päivän o_O

Back to häröily O

Huomasin tänään, että keskuudessamme on yksi F30.1-luokan yksilö.

Ai mikä?

[q]2la, 29.9.2008 08:54:
---
wiwi, 28.9.2008 20:58:
Tosin leivän päälle laitettiin oikeaa voita (jota en ollut koskaan aikaisemmin edes maistanut) ja maito oli siitä rasvaisimmasta päästä.

---

Tää on mun päivän o_O ehdottomasti.

Väitän että oikea voi on paljon terveellisempää kuin mikään minilätta tai flora tai mitä näitä muoviseoksia nyt on. Eikä se lihakaan niin epäterveellistä ole että sen voisi niputtaa samaan kastiin valmisruokien kanssa.
[/q]
On sitä moni muukin ihmetellyt. :) Tästä on tosiaan muutama vuosi eikä meillä kotona ollut koskaan ollut. Enkä väitä, että liha itsessään olisi epäterveellistä jos ruokavalio on muuten järkevästi koostettu. Tässä puhuinkin sellaisista ihmsisistä, joiden ei ole. Ja niitä on aika paljon, ainakin oman kokemuksen mukaan.

Duunikaveri oli sit menny viikonlopun aikana naimisiin, kukaan muukaan ei ollut kuullut asiasta yhtään mittään, joku toimiston tytöistä katto vaan et "hei sullahan on sormus, ootko sä naimisissa?". Phiuuuf... ja mä en edes tienny et tää kaveri seurustelee, vaik onkin tavallaan ihan "lähimpiä" kolleegoita? todellakin :0...

[q]drifter, 29.9.2008 13:32:
Duunikaveri oli sit menny viikonlopun aikana naimisiin, kukaan muukaan ei ollut kuullut asiasta yhtään mittään, joku toimiston tytöistä katto vaan et "hei sullahan on sormus, ootko sä naimisissa?". Phiuuuf... ja mä en edes tienny et tää kaveri seurustelee, vaik onkin tavallaan ihan "lähimpiä" kolleegoita? todellakin :0...
[/q]

Melkein samanmoista o_O:ta olin tanne tulossa postaamaan! Tana aamuna kun avasin facebookin niin meinasin ihan takapuolelleni tipahtaa siita sydanten maarasta, mita se etusivu mulle latkas. Huomaa etta syksy ja kylmyys tulee kun ihmiset pariutuu niin kovin. *vink**sydän*

Ihanaa!

Tuli sattumalta syötyä Fazerin lakua samalla kun fixailin kuvia, joissa on yksi Fazerin suvun jäsen.

[q]tanhutytto, 11.10.2009 16:22:
---
ezzy, 11.10.2009 15:43:
---
Euforixx, 10.10.2009 17:18:
---

Ei sööttiä eikä nälkäistä, vaan v*tun sairasta ja noloo.

---

Taidat olla sinkku? Kerro toki oma tapas tutustua ihmisiin?

---

Toki mustakin ois ollut täysin buenoa, jos rekkarilla olis haettu nimi ja nro kun tulee siinä automaattisesti kaupan päälle, ni sit laitettu vaikka tekstaria/soittanut.
Mut FB:stä etsiminen on ehkä vähän..no, en tiedä..toisaalta. Ja onhan tuo nyt rutosti turvallisempi tapa pakkien kannalta kuin suoraan soittaminen
[/q]

Saattanut hyvin ajatella että se on sullekin mukavampaa, jos ei tuntemattomat soittele? Itse en ainakaan pahemmin vastaa tuntemattomiin puheluihin. Ja tekstari ny on ihan sama asia kun laittaa feissarissa viestiä :)

Mitä 'lvettiä, onnistuin juustokastiketta tehtäessä saamaan maidon kaksikertaa peräkkäin herottumaan (ja joo olen tehnyt aikaisemminkin juustokastiketta) eli ollaan sitten ilman mitään safkaa kun saa näemmä ärsytyskynnyksenkin nousemaan.

[q]Wolverine, 30.9.2008 11:40:
---
Freja, 30.9.2008 11:25:
http://www.dailymotion.com/video/k3oStJOf17Dr2vJZCF

Joskus elämä on si vaa aika pienestä kiinni.
(tai muutkin asiat)

[/q]

:D

(tai muutkin asiat)

[q]Heli, 1.10.2008 08:22:
---
Kolera, 1.10.2008 07:27:
Slayer kuulostaa ihan Corrosion of Conformityltä!
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista

---

taidat olla niitä satanisminpalvojia.
[/q]
Kolera ei palvo saatanaa, saatana palvoo Koleraa.

[q]Kolera, 1.10.2008 07:27:
Selvis seki arvoitus ku katto mikä biisi se oli: coverointi Sabbathin Hand of doomista
[/q]

[q]
---

Numero ei tule mukana siinä rekkarihaussa, vaan sit pitää erikseen lähettää vielä nimen perusteella haku et saa numeron ja sehän maksaa. Halvempaa siis laittaa feissarissa josta sitten voikin taas päätellä että kuinka suuri se kiinnostus taas loppujenlopuksi olikaan (or not) ;D
[/q]

Ai niinkö? Mä luulin et sais nimen ja nron, ainakin 16400:sta. No höh, seki vielä.....

Hahhah

[q]Freja, 30.9.2008 11:25:

(tai muutkin asiat)
[/q]

hehe aika älytöntä.

[q]tanhutytto, 11.10.2009 17:05:
---

---

Numero ei tule mukana siinä rekkarihaussa, vaan sit pitää erikseen lähettää vielä nimen perusteella haku et saa numeron ja sehän maksaa. Halvempaa siis laittaa feissarissa josta sitten voikin taas päätellä että kuinka suuri se kiinnostus taas loppujenlopuksi olikaan (or not) ;D

---

Ai niinkö? Mä luulin et sais nimen ja nron, ainakin 16400:sta. No höh, seki vielä.....

Hahhah
[/q]

Jokunen kuukausi takaperin kun käytin just tuota 16400 palvelua niin sillon ei ainakaan tullu numeroa mukana.. Tiedä sitten jos joskus on ollu.

Joo noita valopilareita näin itsekin täällä kylällä viimetalven paskakeleissä. Sellainen vesisateen ja lumen sekapuuro ja pari astetta pakkasta = sumun ja räntäsateen sekoitus.
Näytti aika hienolta.

[q]serotonot, 18.5.2005 12:27:
---
ee102, 17.5.2005 18:37:
Kävipä sitten kuume, joka meni tunnissa ohi. Kun heräsin, oli 38,65 kuumetta ja sen mukainen, tosi pökkyräinen oloki. Tunnin päästä heräämisestä se omituinen, kuumeinen olo oli ohi, joten mittasin lämmön: 36,3. Onpa outoa, että se lämpö tuolleen heittelee. Äiti tossa kyllä sanoi, että joissain sairauksissa esiintyyki tollasta lämpötilan vaihtelua, mutta oispa mukava tietää, mistä tommonen tuli mulle, kun ei oo koskaan aiemmin käyny noin.

---

Jos tollainen jatkuu pitempään ni kantsii mennä lääkäriin. Ainakin myyräkuumeessa on tollasia oireita et kuume heittelee korkean ja normaalin välillä. Myyräkuume tiemmä voi viel aiheuttaa damagea sisäelimille jos sitä ei hoideta ajoissa.

Tää on siis mutua, OlliS vois varmaans kertoas tarkemmins
[/q]

apua! mulla on oluu ihan samaa radikaalii lämmön heittelyy! ja mulla sitä on ollu jo kohta puolvuotta! auts, heti lääkärii *uuh**sars*

näin on. todellisuudessa elämä on vain monien sattumien summa :D

Koulujutut ei selvästikään tee hyvää mun päänupille.

Toissailtana lueskelin ahkerasti tenttikirjaa nukkumaan menoon asti. Tulos: ei unta seuraavana yönä. Eilen taas värkkäilin työlästä ja aiheeltaan aika paljon ajattelua vaativaa esitystä koluun. Tulos: koko yö todella kieroutuneita painajaisia, jotka sisälsivät muun muassa silpomista ja muuta sairasta väkivaltaa, takaa-ajoa, raiskaamista, vangittuna pitämistä ja henkistä nollaamista. Huuh.

Ai niin ja huomasin, että mun taloyhtiössä asuu joku jonka sukunimi on Ala-Varvi. :D

Tää on jo muutaman päivän takaa, mutta kuitenkin.
Mulla on ollu about vuoden hävöksissä yks levy, joka sattuu vielä olemaan siskon. Oon ettiny sitä ihan joka paikasta mutta eipä ole auttanut.

Noh, juhannukseksi pakattiin stereot mukaan autoon kun mentiin viettämään juhlaa mun vanhemmille, joilla ei ole mitään kunnon musavehjettä. Avasin sitten paikan päällä stereoiden cd-pesän ja siellähän se levy perkele oli! Vähän aikaa löi tyhjää, että enhän mä ole vaan voinut olla huomaamatta sitä yhdessä kolmesta cd-paikasta. Sitten huomasin että sen alla oli toinen levy, jota olin just yks päivä kuunnellu. Mun stereot oli siis nielly sen levyn (todennäköisesti kun muutin reilu vuosi sitten) ja sylkässy takas kun niitä liikuteltiin. Ja samaan aikaan soitin on koko ajan toiminut ihan normaalisti!

Sielläköhän ne kaikki kadonneet levyt piileksii...

[q]Individual, 1.10.2008 08:24:
---
Heli, 1.10.2008 08:22:
---
Kolera, 1.10.2008 07:27:
---
---
Kolera ei palvo saatanaa, saatana palvoo Koleraa.
[/q]

Eiku eiks se menny niin et Kolera on yksi niistä Ilmestyskirjan neljästä hevosmiehestä?

O