päivän o_O
[q]wiwi, 10.10.2008 09:21:
Oho. Onks sulla siinä boksissa joku lisätoiminto, että se näyttää katsomisen arvoista ohjelmaa?
[/q]
Tässä vaiheessa ku oon ollu vuoden pimennossa niin kaikki maistuu
[q]sapeli, 13.10.2008 13:46:
PS: onko ihmisillä hyviä/huonoja kokemuksia eri malariaestolääkityksistä? Niitä on näköjään muutamaa erilaista ja moni on ilmoittanut ainakin joistain aika inhottaviakin sivuvaikutuksia - olisi ikävä viettää lomareissu nähden pelkkiä painajaisia tai koko ajan huipaten, mutta vielä inhottavampi olisi kuolla malariaan.
[/q]
Ite käytin keväällä Afrikassa vieraillesani Malaronea, eikä mulla ole siitä mitään muuta huonoa sanottavaa kun hinta.*nauru* Käsittääkseni se aiheuttaa kaikista vähiten sivuvaikutuksia (tietty siinäkin oli mahdollisia sivuvaikutuksia lueteltu pitkä lista, mut kait ne on aika harvinaisia), mut hintakin on sitten sen mukainen. Ite ei kyl tarvinnut kauaa pohtia, otanko halvemmat vai kalliimmat lääkkeet, loma olis ollut pilalla, jos aika olis mennyt pahoinvoidessa hotellihuoneessa.*hymy*
[q]hemuz, 10.10.2008 12:39:
Puuro ei palanut pohjaan!
Uskomaton saavutus tolta ikean kattilalta
[/q]
kattila keittää puurot ja aseet tappaa ihmisii!
Yläkerrasta kuulu v*tullinen rymäys, ja nyt huomasin että mun katossa on halkeema! O_o
Ei sit muuta kun heti huomenna isännöitsijälle puhelua.. Uskaltaakohan täällä nukkua? :D
[q]sapeli, 7.1.2009 08:59:
Kun tulin töihin niin bussipysäkin vieressä oli punainen nojatuoli. Siis tää bussipysäkki ei ole kovin lähellä mitään asutusta eli tuskin se "roskikseen" oli viety - ehkä se on pudonnut jostain muuttokuormasta?
[/q]
Tästä tuli mieleen ku ajelin joku aika sitte poliisisetien takana Hartwallin ohi.. Vilkut päälle ja poliisi pysähty keskelle tietä. Joku oli tiputtanu varmaan kuormastaan paksun parisängyn jousipatjan keskelle ajoväylää
matikan tentis oli 10 tehtävää, joiden tekemiseen kuluu vähintään 6h aikaa, mut koe aikaa oli vaan 3h. noh, 6 kerkesin tekeen..
[q]Takyon, 14.12.2008 14:25:
Mä eilen huomasin että mä en ole koskaan käyny Tikkurilan pinkussa, vaikka oon asunu tässä lähistöllä kohta 2,5 vuotta. Noh, eilen tuli sitten sekin koettua.. Ei tarvii mennä uudestaan :D
Joku aika pelottavan oloinen teini yritti saada mua vielä tanssimaankin :P
[/q]
muah, siihen on syy miks siel ei käydä :D
Tulee silloin tällöin aina katsottua nettistatistiikkaa omalta sivustolta.
Toiseksi kovimmaksi lataaja-maaksi oli noussut Kiina tämän kuun aikana, nyt kolmanneksi tippuneen Yhdysvaltojen ohi.
Mm. tälläisestä sivustosta http://202.108.23.172/index.html on vierailtu kokoajan enenevässä määrin. kyseessä jonkun sortin kiinalainen mp3 keskittymä.
Päivän o_O todellakin.
Samalla tuli googlattua muutamalla avainsanalla ja avattua silmiä.
Kävin fiksaamasssa yhden sukulaisen koneen. Niillä oli taloyhtiön yhteinen wlan jossa oli WEP-salaus, aika käsittämätön viritys.. Salasanakin oli ollut sama vuodesta 2004 asti.
Ihmettelen että millä toi on saatu ylipäätään läpi taloyhtiössä.
-Päivääkään en moista itse käyttäisi. :D
[q]mayah,
Koko toi homma siis perustuu aika pitkälti vapaaehtoisuuteen. Jos vartijasetä ei ole konkreettisesti nähnyt sun varastavan mitään, ei se voi tehdä mitään. Se voi tulla jututtamaan sua ja kysyä, et "katsottaisko kassiin" mut siihen voi sanoa, et eipä tällä kertaa ja kävellä pois.
[/q]
Ja todella jos haluaa heittäytyä hankalaksi, niin näinhän se kannattaa tehdä. Jos kuitenkin on puhtaat jauhot pussissa, niin mitäpä siitä kassin vilauttamisesta mitään haittaakaan on. Säästääpähän omaa, vartijan ja mahdollisen poliisin aikaa siinä sitten (tämähän nyt liittyy sitten siihen aikaisempaankin postaukseen jo).
Jumankauta että on muuten kirkas kuu!
Katsoin äsken ikkunasta tien toisella puolella olevan talon peltikattoa, josta kuu heijastuu ja mä häikäistyin :D
[q]Takyon, 30.7.2007 18:14:
Miks HS:n paluu pulpettiin testissä mä sain ruotsin arvosanaksi kuutosen vaikka mun jokainen vastaus ruotsin alueelta oli väärin?
[/q]
Niistä neljästä (tms.) vastauksesta yksi olisi ollut oikein (antaa arvosanaksi 10) ja yksi väärin (4). Ne kaksi muuta ovat lähes oikein (8) ja lähes väärin (6), josta sitten tuo kutonen napsahtaa arvosanaksi. Jos ei ymmärtänyt vastausvaihtoehtoja ja heitti vaan arvalla, niin huomasimme, että sekin kannattaa.
Löytyykö klubbarista enää yhtään topikkia, jota ei olisi kunnon aivopieruilla ryyditetty?
Ihmisiltä tuntuu mopo karkaavan käsistä ja tuntuu, että toisilla ei sitä mopoa ole ikinä näkynytkään mailla halmeilla. Vittuilu on kivaa ja tekstinymmärtäminen vaikeaa...jep...
En mä tiedä onko tää kauheen o_O mutta mulle tuli suoramarkkinointikiellosta huolimatta äsken puhelu. Ensinmmäinen sen jälkeen, kun olen kiellon tehnyt. Radiohiljaisuutta kestikin abt vuoden.
(Olisi edes ollut joku lehtimyyjä, mut ei. Mainosti jotain helkkarin SUKKIA. Siis mitä perkuletta. SUKKAKERHO.
Sinällään ymmärrän taajamien ulkopuolelle postimyyntifirmat, mutta kai minä kaupungissa asuvana pystyn käydä ostamassa sukkani ihan itse kaupasta. Ja vielä puhelimitse. Ei kuvastosta, ei netistä, josta niistä näkisi edes kuvat. Ei vaan pysty kykenemään ymmärtämään.)
[q]Individual, 22.2.2008 11:19:
http://www.yle.fi:stä poimittua..
Vinkkejä ja kysymyksiä yle.fi:stä
Kysymys: Olen kuullut huhuja, että Areena suljettaisiin salasanan taakse. Pitääkö tämä paikkansa?
yle.fi vastaa: Olet kuullut oikein. Ensi kesän korvilla Areenassa tulee käyttöön rekisteröityminen, joka edellyttää tv-maksun maksamista. Areenan nykytarjonta säilyy pääpiirteittäin avoimena kaikille, esimerkiksi Uutiset tulevat jatkossakin olemaan kaikkien saatavilla.
[/q]
Ihan oikeesti...huh...
Areenahan on palvellut ehkä parhaiten juuri niitä henkilöitä, joilla ei ole televisiota ja tätä myöden myöskään televisiolupaa, sekä ulkosuomalaisia. No, ehkä keksivät sinne jonkun katselumaksun sitten telkkarittomille.
Join kahvitunnilla kaksi kuppia kahvia ja äsken meinasi tulla oksupoksu näppikselle
+ toi aurinko ilmeisesti on sekoittanut mun mielen ja ruumiin eli oikeestaan koko paketin. Aika hankalaa on nyt olla töissä ja yrittää käyttäytyä yhtään järkevästi.
Siivoilin yöpöydän laatikoita. Löysin Celebration Generationin pääsylipun. 2002 + kaikkea muuta moskaa vuosien varrella. Vähän kyllä ihmetyttää, että miten se lippu on selvinnyt mm. muutosta?
Meidän talon talkkari oli pihalla lakaisemassa, kun lähdin töihin. Huikkasin sille sitten Tammmperrrelaisittain, että: "MoRo!"
Johon talkkari vastasi, että: "HoMo."
Okei, Mohamedilla tais mennä vähän huomenta ja moro tervehdykset kielenpäällä sekaisin, mutta kyllä mä meinasin pudota.
Tällä hetkellä mun kämpässä palaa 19 eri valoa. Siis ja varmaan kaikki nämä palavat normaalistikin, mutta yhtäkkiä aloin aisaa ihmettelemään. Lukuun on siis laskettu tietokoneen näytön, jatkojohdon yms. sisältämät valot.
Ehkä punaviinillä on osuutta asiaan. Ainakin meinaan kirjottaa ihan mitä sattuu, joten saatan sitten kai nähdäkin.
Menen ostamaan digiboksia töitten jälkeen. Aamulla kun katselin mahdollisia bokseja, niin yksi maksoi verkkokaupassa 249 euroa. Äsken kun tulin takaisin katselemaan, niin sen hinta oli pudonnut 239 euroon.
Loistavaa!