päivän o_O

Back to häröily O

Usein sitä ihmettelee, kuinka idiootteja ihmiset ovat ja kuinka he eivät huomaa yhtään mitään. Varsinkin töissä sen huomaa, että vaikka laittaisi kuinka isoja lappuja ohjatakseen ihmisiä, he jättävät ne täysin huomiotta.

Eilen pääsin todistamaan kyseistä tapahtumaa aitopaikalta. Semmoinen jo kypsään ikään ehtinyt nainen oli kaupassa punnitsemassa kurkkua. Vaaka oli aivan kurkkujen vieressä ja siinä vaa'assa iso keltainen lappu "EPÄKUNNOSSA". Mamma valitsi kurkun ja asetti sen vaa'alle. Sitten hän painoi kerran numeroa ja ihmetteli, että hintatarraa ei tullut. Hän painoi toisenkin kerran numeroa, kunnes viimein huomasi lapun.

Lappu oli siis keltainen ja kymmenen sentin päässä numerosta, jota hän painoi. Odottaessaan koneesta hintatarraa, jota ei tullut, hänen täytyi siirtää katseensa numerolta hintatarran tulokohtaan ja siinä samalla "EPÄKUNNOSSA" kyltin yli, mutta siltikään hän ei huomannut rikkinäisyydestä kertovaa lappua, vaan jatkoi yrittämistä.

Tuli tänään töihin kirje KRP:ltä. Meidän lähettämä 50 senttinen oli aito. Wat-aa?

No jaa. Falck kai sen sinne oli lähettänyt, mutta vähän hämmästelin, kun avasin KRP:n kirjettä, jossa oli kolikko. Löytyi sieltä sitten tietenkin myös selityspaperi. Raha oli lähetetty sinne 25.2. eli ei niilläkään hyvin mene.

Huomasin muutaman vuoden käytön jälkeen, että mun siskolta peritty mikroaaltouuni on merkiltään Samsung.

Joo-o. Kyllä mä semmosesta merkistä oon kuullu, kavereilla jopa semmosia puhelimia ja itelläkin MP3 soitin, mutta olin tosissaan luullu, että ne keskittyy tommoseen viihde- ja pienelektroniikkaan. Ei tullu pieneen mieleenkään, että ne tekee mitään kotitalouskoneita. Toki Nokiakin aloitti kumisaappailla ja autonrenkailla, ja sen jälkeen teki näyttöjä ja telkkareita, että...

[q]Chatte, 9.3.2007 17:45:
Hah, ja olitkin pahemmin kahleissa kuin olisit voinut kuvitellakkaan, kun ei "väärästä" vessasta osannut enää edes tulla ulos säikähtämättä.
[/q]

Nii-i...aika spookya, koska oon ollu tuolla töissä vasta hippasen reippaat kaksi kuukautta ja jo nyt oon tommosia tapoja onnistunut kehittelemään

[q]aislinn,
siis niinku V*ttu!!
[/q]

Ei saisi nauraa...mutta...HAHAHAHAHAA. Naurattaa niin vietävästi

Danup jugurtin kyljessä:

CONSERVER À +6 C MAXIMUM
KOEL BEBEWAREN BIJ + 6 C MAXIMUM
SÄILYTETTÄVÄ ALLE + 7 C
FÖRVARDS VID HÖGST + 8 C
OPBEVARES VED MAX + 5 C
OPPBEVARNING MAX +4 C

Siis mitä hittoa. Säilytetäänkö jugurttia eri maissa eri lämpötiloissa

[q]Peikkotyttö, 9.2.2007 03:35:
elämä,mikä outo sairaus se onkaan!!!11 oon ihan hämilläni ja hullaantunu siihen<3
[/q]

Oh...olipa kivasti sanottu. Vaikka itselläni ei mitään sen suurempaa elämään hullaantumisen tunnetta (tällä hetkellä) olekaan, niin mahanpohjassa kouraisi, kun luin nuo muutamat lauseet.

No emmänytiiä, et pitäiskö tän sitte olla tuolla päivän :) vai täällä, mut vaihdoin just ekaa kertaa ite sulakkeen. Pelkäsin ihan sikana, että nyt kuolo koittaa.

En tienny, että olisko pitäny vetää pääkatkasijasta virrat pois, mutta ei se kekä viimeks vaihto, niin ainakaan vetäny. Se sähkömies siis.

Tulin äsken koneelle ja ihmettelin, kun toisesta kajarista ei kuulunut ollenkaan musiikkia. Ajattelin, että tiedostossa itsessään on vikaa - ei ollut. Sammuttelin kajarit - edelleen toinen hiljaisena. Rämppäilin vola ja ääniasetus namiskoita - ei mitään tapahtunut.

Fiilistelin jo hetken, että joudun ostamaan jotku ältsin päheet kajarit.

Sitten tajusin vetää piuhan kokonaan irti ja panin takaisin kiinni, niin kummasti toimikin taas molemmat kajarit. Yritin myös saada uudestaan tämmöistä "vikaa" aikaiseksi, mutta eipä onnistunut.

Ihme sumuilu ollut kyllä Helsingissä viimeisten päivien aikana. Nyt ihan yhtäkkiä sakeni oikein kunnolla. Äsken näin naapuritalon seinän (~50 m) ja nyt erottaa vain tummemmat ikkunat.

KuNmAlliSta.

[q]larzizi, 29.11.2006 22:05:
*klips*
[/q]

Allaspalo on nimeltään se, kun se steariini tuolla tavoin roihahtaa. Tuikut näyttää pieniltä ja harmittomilta, mutta todellisuudessa ne on juuri tuon allaspalovaaran vuoksi lähes vaarallisimpia kynttilöitä. Normaaleissa kynttilöissä tuommoista ei pääse syntymään, kun se steariini ei kuumene siinä samalla tavalla, kuin tuikuissa. Tuikussahan se steariini ei pääse valumaan mihinkään ja sitten siinä on vielä se metalli, joka kanssa kuumenee aika tehokkaasti.

Ostin Finlaysonin pöytäliinan joku aika sitten ja olin kuvitellut ostavani ihan normaalikokoisen pöytäliinan keittiön 70 cm x 100 cm pöytään. Nyt laitoin sen liinan pöydälle ja se onkin ihan jättikokoinen, tarkastelin pakkausta tarkemmin ja siinä sanotaan, että 145 cm x 250 cm. "Vähän" laahaa helmat maata

[q]RainChild, 29.1.2007 18:55:
Tästä tuli mulle päivän pohdinta. Oon itte kans nähny mein katin jalkojen sätkivän unessaan ja et se on heränny jotenki sillee, et näyttää säikähtäneeltä/pelokkaalta. Mut näkeeköhän kissat (elukat?) unia.... Ja jos näkee, niin tajuukohan ne, että se oli unta. Jos ajattelee, et ihminen käy läpi unessa päivän aikana tapahtuneita asioita, niin olisko se sit samoin, et kissakin kävis, mut et tarkottaaks se sit sitä et kissal olis jotenki laajempi kognitiivinen taso tjsp, mitä (ainakin minä) on ajateltu... vai onko unet sit vaan jotain levon sivutuotetta... hmmh, tämmöstä ajatuksenvirran ylöskirjoittamista, hyvä jos joku tajus
[/q]

Meidän kaikki koirat on juosseet/sätkineet ja haukkuneet unissaan. Eipä kai sille muuta selitystä ole, kuin että näkevät jotakin unta. Viimeksi vähän säikähdin, kun porukoiden nykyinen koira, jonka en ole ikinä kuullut murisevan, niin murisi unissaan. Ihan sikiunessa oli ja murmutti oikein kunnolla.

Hotmailin postilaatikon koko on pompsahtanut 25 Mt:sta 250 Mt:hen. Ja mä kun vielä muistelen aikaa, kun sen koko oli 2 Mt. Ei saakutti.

[q]Enkeli, 22.2.2007 18:16:
Miksi pikkukoirat AINA vääntää ripulikakat vaalealle matolle??*täh**ding*
[/q]

Isommatkin koirat vääntää! Ja jotkut jopa oksentaa sänkyyn

[q]Lenita, 6.3.2007 12:22:
Oon melko varma, et Salattujen elämien Kari tuli meille töihin just vaihtaan lamppua. Onks se vaihtanu uraa huoltomieheks?
[/q]

Mulla meni nyt jostakin syystä täysin sekaisin Salattujen Kari ja BB:n Kaki. Saatta jollakin kierolla tavalla toki liittyä sun työpaikkaan ja mun mielikuvitukseen ja ja ja...olin ihan WTF, kun se vaihtoi lampun

[q]Chatte, 9.3.2007 10:32:
Jos käyt aina oikeanpuoleisessa, mikä ihme sinut sai menemään siihen vasemmanpuoleiseen tällä kertaa? Et siis huomannut mennessäsi vielä, että menit "väärään"?
[/q]

Meinin siihen ihan tarkoituksella (kai?), mutta siellä ollessani olin jo unohtanut, että olin mennyt siihen toiseen vessaan. Ei siinä virallisesti siis mitään väärää ole.

Alunperin halusin vain murtautua ulos tapojen kahleista.

Neljännellä Linjalla oli menossa teiden putsaus hiekasta. Siirtelivät autoja siitä koulun kohdilta sinne alemmas Linjalle. Mahtaa olla auton omistajilla muksaa, kun yrittävät seuraavan kerran lähteä liikenteeseen

Olis siellä tien päässä pysäköintikielto voimassa, mutta kun normaalisti ei ole, niin ehkä se on vähän vaikea havaita.

[q]blastic, 12.3.2007 17:46:
Päivän o_O
Päivän wtf
Päivän "ei näin"

http://irc-galleria.net/view.php?nick=eli-nalle

mories
[/q]

Hetken mietin, että mitä tossa nyt on. Oon vaan niin huumassa, kun kaverille synty vauva. Sitten näin ton iän.

Siis eihän toi itse ole esim. kerinnyt käymään riparia ja ollaan jo vauvaa kastamassa. Toivotaan, että on hyvä tukiverkostot.

[q]Anselmi, 12.3.2007 17:56:
Todellakin wtf! mun 12-vee serkkupoikakin näyttää vanhemmalta kuin toi tuore isä*eiei*
[/q]

Todennäköisesti menny jotenki niin, että tyttö päättäny luopua neitsyydestään 14 v. synttäreillä ja pamahtanu suoraan paksuksi. Kaikkea sitä näkee.

O