ärsytä enää läheskään yhtä paljon, mut on oudon kiukkunen olo, kiukkusempi mitä on ollu kahteen kuukauteen o__O
[q]sapeli, 5.1.2009 12:05:
---
noena, 5.1.2009 11:49:
ei ärsytä enää läheskään yhtä paljon, mut on oudon kiukkunen olo, kiukkusempi mitä on ollu kahteen kuukauteen o__O
---
Pienet kiukut mitkä muuten jää tyynen pinnan alle (jep, as usual I'm calm like the sea ) on ehkä kerääntyneet ja saavat nyt vauhtia tulla ulos? Hyvää se vaan tekee.
[/q]
pidin just safkiksen ja huomasin et se oliki nälkä :D mut kyllä tuo muutenki varmasti pitää paikkaansa! :P
[q]Miinapiina, 30.11.2006 15:41:
---
Miinapiina, 30.11.2006 09:13:
mun unet!!!!! argh!!!
oon taas "touhunnut" vaikka mitä viime yönä... *ding**ding*
---
ja taas päivän mittaan tuli mieleen vaikka mitä... mun unissa on taas seikkaillut miljoona ja yks tyyppii... hehe
vähän olin ulalla aamulla ku heräsin
[/q]
http://img455.imageshack.us/img455/7632/shiftyed7.gif
Aaargh.
Töissä hoidan muiden hommien lisäksi puhelinvaihdetta. Tänä aamuna tuli epämukavin puhelu ikinä. Yksi nainen soitti hieman hysteerisenä ja itkuisena, ilmoitti että hänen aviomiehensä, joka on meillä töissä, kuoli eilen. Ei sanonut mitään muuta. Pienessä shokissa pahoittelin tapahtunutta ja sanoin että välitän tiedon eteenpäin, sitten hän sulki luurin. Piti sitten mennä ja kertoa tilanne henkilöstö osastolle, että he varmentavat tiedon etc.
Tuli todella epätodellinen olo, myös hieman jäinen sen jälkeen kun olin tiedon välittänyt eteenpäin.
Ei enempää tämmöisiä puheluita kiitos, hieman ahdistavaa välittää tuommoisia viestejä eteenpäin..
[q]Vampyrella, 6.4.2007 20:44:
Ja joo, jonkun humanistin mielestä varmaan törkeetä et laittelen tänne näitä näkyviin, mut jos tollasta pelleilyä harrastaa, niin saa kyä varautua et meikä ei piä mölyjä mahassa.
[/q]
no ei kyl, sitä saa mitä tilaa :D
[q]Avernian, 7.1.2007 10:39:
---
Fuzzy, 7.1.2007 09:57:
jengi menee liian syvälle nykyää kaikis jutuis... älkää ihmiset ottako vakavasti!!
onks aina pakko olla nii korrekti*iloinen*
---
Totta kai on. Etkö tiennyt että elämä on kuolemanvakavaa?
[/q]
*pökr* *ranteetauki*
[q]Avernian, 7.1.2007 19:44:
---
Fuzzy, 7.1.2007 13:31:
*pökr* *ranteetauki*
---
Hienoa. Nyt kun olet sitten kuollut ja elämästä on selvitty, voitkin alkaa pitää hauskaa :)
[/q]
Todella! Vaikka kyllä se luonnistu iha mukavasti eläessäkin!*nauru*
Pikkuneiti oli eilen hoidossa 9tuntii ja oli kuulema ollut menevä koko sen ajan, hain neidin joskus seiskan aikoihin kotiin ja huomattiin kun käytiin iltakävelyllä että hoitotäti oli mennyt nukkumaan jo ennen ysiä... Taisi neiti olla vähän liiankin vilkas kun noin aikaisin pitää mennä nukkumaa
That´s our girl
[q]lostgone, 17.1.2007 20:09:
---
Fuzzy, 17.1.2007 20:03:
---
lostgone, 17.1.2007 19:53:
Salkkareiden Laura vaihtoi kampausta ekaa kertaa sarjan aikana.*ding**ding*
---
johan sitä ollaan 8 vuotta täs odotettukki!
---
Ja mä q luulin, että mä oon ainoa joka elää tälle hetkelle.*iloinen*
[/q]
*tirsk*NOOOT!! Melkee alust asti ihmetelly miks sen letti on aina länäs...
"Chinese Scientists Control Pigeon via Remote Control"
http://www.dailytech.com/Article.aspx?newsid=6249
[q]RiD, 24.1.2007 14:09:
http://www.deadfrog.us/index.php?act=entry&id=7932
k.
[/q]
Toi oli kyl o_O
[q]Freja, 26.1.2007 20:02:
http://www.iltalehti.fi/viihde/200701265659979_vi.shtml
Menin sanattomaksi. Ei oo vittu totta *eikä*
[/q]
yllätys?
[q]sapeli, 13.10.2009 10:47:
---
noena, 13.10.2009 09:06:
...mulla on sellainen outo olo, että en halua mennä tupakalle
---
Ootko testaamassa jotain tupakanlopettamissysteemiä?
Mulla kans ollu viimeset pari viikkoa niin nihkeetä röhimistä ja limailua että täytyy kyl oikeesti vältellä noita syöpäkääryleitä kaikin hinnoin.
[/q]
No kun sehän tässä on outoa että en edes ole! Ota ny sit selevää mitä tässäkin on ny sit meneillään :D
http://www.amazon.com/o/ASIN/B00012182G/ref=s9_asin_title_1/102-3266625-7100925
Fresh Whole Rabbit
Other products by Cloverdale
(16 customer reviews)
Price: $29.50
Availability: In Stock. Ships from and sold by Le Village.
:O
Ei tunnu löytyvän pösöstä virtajohdolle läpivientiä auton sisältä akulle Pitääköhä lähteä ihan porailemaan.. Hmm..