päivän o_O

Back to häröily O

Porukat on ostaneen mersun Tallinnasta

Nopeeta toimintaa Simppa-isi. Eihän tästä autonostopäätöksestä ole mennyt kuin kuukausi. Kyllä sitä nyt ainakin pari kuukautta olisi vielä kannattanut vetkuttaa. Nyt vaihtuu siis vm. -87 mese "uuteen" C200 vm. -03 farkkuun. Metalliväri ja kaikkee...nyt on pelit ja vehkeet.

(Minun kannalta tietenkin hieman harmi, koska jos autonvaihto olisi tapahtunut kuukauden tai kahden päästä, niin olisin voinut vänkyttää nykyisen mesen itselleni kesäautoksi. Dieselillä olisi ollut vähän halvempia kilometrejä + sun muuta. Nyt joutuu kesäautoksi ostamaan sitten jonkun puhkiruostuneen datsunin.)

[q]sativa, 18.3.2008 17:52:
Ei tämä nyt tämän päivä o_O ole, vaan oon miettinyt tätä jo pidemmän aikaa:

Missä tapaisi mukavia, omanhenkisiä ihmisiä; tyttöi tai poikii?

Meinaa paikoin olla vähän tylsää ja näin pois päin. Oon aika sosiaalinen ihminen mut oikeesti hyviin tyyppeihin on tttooodella vaikee törmätä! **justjoo*
Lapsuudenkaverit menee ties missä poikaystävineen ja itekin olen posi kyseiseltä seudulta muuttanut jo pari vuotta sitten. En ole koulussa, joten sitä kautta mahdoton tutustua ihmisiin. Seuranhakuilmotusta en laita, sillä pääasias haluisin kavereita ja osaan kuvitella vastausten laadun. Ja mihin sivuille mä ees laittaisin sen, missä käy hyvät tyypit lukemassa??
Bileissä tapaa ihmisiä juu, mutta sillon ehkä tulee enemmän keskityttyä siihen tamppaamiseen kuin seurusteluun. Baareja oon kokeillu, mut voinette kuvitella että aika heikoin tuloksin.
Puisto on ihan jees paikka kesäsin, mut mitä helvataa sitä tekis näin loskapaska-aikana?

[/q]

Hanki joku harrastus. Järjestö- ja aatteellisesta toiminnasta ainakin löytyy helposti uusia ystäviä ja ovat vielä saman henkisiä kaiken muun hyvän lisäksi. Pääkaupunkiseudulla nämä korkeakoulujen konemusiikkijärjestöt ovat ainakin suhteellisen vastaanottavaisia, vaikka ei (vielä) opiskelisikaan, sillä aktiivisia ja innostuneita ihmisiä tarvitaan aina. Tampereella on ainakin joskus toiminut joku konemusiikkijärjestö, mutta sen tilanteesta en osaa sanoa mitään juuri nyt.

Meillä on myynnissä hanskoja, Gammer...eiku perku...Gammex nimeltään.

Ja joka ikinen kerta, kun kirjoitan Gammex, kirjoitan aina ensin x:n tilalle r.

[q]Anselmi, 19.3.2008 18:39:
Härski meno ollut:/ (Otsikko hiukan harhaanjohtava)
Lähde: Kaupunkilehti Vartti

Citymaasturit lopettivat ruoan lauantaijaon Myllypurossa

---

[/q]

Me <3 Suomalainen kansanluonne

Jos joku saa jotakin ilmaiseksi jostakin, niin totta kai sen kuuluu kuulua minulle. Ja ilmaiset ruoka-avustukset kuuluu tottakai kaikille. Niinpä niin.

Miten ne kehtaa mennä hakemaan niitä avustuksia? Minulle olisi iso kynnys mennä sinne, vaikka rahaa ei oikeasti olisikaan. Saatikka sitten körötellä yleensäkään autolla avustuksia hakemaan.

Suomessa alkaa olemaan sellaisia yltäkylläisyyden sukupolvia, että suhteellisuudentaju tuntuu välillä hävinneen jonnekkin aivan tyystin. Tästä löytyy varmasti monia esimerkkejä, mutta tämä on varmasti yksi räikeimmistä.

[q]2la, 19.3.2008 12:41:
---
blastic, 19.3.2008 11:21:
Spinni ftw.

---

"Mistä löytyisi samanhenkistä porukkaa?" - "TTY:ltä" :-D

No ei kai ihan kivoja ootte.

sativa: mä voin lähteä kaljalle ilman taka-ajatuksia, perustetaan ompeluseura. :D
[/q]

Sativa: kannatan Tuulaa. Se ei pure ja sillä saattaa olla jopa jotain kavereita lisääkin

[q]violet_angel, 20.4.2008 21:21:
Tällaisen sain postiini ja oli niin hulvattoman hupaisa, että aattelin jakaa sen teiän kanssa

TÄSSÄ TEILLE STATILAISET JA MUUT KAUPUNTIEN ASUKIT, JOTKA MAALLE TURVAAN LASTENNE KANSSA MUUTATTE. MUISTAKAA, ETTÄ MAALLA SITÄ VASTA KAIKKEA NÄKEEKIN... ;-)

Aihe: Hevosnetistä poimittua (e-mailin tuomaa)
Nessaja
MegaAddikti lähetetty 16-04-2008 14:44
---
[/q]

Ainoo vaan, että Mayah ehti ensin ja toi sama juttu löytyy tuolta parin sivun päästä. Ei siin sinällään midään, mut...

[q]Mark, 21.4.2008 12:14:
Maanantaina tällä forumilla ollaan kyl viikosta toiseen hyvin intellektuelleja Esim. 10 viimestä topikkia:

[12:12] Anthony Pappa "Moments" Mix Compilation Release Tour 2008 19.4.2008 @ Helsinki
[12:11] Jka - Take Control [Hard Trance]
[12:08] Minne matkustat seuraavaksi?
[12:07] Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila
[12:06] Minkä leffan katsoit viimeksi ?
[12:06] Mitä hammastahnaa käytät sekä hammastahnoista yleensä.
[11:59] Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
[11:57] päivän :)
[11:53] Mikä ärsyttää?
[11:53] Penni ajatuksistasi

syvällistä

-M
[/q]

Esim. ton hammastahnatopikin kaivaminen jostain 2. vuoden takaa on kyllä jotain niin älytöntä, että siihen ei selitykseksi mikään maanantai edes riitä.

Joo - tunkion saisi helposti piiloon tosta "uudet" laatikosta, mutta en mä halua. Välillä tunkiokama on ihan hauskaa ja viihdyttävää, mutta jo valmiiksi kuolleena syntyneet ideat saisi myös pysyä kuolleina. Jollain muullakin forumilla olen törmännyt siihen, että käydään lukemassa sitä viimeistä sivua ennen bittiavaruutta ja bumppaillaan sieltä muuten jo unholaan jääneitä urpåiluja. Ei vaan pysty tajuun.

Tämän päivän o_0 - fiiliksen tarjosi ystävällisesti Elisa..

Kännykkälaskun suuruus oli 0,52 euroa... siis 52 senttiä

Err... mmkay.

[q]Jutu, 26.4.2008 11:13:
---
crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!
---

Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut
[/q]

Mulla meni tosi pitkä aika, että mä tajusin, että tää Timbalake ja Timberlake ei oo yksi ja sama tyyppi

Joskus joku puhu jostain Timbalakesta ja mä olin sillain, että joo joo kyllähän mä nyt sen tiiän. Hehe. No on tuo ero sitten tässä ajan kanssa valjennut. Kumpaakaan ei kyllä tarttis mennä kattoon

Rikhardinkadun kirjaston hyllyssä oli lappu:

"Sotakirjat siirretty scifin yhteyteen."

Katselin meidän koulun kirjaston sivuilta ihan huvikseni, että onko yksi "tuttu" valmistunut eli siis kirjoittanut opinnäytteen. Ihan en hänen nimeään muista, joten jouduin testaamaan hakuni rajauksia omalla opinnäytteelläni.

Ja mitäs hemmettiä, se on jollakulla lainassa *täh*

Ei sitä kyllä vältsyyn kannattaisi paljon lukea

[q]tiiplis, 24.6.2008 14:50:
Noissa koulujen kirjastoista lainatuista opinnäyte/päättötöissä ja graduissa on sikäli huono puoli että se lainaaja ei tiedä että mikä arvosana ko. työstä on tullut, toki niistä vähän tarkemmin katsomalla näkee onko se nyt ihan skeidaa vaiko ei...
[/q]

No meillä niissä kyllä on se ihan sama arviointi, kuin mikä tulee tekijälle itselleen. Hassua, että käytännöt noin vaihtelevat.

Katselen tässä taas vähän noita työpaikkailmoituksia. Hei c'moon nyt niitten "tarjoustenne" kanssa.

Tarjoamme:
-liukuva työaika klo 7-16 välillä.

jepkjep

[q]Annakins, 16.7.2008 13:57:
---
domi, 16.7.2008 10:00:
---
Annakins, 16.7.2008 09:51:
---
Lyylikki, 16.7.2008 09:31:
Länsimetrosta on julkaistu kansalliset hankintailmoitukset HILMAssa.

Muoks: olin liian nopee. Noihan on siis ennakkoilmoitukset.

---

Ah HILMA, paras ystäväni! :D Onneks ei oo hetkeen tarvinnu kikkailla hilmalla.

---

Voi vitun HILMA...:D Aina kun ton sivuston avaa, tulee mieleen et miksi yksinkertaisista asioista pitää tehdä vaikeita...

---

niinPÄ
[/q]

No mut hei. On se nyt parempi kuitenkin kun Credita.

[q]REivaaja, 23.6.2008 12:29:
Se tarkottaa sitä että voit tehdä työtä 'pankkiin' tai 'pankista' Esim. ½timmaa ylitöitä 4xviikos ja 2timmaa aikasemmin perjantaina kotiin. Ihan hyvä systeemi.
[/q]

I really really know what that means!

Tarkoitin tuolla sitä, että ei kai se sentään ole kenellekkään peruste, jolla työpaikka valitaan? Erilaiset liukumat alkavat olla nykyään enemmänkin sääntö, kuin poikkeus. Itselläni ainakin on ollut kaikissa "toimistotöissä" mahdollisuus joustaavan työaikaan ja äkkiseltään googlesta löysin, että "Joustavien työaikojen piiriin kuuluu Suomessa noin 80 % palkansaajista."

Lisäksi "liukuma klo 7-16" ei ole vielä liukumaksi mikään erikoinen.

T: Neiti 7.30-18

[q]Kolera, 21.8.2008 08:06:
mikäs espanialaisissa? muutaku mahollinen maalivahdin aika jatkuva molotus puolustustilanteessa. Muista ees mitä se mun mielestä hoilotti koko ajan =P niija sotamaalaukset <3
entäs saksalaisis?
[/q]

Pelataanko sitä haavipalloa siellä teillä tahdessa ihan oikeesti? Siis pelaako Suomestakin joku?

Vähän ihmettelin, kun Irlannista tullessani oli lentokone täynnä toinen toistaan atleettisempia ja hyvännäköisempiä urheilupojuja, ja lentoemot oli aivan pähkinöinä. Huomasin sitten, että pojilla oli kaikilla lacrosse kassit ja niitä oli vastassa joku mimmi, joka kantoi kylttiä "Lacrosse EM-Lahti 2008".

Jotenkin en ollut tullut ajatelleeksi, että haavipalloa Suomessakin harrastetaan.

(Toisaalta paras minäkin puhumaan, kun kaapista löytyy useampi kanoottipoolon SM-mitali *hih*)

[q]Freja, 27.9.2008 16:13:
Mul o ollu jo jotai 3 pvää elohiiri oikees silmäs. Miks se ei vois jo vipeltää muualle?
[/q]

Oot klubbaroinu liikaa ja se on väsyny.

[q]Lost-Soul, 21.8.2008 10:39:
Kanoottipoolon??
[/q]

Kanoottiliiton sivuilta:

[q]Kanoottipoolo on vauhdikas joukkuepeli, jota pelataan viisihenkisin joukkuein kesällä avovedessä ja talvella uimahallissa. Poolossa tarvitaan hyvää kanootinhallintataitoa ja rautaista peruskuntoa. Joukkueet pelaavat ketterillä kolmimetrisillä kajakeilla ja pyrkivät saamaan pallon maaliin, joka on kahden metrin korkeudella vedenpinnasta.

Kentällä on yhtä aikaa kymmenen pelaajaa. Joukkueessa on maalivahti, kaksi hyökkääjää ja kaksi puolustajaa. Vauhdin ylläpitämiseksi on mukana korkeintaan kolme vaihtopelaajaa, joita voi vaihtaa pelin kuluessa. Ottelussa on kaksi kymmenen minuutin erää. Palloa syötetään käsin heittämällä tai melalla vippaamalla. Palloa kuljettavan pelaajan saa taklata kumoon, joten eskimopyörähdys on lajin perustaito.

Kanoottipoolossa nähdään tiukkoja kaksinkamppailu tilanteita. Jotta pahoilta loukkaantumisilta vältytään on jokaisella pelaajalla oltava kasvosuojallinen kypärä ja iskuilta suojaavat liivit.[/q]

Meille tuli duuniin "nigerialaiskirje" faksilla

Nyt vaan irtisanoutumislappua rustaamaan, koska mä saan 25 % osuuden 18 miljoonasta dollarista. JEE!!! Onneksi mä löysin tän ekana. Paitsi että muuten. Dollarin kurssihan on ihan paska. En taida ryhtyä - sittenkään...

Mun maha o.O
Kolmatta viikkoa kipeenä
Nyt sitten on vessa tullu hyvinkin tutuks.
Katellaan nyt vielä jonkin aikaa, kivut mä kestän,mut toi vessa ei ole kovinkaan viihtyisä paikka asua.

O