päivän o_O

Back to häröily O

[q]Hitchhiker, 4.10.2008 17:08:

Itse huomaa ihan perusostosten kohdalla sen, että menee helposti kaksikymmentä euroa ihan tuosta vain eli kyllä nuo kauppojen hinnat ovat nousseet selkeästi tiettyjen tuotteiden kohdalla. Esim. itse joutunut vähentämään tuon maidon juontia (juon siis laktoositonta maitojuomaa pakosta), ennen meni se litra päivässä ja purkin hinta on se euro kahdeksankymmentä niin on pakko hieman hillitä sitä maidon juontia.
[/q]
Menee kyllä. Mä oon tottunu pääsemään aika edullisesti ruokaostosten kanssa. Lihaa en syö ja kun asuin vielä yksin, hain aina leivän ilmaiseksi. Mulla oli aina vakivarustuksena purkki maitoa, juustoa ja vihanneksia ja hedelmiä. Ja sit kaurahiutaleita, joista vieläkin duunaan joka aamu puuron.

Nyt oon jättäny maitotuotteet pois ruokavaliosta, mikä näkyy selkeesti ruokalaskun suuruudessa. Soijatuotteet, joita käytän aika paljon, maksaa huomattavasti enemmän ku maitotuotteet. Ja sit tietty se hinnannousu päälle. Onneksi koulussa syö hyvin halvalla. (2,60€ ateria.)

Jos en kävisi opiskelun lisäksi töissä, mulle jäisi kuukaudessa ~5€ käyttörahaa. :O

Joku just tiputti mun postiluukusta vuoden -88 Hevoshullu lehden o_O

[q]Takyon, 5.10.2008 18:21:
---
Zeratul, 5.10.2008 18:15:
---
Takyon, 4.10.2008 19:09:

---

Kylläpä oli ystävällinen ihminen joka ton teki, sait sit säki nähdä vaihteeks oikeen rotutammoja! ;D

---

Mä oon tän viikonlopun aikana nähnyt n. miljoona "rotutammaa" enkä edelleenkään ole tarttunut ensimmäiseenkään :D
[/q]
Ehkä ton lehen tiputtaja ties et sulle riittää katteleminen?

Tää elohiiri. Vieläkin. :D

[q]Zeratul, 5.10.2008 18:25:
Ehkä ton lehen tiputtaja ties et sulle riittää katteleminen?
[/q]

[q]Takyon, 4.10.2008 19:09:
[/q]

Me harrastettiin aikoinaan Vantaalla asuessani kämppiksen kanssa tuunattujen lehtien toimittamista naapurin pojalle. Hienoa kuulla että joku on jalostanut meikäläisten harrastusta :)

[q]Takyon, 4.10.2008 19:09:
[/q]
Kylläpä oli ystävällinen ihminen joka ton teki, sait sit säki nähdä vaihteeks oikeen rotutammoja! ;D

[q]alek szahala, 5.10.2008 19:42:
---
thebbo, 3.10.2008 16:42:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Sato+kielsi+hakaristiliput+parvekkeillaan/1135239935275

---

Meitsi sai Open Transport Tycoonin parille servulle bannit kun tein hakaristin muotosia avohakkuita metsiin.
[/q]
Ihme natsimeininkiä jaella tuollaisesta banneja.

[q]thebbo, 3.10.2008 16:42:
http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Sato+kielsi+hakaristiliput+parvekkeillaan/1135239935275
[/q]

Meitsi sai Open Transport Tycoonin parille servulle bannit kun tein hakaristin muotosia avohakkuita metsiin.

Mun tämänpäiväinen sekoilu työvuorojen kanssa. Piti lähteä hyvissä ajoin kaverin luo tampereelle, kunnes havaitsin eilen töissä että mullahan on tänään iltavuoro. Noh, sain vaihdettua sen aamuksi yhden tytön kanssa ja luulin tulevani tänään töihin 9.15-17.15 väliseksi ajaksi. Klo 10 aikoihin pomo huomasi, että vuoro, johon "vaihdoin" olikin 10.30-19.30., eikä kenelläkään ollut vuoroa jota olisi voitu sopivasti pidentää. Sovittiin, että jään klo 19 asti ja lähden tampereella huomenna. Ilmoitin kaverille, etten tulekaan.

Kello 16.15 työkaveri tuli sanomaan, että voi tehdä vuoroni siitä hetkestä sovittuun klo 19 asti. Nyt olen bussissa ja pian toivottavasti junassa matkalla tampereelle.

Uskomatonta sähläystä. Onneksi en ole mikään uusi siellä. Ja onneksi on niin ihania ja ymmärtäväisiä työkavereita ja pomo. Oon myös mennyt muutamaan kertaan etuajassa töihin sekä pari kertaa vapaapäivänä. Lisäksi oon ilmoittanut, etten pääse töihin koska olen kipeä vain kuullakseni, ettei mulla olisikaan töitä.

Mystisin juttu oli tänään se, mistä olin keksinyt vuoron jota menin tekemään, kun ei sellaista ollut listassa ollenkaan.

[q]REivaaja, 5.10.2008 19:11:
Mä joskus baarista tullessani otin pellolta kasan auringonkukkia ja laitoin naapureiden postiluukkuihin. Joku ihme känniväläys...
[/q]

No mut aika kiva känniväläys! Kelpais mullekki*hymy*

Ihan ihme päivä ollut tänään töissä..

Olen joutunut kirjaimellisesti painimaan kunnolla yhden asiakkaan kanssa, heittänyt 3 ihmistä muutenkin pihalle ja yksi herra tarjosi tuhannen euron (988,60e) tippiä (josta kylläkin kieltäydyin) jos olisin kiellosta huolimatta myynyt vielä pari siiperiä.

Ihme juttuja taas.

Täällä kuoli pari viikkoa sit 25-vuotias tyttö baarissa allergiseen reaktioon. Nyt selvis, et aiheuttaja oli maito.*whaat* http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810098396149_uu.shtml
Onneks ei oo itellä noin pahoja allergioita, aika kamala juttu.*uuh*

[q]Freja, 7.10.2008 17:21:
---
gnomex, 7.10.2008 16:56:
Vasemmassa yläluomessa 3 kuukautta and counting...

---

Oikee alaluomi o/
[/q]

Toi on niin ärsyttävää. Mullaki oli pari vuotta sitte joku kuukauden tai päälle jommas kummas yläluomessa. Ei onneks mitenkää jatkuvasti mut joka päivä se pisti aina nykimään. Mistähä se johtuu et tollasii ihme kohtauksii tulee

Tää on ollut koko viimeisen viikon ajan päivän o_0, mut jostain maailman käsittämättömimmästä(pistetään siiderin piikkiin *nauru*) syystä mulle on tullut kotiin viikon ajan Hufvudstadsbladet *täh* *täh*
En todellakaan ole tilannut sitä, eikä porukat taikka systeri varsinkaan. En vaan nyt ihan käsitä, jos joku sen olis mulle lahjaks tilannut niin kai siitä olisi minullekin kerrottu?

[q]MiMoSa, 9.10.2008 08:51:
Täällä kuoli pari viikkoa sit 25-vuotias tyttö baarissa allergiseen reaktioon. Nyt selvis, et aiheuttaja oli maito.*whaat* http://www.iltalehti.fi/uutiset/200810098396149_uu.shtml
[/q]

Ei voi olla miettimättä että olisko tällä jotain tekemistä sen melamiini-jutun kanssa... Tuskinpa kuitenkaan.

[q]sapeli, 9.10.2008 08:55:
---
MiMoSa, 9.10.2008 08:51:

---

Ei voi olla miettimättä että olisko tällä jotain tekemistä sen melamiini-jutun kanssa... Tuskinpa kuitenkaan.
[/q]
Ei kait sillä ole. Kuulin jo aiemmin, että se tyttö oli ollut todella allerginen maidolle ja pähkinöille, mutta pähkinää mä aiheuttajaks tietenkin ajattelin. En oo ikinä ennen kuullut, että maito voi aiheuttaa noin pahan reaktion, mutta näköjään sekin on sitten mahdollista.

hihi tuli nähtyy dj Proteus oikeissa töissäkin Stockmannin varastolla aamulla. Oli pikkasen väsyneen näköinen, kun suoraan Englannin keikalta töihin joutu*tirsk*

[q]Freja, 9.10.2008 12:11:
---
MiMoSa, 9.10.2008 09:01:
En oo ikinä ennen kuullut, että maito voi aiheuttaa noin pahan reaktion, mutta näköjään sekin on sitten mahdollista.

---

On se joo...
Täs mua si mietityttää, et eikö nainen muka tiennyt olevansa maitoproteiinille tms allerginen, vai luuliko ettei nyt kulaus voisi vielä mitään aiheuttaa?
[/q]
[q]Syder, 9.10.2008 12:13:
Todennäköisempää on ettei muistanu kysyä onko drinkissä maitoa.
[/q]
Kyllähän se allergiansa tiesi ja kun allergia oli kerran todella paha, en usko että olis uskaltanut silti tietoisesti maitopohjaista drinkkiä maistaa. Että varmaankin asia on mennyt sit niin kun Syder sanoi. Outoa kyllä sekin, jos on koko elämänsä joutunut varomaan syömisiään, niin luulis että muistais kysyä ennenkö vieraasta drinkistä juo.*ding*

joillakin vaan on pokkaa...

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2008/10/15255

O